Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پایان هفته سوم و چهارم لیگ کامپوند بانوان و هفته پنجم و ششم لیگ کامپوند و ریکرو مردان که در سایت تیروکمان برگزار شد، نتایج تیم های لیگ برتری مشخص شد.

به گزارش ایسنا، در پایان هفته سوم و چهارم لیگ کامپوند بانوان و هفته پنجم و ششم لیگ کامپوند و ریکرو مردان که در سایت تیروکمان برگزار شد، نتایج تیم های لیگ برتر مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هفته سوم کامپوند بانوان؛ سهند تبریز ۴ بر یک مس کرمان را شکست داد، آکادمی راد ۵ بر صفر مغلوب هیات استان مرکزی شد و هیلان ۵ بر صفر هیات استان فارس را شکست داد. 

در هفته چهارم نیز سهند تبریز ۵ بر صفر مغلوب هیات استان مرکزی شد، ایران آرچرز ۵ بر صفر برابر مس کرمان به برتری رسید و هیلان ۴ بر یک آکادمی راد را شکست داد.

در ادامه این رقابتها و در هفته پنجم کامپوند مردان؛ هیات استان مرکزی ۳ بر ۲ مغلوب هیات استان کرمان شد، سهند تبریز ۴ بر یک آکادمی راد را شکست داد، هیات استان قزوین ۴ بر یک برابر آلفا به پیروزی رسید، سپاهان ۳ بر ۲ ناجا را شکست داد و نفت امیدیه ۵ بر صفر برابر مرال به برتری رسید.

در هفته ششم این رقابتها نیز هیات استان مرکزی  ۳ بر ۲ برابر سهند تبریز به برتری رسید، هیات استان قزوین ۵ بر صفر هیات استان کرمان را شکست داد، سپاهان ۵ بر صفر برابر آکادمی راد به برتری رسید، هیلان نیز ۵ بر صفر آلفا را شکست داد و مرال ۴ بر یک برابر ناجا به پیروزی رسید.

در هفته پنجم ریکرو مردان؛ آکادمی استعدادیابی تبریز ۴ بر یک دانشگاه آزاد اسلامی را شکست داد، تیرانا ۴ بر یک برابر ناجا به برتری رسید، هیات استان مرکزی ۴ بر یک هیات استان مرکزی را شکست داد، کارن آرچری ۳ بر ۲ سهند تبریز را مغلوب خود کرد، شرکت سبلان پارچه اردبیل ۴ بر یک انجمن اوتیسم ایران را شکست داد و نفت امیدیه ۳ بر ۲ کشت و صنعت پارس مغان را شکست داد.

در هفته ششم ریکرو مردان نیز تیرانا ۴ بر یک آکادمی استعدادیابی تبریز را شکست داد، هیات استان مرکزی ۴ بر یک برابر دانشگاه آزاد اسلامی به برتری رسید و کارن آرچری ۵ بر صفر برابر ناجا پیروز شد، سپاهان ۴ بر یک آکادمی راد را شکست داد، انجمن اوتیسم ایران ۳ بر ۲ برابر سهند تبریز به برتری رسید و شرکت سبلان پارچه اردبیل ۳ بر ۲ کشت و صنعت پارس مغان را شکست داد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيروكمان هیات استان مرکزی کامپوند بانوان ۴ بر یک آکادمی ۵ بر صفر برابر برتری رسید ۴ بر یک برابر لیگ کامپوند ریکرو مردان آکادمی راد سهند تبریز هفته پنجم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۵۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سنگین خیبر برابر فجر/ رقابت نزدیک قعرنشینان برای بقا

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال کشور امروز پنجشنبه با برگزاری ۹ دیدار پیگیری شد و در مهمترین بازی‌ها تیم مدعی خیبر برابر فجر سپاسی با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد و چادرملو با نتیجه ۲ بر یک از سد سایپا گذشت.

نتایج این دیدارها به شرح زیر است:

* دریا بابل یک - مس شهر بابک یک
* سایپا یک - چادرملو اردکان ۲
* خوشه طلایی یک - آریو اسلامشهر یک
* داماش گیلان یک - شهر راز شیراز صفر
* شهرداری آستارا صفر - استقلال آبی پوش ملاثانی یک
* مس کرمان یک - شاهین بندر عامری صفر
* فجر سپاسی ۳ - خیبر خرم آباد صفر
* نفت و گاز گچساران صفر - مس سونگون صفر 
* نفت مسجدسلیمان صفر - پارس جنوبی جم صفر 

به این ترتیب در پایان هفته بیست و نهم، خیبر با ۶۴ امتیاز صدرنشین است، چادرملو با ۶۰ امتیاز در رده دوم قرار دارد. فجر سپاسی با ۵۸ امتیاز سوم است و نفت مسجد سلیمان با ۵۵ امتیاز در رده چهارم حضور دارد.

در انتهای جدول هم خوشه طلایی با ۱۶ امتیاز قعرنشین است و تیم‌های شاهین بندر عامری، داماش گیلان و دریا بابل با ۲۳ امتیاز و شهرداری آستارا با ۲۴ امتیاز حضور دارند.

کد خبر 6095308

دیگر خبرها

  • امید جدید پرسپولیسی‌ها برای صدرنشین: ذوبِ شکست‌ناپذیر!
  • لیگ برتر حالا یک سرمربی با تفکرات هجومی دارد
  • شکست سنگین خیبر برابر فجر/ رقابت نزدیک قعرنشینان برای بقا
  • جدول لیگ برتر در پایان هفته ۲۵ +نتایج کامل
  • طلسم پرسپولیس برابر سپاهان شکسته می‌شود؟
  • چهارشنبه، روز نجات سپاهان و تراکتور
  • آبی پوشان پایتخت به دنبال تثبیت صدرنشینی در تبریز/ نبرد اوسمار و مورایس در ال کلاسیکوی ایران
  • بررسی دیدارهای سرخابی ها در هفته بیست وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • زن و مرد در رسیدن به مقامات معنوی برابر هستند/ دین اسلام؛ مدافع‌ اصلی حقوق زنان است
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان