Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@16:15:19 GMT

توپ طلا فراموش شد؛ موج جدید انتقادات از مسی

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۲۵۷۱۳

توپ طلا فراموش شد؛ موج جدید انتقادات از مسی

دو نشریه پاریسی اکیپ و لوپاریزین، نمایش دیشب لئو مسی برابر نیس را زیر سوال بردند.

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین بازی‌ هفته شانزدهم لوشامپیونه فرانسه، شب گذشته تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن صدرنشین جدول رده‌بندی رقابت‌ها در ورزشگاه پارک دو پرنس میزبان تیم نیس بود که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نتیجه تساوی در حالی در کارنامه شاگردان مائوریسیو پوچتنیو ثبت شد که این تیم ستاره برزیلی‌اش نیمار را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، اما لیونل مسی از ابتدا تا انتها در ترکیب تیم میزبان حاضر بود.

 

 

 

 

پیش از شروع بازی از لیونل مسی برنده توپ طلای 2021 و جیجو دوناروما برترین گلر سال تقدیر ویژه ای به عمل آمد ولی مسی در میدان نتوانست انتظارات را برآورده کند و عملکرد او و دیگر بازیکنان پی اس جی همچون کیلیان امباپه مورد انتقاد رسانه ها قرار گرفت.

تنها بازیکنی که از تیغ تند انتقادات در امان ماند، دوناروما بود که با مهارهای خوبش اجازه نداد دروازه پاریسی ها باز شد تا مشخص شود چرا بهترین دروازه دنیا شناخته شد.

 

 

 

 

لوپاریزین در مورد نمایش ضعیف پی اس جی نوشت:« سبک بازی تیم مائوریسیو پوچتینو به هیچ نزدیک بود و به خصوص مسی و امباپه انگار در میدان حضور نداشتند. خط حمله پی اس جی تازه نفس و سرحال نبود و شرایط به سودشان پیش نرفت. نباید از بازی خوب ژان کلر تودیبو(مدافع سابق بارسا و فعلی نیس) هم به سادگی گذر کرد چرا که بسیاری از حملات پی اس جی را توانست خنثی کند و مسی و امباپه نتوانستند او را شکست دهند.»

 

 

 

 

اکیپ هم در انتقاد از مسی نوشت:« مسی آرام و کند بازی می کرد و با ریتم بازی هماهنگ نبود. گاهی به نظر می رسید ارتباط او با هم تیمی هایش قطع شده است. شاید استفاده از مسی به عنوان یک 9 کاذب ایده درستی نباشد و نیاز به تغییر پست مسی ضروری است. باید توجه کرد که مسی در لوشامپیونا تنها یک گل زده در حالی که 600 دقیقه در ترکیب تیمش حاضر بوده و این قطعا نمی تواند بی دلیل باشد.»

 

پاری سن ژرمن کیلیان امباپه لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن کیلیان امباپه لیونل مسی پی اس جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۵۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی دبل کرد، میامی صدرنشین شد

اینترمیامی با گلزنی لیونل مسی راهی صدر جدول رقابت‌های MLS شد.

به گزارش ایسنا، در هفته یازدهم لیگ فوتبال آمریکا یک بازی برگزار شد و در آن اینترمیامی توانست با درخشش لیونل مسی بردی قاطعانه را به دست آورد. اینترمیامی که مهمان نیوانگلند بود با نتیجه چهار بر یک به پیروزی دست پیدا کرد. مسی بهترین بازیکن و ستاره این بازی بود که توانست دو گل به ثمر برساند و یک پاس گل هم به لوئیس سوآرس بدهد.

مسی تعداد گل‌هایش با پیراهن اینترمیامی را به عدد ۲۱ رساند. بهترین گلزن تاریخ اینترمیامی گونسالو ایگواین است که تنها ۲۹ گل به ثمر رسانده است و مسی به‌راحتی می‌تواند رکورد هموطنش را بشکند.

اینترمیامی با بردی که در این بازی به دست آورد با ۲۱ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زرنگ‌بازیِ سعید آقاخانی در نون‌خ ۵ که شاید متوجهش نشده‌اید
  • فوتسال ایران درجام‌جهانی موفق می‌شود/برخی انتقادات غیرمنصفانه بود
  • انریکه بود که جلوی آشوب امباپه را گرفت
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • زرنگ‌بازی سعید آقاخانی در «نون خ ۵»
  • سه تاریخی که خواب را از امباپه گرفته‌اند
  • ثبت ۲ رکورد جدید به نام لیونل مسی در MLS
  • آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم
  • ثبت دو رکورد جدید گلزنی به نام لیونل مسی در MLS
  • مسی دبل کرد، میامی صدرنشین شد