Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه‌ استان‌ها_ مراسم سالگرد ارتحال آیت‌الله محمد یزدی در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از‌  قم‌ ، مراسم سالگرد ارتحال آیت‌الله محمد یزدی رئیس شورای عالی جامعه مدرسین و عضو مجلس خبرگان رهبری شامگاه پنج‌شنبه در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.

آیت‌الله مقتدایی عضو مجلس خبرگان رهبری، آیت‌الله حسینی بوشهری دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه، آیت‌الله مدرسی یزدی عضو فقهای شورای نگهبان، آیت‌الله کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری، آیت‌الله فقیهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و آیت‌الله حسینی خراسانی عضو فقهای شورای نگهبان در این مراسم حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین آیت‌الله سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه(س)، حجت‌الاسلام‌والمسلمین آشتیانی معاون جامعه مدرسین، امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجی صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه، آیت‌الله رجبی عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه، طلاب و روحانیون و اقشار مختلف مردم ازجمله حاضران این مراسم بودند.

آیت الله جنتی: اندیشه های آیت الله یزدی نباید به فراموشی سپرده شودزهد و اخلاص «آیت الله یزدی» باید سرمشق و الگوی مسئولان باشد

آیت‌الله اراکی عضو مجلس خبرگان رهبری در این مراسم درباره ویژگی‌های اخلاقی و جایگاه علمی آیت‌الله یزدی سخنرانی کرد، مدیحه‌سرایی حاج عباس حیدر زاده ازجمله بخش‌های این مراسم بود.

آیت‌الله محمد یزدی عضو مجلس خبرگان رهبری و رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و یار دیرین امام و رهبری پس از عمری مجاهدت علمی و مبارزات انقلابی روز چهارشنبه 19 آذرماه سال 1399 به دلیل کهولت سن و بیماری دستگاه گوارشی در 89سالگی دعوت حق را لبیک گفت و پیکر ایشان در حرم حضرت معصومه(س) به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/452/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عضو مجلس خبرگان رهبری حرم حضرت معصومه حضرت معصومه س آیت الله یزدی جامعه مدرسین شورای عالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۵۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درب طلای حرم امام رضا (ع) آماده شد + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین ، محمود نژاد گفت: درب مزین به قلم‌کاری، طلاکاری، گره چوب، میناکاری و خطاطی در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها برای تقدیم به حرم امام رضا علیه السلام ساخته شده است.

او با اشاره به بهره‌برداری و رونمایی برخی از از پروژه‌ها در ایام دهه کرامت گفت: مقرنس کاری در بالای سر رواق قرار دارد که توسط هنرمندان قمی مرمت، تذهیب و نقاشی شده که فاز اول آن در دهه کرامت رونمایی می‌شود.

اولین عکس از درب طلای حرم امام رضا (ع) منتشر شد

معاون آستان حضرت معصومه (س) افزود: درب مزین به قلم‌کاری، طلاکاری، گره چوب، میناکاری و خطاطی با همکاری هنرمندان قم و اصفهان و نظارت مهندسان آستان قدس رضوی در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها برای تقدیم به حرم امام رضا علیه السلام ساخته شده است.

محمودنژاد با بیان اینکه دو تن از خیرین و خادمان حرم حضرت معصومه سلام الله علیها هزینه‌های این کار را به عهده داشتند، گفت: این درب در دهه کرامت رونمایی و برای نصب به حرم حضرت رضا علیه السلام ارسال می‌شود.

معاون اجرایی آستان حضرت معصومه (س) با اشاره به رونمایی پروژه کاشی کاری صحن جوادالائمه علیه السلام، بیان کرد: ضریحی برای محلی به عنوان رأس الحسین در کشور سوریه ساخته شده است که در این ایام رونمایی و ارسال می‌شود. هزینه‌های آن را یکی از خیرین و خادمین حرم حضرت معصومه سلام الله علیها به عهده داشته است.

معاون اجرایی آستان حضرت معصومه (س) تصریح کرد: در ایام دهه کرامت از ساختمان چند منظوره موکب آستان حضرت معصومه سلام الله علیها رونمایی می‌شود. در این ساختمان امکانات مورد نیاز زائران اربعین مانند وضوخانه، دفاتر خدماتی، محل مراسمات و... در نظر گرفته شده است.

کد خبر 849497 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها خبر مهم حضرت معصومه (س) امام رضا

دیگر خبرها

  • درب طلای حرم امام رضا (ع) آماده شد + جزئیات
  • برنامه های دهه کرامت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) تشریح شد
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۱۰ نقطه از جهان
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) به‌مناسبت دهه کرامت
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله صادق رزاقی در کرج برگزار می‌شود
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • مراسم بزرگداشت مرحومه معصومه حائری برگزار شد
  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»