Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پنجشنبه شب پایگاه خبری پلیس، سرتیپ عباسعلی بهدانی‌فرد افزود: چهارشنبه شب خبر مرگ یک زن و فرزندش در شهر مجومرد به پلیس اعلام شد.

وی ادامه داد: با دریافت این خبر بلافاصله ماموران کلانتری اشکذر در محل حاضر و با جسد بی‌جان زنی ۴۲ ساله و پسر ۱۴ ساله اش که به قتل رسیده بودند روبرو شدند.

این مسئول انتظامی یزد خاطرنشان کرد: متعاقب آن جسدی در بیابان‌های اطراف اشکذر که به قتل رسید و سوزانده شده بود از سوی پلیس کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهدانی فرد گفت: بلافاصله تیم خبره‌ای از کارآگاهان پلیس تشکیل و با هماهنگی با دادستان با استفاده از سرنخ‌های به دست آمده از صحنه جرم و با دقت  عمل و هوشیاری پلیس و با انجام اقدام اطلاعاتی و استفاده از شیوه‌های خاص پلیسی، فرزند بزرگ خانواده، مورد ظن پلیس واقع شد.

وی بیان کرد: پلیس  در عملیاتی متهم و همدستش را که از محل متواری شده بودند در بافت قدیم شهر یزد دستگیر و به اداره آگاهی اشکذر منتقل کردند. 

فرمانده انتطامی یزد گفت: متهمان که ۱۹ و ۲۱ سال دارند و هر دو اهل یکی از شهرستان‌های خراسان رضوی هستند در حضور دادستان اشکذر به قتل اعتراف و انگیزه این اقدام فجیع را اختلاف خانوادگی عنوان کردند.

همچنین دادستان عمومی و انقلاب اشکذر از شناسایی و دستگیری قاتل نوجوان۱۲ ساله در این شهرستان بعد از ۲۰ روز تلاش نیروهای اطلاعاتی و انتظامی و فرار به جنوب کشور خبرداد.

به گزارش سوم آذر ماه جاری دادگستری یزد: محمد جواد زارع بیدکی افزود: با دریافت خبری مبنی بر مفقود شدن پسر ۱۲ ساله ای در آبان‌ماه گذشته مراتب برای بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به تحقیق گسترده پلیس آگاهی ،بررسی فنی و تخصصی ادله موجود افزود: قاتل فراری در یکی از استان های جنوبی کشور دستگیر شد و برای بازجویی به حوزه قضایی محل ارتکاب جرم انتقال یافت.

این مسئول قضایی به اعتراف متهم  به قتل و بازسازی صحنه جنایت اشاره کرد و گفت: در این زمینه پرونده تشکیل و برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال و جنازه نوجوان برای سیر مراحل قانونی به پزشک قانونی منتقل شد..

اشکذر مرکز این شهرستان ۳۰ هزار نفری در ۲۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها آسیب های اجتماعی یزد خشونت خانگی اشکذر انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی یزد خشونت خانگی آسیب های اجتماعی یزد خشونت خانگی اشکذر انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۵۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه قضات در دستگاه قضایی باید سازنده باشد

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: نگاه قضات در دستگاه قضایی باید سازنده باشد و استفاده از ارفاقات قانونی برای افرادی که حائز شرایط هستند، اعمال شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام علی موحدی‌راد، امروز _سه‌شنبه دوازدهم اردیبهشت_ در بازدید از زندان مرکزی زاهدان و دیدار و گفت‌وگوی چهره به چهره با مددجویان اظهار کرد: زندانی کردن یک فرد از خانواده یا طایفه باعث ایجاد سایر مشکلات اقتصادی و فرهنگی می‌شود و انتظار می‌رود در رابطه با افرادی که در مرحله اول مرتکب جرم می‌شوند به دید یک مجرم نگاه نشود و به صورت جزئی دلیل ارتکاب جرم بررسی شود.

وی ادامه داد: نگاه قاضی باید سازنده باشد و همچنین تبعات حبس در نظر گرفته شود و افرادی که دارای شرایط ارفاقات قانونی هستند، نسبت به آنها این امتیاز اعمال و اجازه بازگشت افراد به جامعه داده شود.

رییس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان افزود: وظیفه قوه قضائیه فقط محکمه‌داری در دادسراها یا دادگاه‌ها نیست و وظایف مهم دیگری در قانون اساسی بر عهده قوه قضائیه گذاشته شده که احیای حقوق عامه و همچنین تامین آزادی مشروع است از مهم‌ترین آنهاست.

موحدی‌راد با اشاره به اینکه تحقق رافت اسلامی برای متهمان بر مبنای چارچوب‌های قانونی مشخص شده است، تصریح کرد: رویکرد جدید کمک به آزادی متهمان و محکومان نادم و دریچه‌ای به سوی افرادی است که حضور آنها در جامعه مخل امنیت نخواهد بود.

گفتنی است، در این بازدید پروژه‌های عمرانی ساخته شده کانون اصلاح تربیت و همچنین سالن ورزشی مجموعه اداره کل زندان‌های استان افتتاح و در پایان از قضاتی که در مورد انجام مسائل قضایی از جمله عفو، تعلیق و نظام آزادی مشروع تلاش کردند، تقدیر شد.

همچنین رئیس کل و قضات شعبات با حضور در اندرزگاه‌های ندامتگاه مرکزی زاهدان و دیدار چهره به چهره با مددجویان به بررسی مشکلات قضایی و پرونده‌ای آنان پرداختند.

کد خبر 749426

دیگر خبرها

  • نگاه قضات در دستگاه قضایی باید سازنده باشد
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • ۶ عامل هنجارشکنی پس از بازی تیم‌های ملوان و سپاهان دستگیر شدند + جزئیات
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • جنایت هولناک در ویلای زیبا!
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • عامل کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس دستگیر شد | ویدئو
  • عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام