Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش عصر پنجشنبه ایرنا از دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، در آستانه نخستین سالگرد ارتحال عالم مجاهد و انقلابی مرحوم آیت الله یزدی(ره)، رئیس مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی ضمن تجلیل از مقام شامخ این روحانی مبارز، یاد و خاطره آن مرحوم را گرامی داشت.

آیت‌الله جنتی در این پیام تصریح کرد: قریب به یکسال از ارتحال عالم مجاهد و پارسا آیت الله آقای حاج شیخ محمد یزدی «رضوان‌الله‌علیه» رئیس پیشین مجلس خبرگان رهبری که بحق عنصری ارزشمند در نظام اسلامی بود می گذرد، ضمن پاسداشت خدمات ارزنده و مقام شامخ علمی، سیاسی و معنوی آن فقید سعید، یاد  و خاطره ایشان را گرامی می‌داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:آن عالم بصیر و روحانی غیور از ابتدای نهضت اسلامی تا تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی با اخلاص کامل در موضع یک عالم بیدار و یک سیاستمدار روشن بین ظاهر شد و در مسئولیت‌های سنگین همچون عضویت در مجلس خبرگان قانون اساسی، ریاست قوه‌ قضائیه، عضویت در شورای نگهبان، نمایندگی مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در کنار فعالیت­‌های علمی و فقهی، شخصیتی اثرگذار از این عالم جلیل القدر پدید آورده بود.  

رئیس مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: بی شک فقدان این روحانی مبارز و انقلابی و یار دیرین امام راحل «قدس سره» و رهبر معظم انقلاب «ادام الله ظله العالی»، برای مجامع علمی، سیاسی و مذهبی و برای مردم و نظام اسلامی یک خسران محسوب می‌شود.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی نهج البلاغه شورای نگهبان روحانی قانون اساسی جمهوری اسلامی قوه قضاییه مجلس خبرگان رهبری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نهج البلاغه شورای نگهبان مجلس شورای اسلامی نهج البلاغه شورای نگهبان روحانی قانون اساسی جمهوری اسلامی قوه قضاییه مجلس خبرگان رهبری مجلس خبرگان رهبری آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۵۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰۰ نفری سهمیه بیمه کارگران ساختمانی در کردستان

ایسنا/کردستان استاندار کردستان از افزایش ۳۰۰ نفری سهمیه بیمه کارگران ساختمانی در استان خبر داد.

اسماعیل زارعی کوشا، امروز دوشنبه (۱۱ اردیبهشت ماه) در مراسم گرامیداشت هفته کارگر که با حضور معاون وزیر کار و جمعی از کارگران استان در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه در ادامه پیگیری های بیمه کارگری در استان کردستان،۳۰۰ نفر به سهمیه کارگران ساختمانی استان اضافه شده است که امیدواریم این تعداد در آینده افزایش یابد.

وی کارگران را بازوان مهم توسعه کشور ذکر کرد و افزود: موتور تولید و تحرک کشور با تلاش کارگران خدوم به حرکت در می آید که برای تداوم آن باید اهتمام جدی داشته باشند.

ماموستا فایق رستمی، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه این مراسم با تبریک روز کار و کارگر گفت: کارگران زحمتکش‌ترین قشر جامعه هستند.

نقش کارگران در جهش تولید بی بدیل است

وی با اشاره نقش کارگران در جهش تولید گفت: جهش تولید یعنی ارتقای فرهنگ مردم، ایجاد کارخانجات در مناطق کمتر توسعه یافته، استفاده از تحصیلکردگان، احیای کارخانه‌ها و ... است.

وی افزود: کارگران همیشه جوان نمی‌مانند و زمانی پیر و سالخورده می‌شوند لذا باید زمینه لازم برای حمایت از آنان در این دوران فراهم شود.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه تمام کارگران باید مورد حمایت مسئولان قرار گیرند، بیان کرد: در باب اهمیت کسب و کار پیامبر اسلام می فرماید در این دنیا چنان کار کنید که همیشه در این دنیا می‌مانید.

وی افزود: دشمن امروز در میدان دیگر مبارزه با کشور، به دنبال تضعیف اقتصاد ماست‌ که در این راستا باید تمام تلاش خود را برای رونق تولید و توسعه اقتصادی کشور به کارگیریم.

ماموستا رستمی با اشاره به اینکه به همان اندازه امنیت کشور، امنیت معیشت مردم نیز حائز اهمیت است، افزود: استان فرهنگی کردستان باید با توجه به پتانسیل‌های موجود یک استان عام المنفعه و با اقتصاد قوی باشد.

وی با اشاره به توسعه عدالت در جامعه گفت: باید با سعی و کوشش و تولید، تحریم‌ها را در کشور خنثی کنیم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی
  • رئیسی ۲ قانون را ابلاغ کرد
  • افزایش ۳۰۰ نفری سهمیه بیمه کارگران ساختمانی در کردستان
  • خیر انسان در حرکت در مسیر الهی است
  • حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت