Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین رنجبران در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد اظهار داشت: تعامل، همراهی و همدلی بیمه سلامت استان یزد با دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی استان، از عوامل موفقیت یزد در اجرای طرح نسخه الکترونیک است.

وی با اشاره به پرداخت روزانه مطالبه نهادهای طرف قرارداد افزود: موسسه های درمانی طرف قرارداد اسناد را هر زمانی در اختیار اداره های کل قرار دهند، آمادگی داریم مطالبه آنها پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد هم در این دیدار با قدردانی از عملکرد سازمان بیمه سلامت در زمینه پرداخت مطالبه موسسه های طرف های قرارداد گفت: عملکرد بی نظیر این نهاد سبب افزایش رضایتمندی موسسه های درمانی و بیمه شدگان بیمه سلامت در این استان شد.

عمید الدین خطیبی با اشاره به وضعیت پذیرش بیماران سایر استانها که از آن با عنوان «بیماران سرباری» یاد می شود، افزود: اقدام اداره کل بیمه سلامت یزد در پیاده سازی راهنمایان بالینی موجب اعتمادسازی بیشتر برای بیماران نسبت به پزشکان استان شد که جای قدردانی از مدیریت و کارکنان اداره کل بیمه سلامت استان دارد.

وی بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی یزد با تمام توان با اداره کل بیمه سلامت استان در همه زمینه ها همراهی و همکاری می کند.

مدیرکل بیمه سلامت استان یزد نیز در این دیدار اظهار داشت: در استان با تعامل و همدلی با دانشگاه علوم پزشکی یزد توانستیم نسخه نویسی الکترونیک را به میزان ۹۹.۹ درصد اجرا کنیم و از آبانماه تمامی نسخه های دارویی به صورت الکترونیک تجویز می شود.

محمد دریجانی افزود: با توجه به پرداخت ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان از بدهی انباشته شده سازمان بیمه سلامت ایرانیان، با درایت مدیرعامل و معاونت توسعه سازمان در حال حاضر پرداخت مطالبه ها به روز انجام می شود که می توان این امر را یکی از عوامل موفقیت طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک در کشور عنوان کرد.

مدیرکل بیمه سلامت یزد با اشاره به اجرای طرح نسخه الکترونیکی از بهمن ماه سال ۱۳۹۸ در تفت گفت: هم اکنون متصدیان ۸۰ درصد موسسه های تشخیصی و درمانی طرف قرارداد با بیمه سلامت، طرح یاد شده را اجرا می کنند.

دریجانی افزود: در طرح نسخه نویسی الکترونیکی، دیگر نیازی به ارائه دفترچه سلامت در مراجعه به مطب پزشکان نیست و بیمار با اعلام کد ملی اقلام دارویی که در سامانه تمامی داروخانه‌های کشور قابل رویت است را دریافت می کند.

کد خبر 5366258

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد بیمه سلامت استان یزد ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه گرگان واکسن کرونا زلزله عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران آلودگی هوا ایلام معلولان گناوه تبریز دانشگاه علوم پزشکی یزد بیمه سلامت استان کل بیمه سلامت نسخه نویسی طرح نسخه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۵۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند

عضو هیات مدیره انجمن داروسازان ایران، با اشاره به بدهی بیمه ها به داروخانه‌ها، گفت: داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک، پول ندارد.

به گزارش مهر، هادی احمدی افزود: در کل کشور ۱۶ هزار داروخانه فعالیت دارد که با بیمه‌های پایه قرارداد دارند و سازمان‌های بیمه گر هم باید به تعهدات خود عمل کنند.

وی ادامه داد: وضعیت داروخانه‌ها به علت تأخیر در پرداخت مطالبات مناسب نیست هر سه سازمان بیمه گر تأمین اجتماعی، بیمه سلامت و نیروهای مسلح به داروخانه‌ها بدهکار هستند.

احمدی گفت: سازمان‌های بیمه گر باید یک ماه پس از دریافت اسناد مطالبات داروخانه‌ها را پرداخت که تا کنون این مهم اتفاق نیافتاده است.

وی ادامه داد: سازمان تأمین اجتماعی آخرین پرداختی که به داروخانه‌ها داشته مربوط به آذر پارسال بوده آن هم فقط در بخشی از داروخانه‌های کشور و آخرین پرداخت بیمه سلامت هم مربوط دی پارسال است و در بیمه نیروهای مسلح نیز به همین صورت است.

احمدی گفت: در حال حاضر داروخانه‌ها در خرید شیرخشک مشکل دارند و چرخه اقتصادی داروخانه‌ها مشکلات جدی دارد، چون پولی جهت تهیه شیرخشک ندارند.

وی گفت: سازمان هدفمندی یارانه‌ها و بیمه سلامت منابع تهیه شیر خشک را به داروخانه‌ها پرداخت نکرده اند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: توزیع شیرخشک یارانه ای تا سقف ۱۰ قوطی در هر ماه توزیع شیرخشک یارانه‌ای تا ۱۰ قوطی در هر ماه

دیگر خبرها

  • نسخه کاغذی جایگزین نسخه نویسی الکترونیک در زمان قطعی سامانه بیمه سلامت
  • چگونگی خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • اتصال نسخه الکترونیک به بیمه‌های تکمیلی تا یک ماه دیگر
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است