Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،مهدی آبروِش مدیر امور اجتماعی سازمان منطقه آزاد چابهار  در آیین افتتاح مدارس که به میزبانی "موسسه دست یاری به دشتیاری" برگزار شد اظهار داشت: امروز با همت خیران، سازمان منطقه آزاد چابهار و اداره کل نوسازی مدارس استان سیستان و بلوچستان، اساتید دانشگاه صنعتی شاهرود و قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این مدارس به بهره‌برداری رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تلاش سازمان منطقه آزاد چابهار در راستای تحقق عدالت آموزشی در محدوده منطقه آزاد چابهار و مناطق پیرامونی افزود: "دبستان چهار کلاسه آیندگان بلوچ" در روستایی گُزانی بخش پُلان که به همت شرکت آریا پروفیل منطقه آزاد چابهار احداث شده است. "دبستان ۱۰ کلاسه عورکی" ملنگ‌بازار بخش پیرسهراب و "دبستان هشت کلاسه امیر شهیبک‌زهی" باهوکلات دشتیاری از جمله مدارسی هستند که مورد بهرهبرداری قرار گرفتند.

مدیر امور اجتماعی سازمان منطقه آزاد چابهار با بیان اینکه تا کنون ۵۰ میلیارد ریال برای ساخت و تجهیز این مدارس هزینه شده است اظهار داشت: این میزان از مشارکت منطقه آزاد در راستای توافق ساخت احداث ۱۳ مدرسه با موسسه دست یاری به دشتیاری هزینه شده است. «طبق توافق سازمان منطقه آزاد با این موسسه خیریه و اداره‌کل نوسازی مدارس استان، مجموع تعهد مشارکتی منطقه آزاد در این طرح‌ها ۶۰ میلیارد ریال است»

به گفته وی، همچنین تعداد هشت مدرسه در روستا‌های کُچ، گراگی، پت، نیامبیت، دج دادخدا و ندکان سرافراز افتتاح شده است.

آبروِش اضافه کرد: تعداد پنچ مدرسه نیز در روستا‌های لاتیدان، بجاربازار، پزم کنارک، تندگویان چابهار و چوتانی در حال احداث است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منطقه آزاد چابهار خیرین مدرسه ساز سازمان منطقه آزاد چابهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۵۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد

ایسنا/آذربایجان شرقی در اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سازمان منطقه آزاد ارس در ارزیابی‌ عملکرد سال گذشته به‌عنوان منطقه آزاد برتر شناخته شد.

در اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سازمان منطقه آزاد ارس در ارزیابی‌ عملکرد سال گذشته به‌عنوان منطقه آزاد برتر شناخته شده و مجید کیانی توسط وزرای کشور و امور اقتصاد و دارایی و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مورد تقدیر قرار گرفت.‌

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، همچنین در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، ارتقاء اثربخش نظام اداری و مدیریت منابع و موضوعات حقوقی بین سازمان‌ها نیز ارس حائز رتبه برتر شده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند
  • افتتاح همزمان ۷ نیروگاه خورشیدی مدارس در ۶ استان
  • از مردم افغانستان حمایت می کنیم
  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • افتتاح هفت نیروگاه خورشیدی در مدارس کشور
  • افتتاح مدرسه خیرساز در منطقه پردیسان قم
  • شناسایی ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال و بختیاری
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس
  • افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور