Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران دبیر اولین جشنواره نمایشنامه‌نویسی فخرایی از برگزاری اختتامیه این جشنواره عصر فردا ۱۲ آذرماه در قائمشهر خبر داد.

مهسا دادبود، دبیر اولین جشنواره نمایشنامه‌نویسی فخرایی، اظهار کرد: این جشنواره، نهم شهریورماه، ۱۴۰۰ با هدف کشف استعدادهای جوان و خلاق در سطح کشور فراخوان شد.

وی افزود: ۳۵ اثر از استان‌های مازندران، کرمان، مشهد، لرستان، تهران، همدان و البرز به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد و آثار توسط اساتید برجسته در حوزه نمایشنامه نویسی داوری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادبود، تصریح کرد: برترین‌های این جشنواره عصر فردا دوازدهم آذرماه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات عمارت شهرداری با اهدای جوایز و لوح جشنواره تقدیر می‌شود.

به گزارش ایکنا، وی با بیان اینکه سهیلا نجم، عطاالله کوپال و برهانی مرند از داوران این جشنواره بودند، افزود: جشنواره فخرایی به نام مدرس برجسته تئاتر و فلسفه در سطح کشور فراخوان شد امیدواریم این نوع فراخوان‌ها بتواند در کشف استعدادهای جوان و خلاق موثر باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری نمایشنامه نویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۶۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه سومین جشنواره افتخار من


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیر پیشکسوتان دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: موضوع این جشنواره بیان خاطرات همسران، فرزندان و نوادگان پیشکسوتان دوران دفاع مقدس بود.
سرهنگ پژمان افزود:هدف از برگزاری این جشنواره ارتباط پیشکسوتان دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است.
وی اضافه کرد: از استان کهگیلویه و بویراحمد ۹۷ اثر به این جشنواره ارسال که ۹۱ اثر آن در بخش صوتی،۵ اثر در بخش خاطره گویی و یک اثر در بخش عکس نوشته بود
سرهنگ پژمان گفت: امروز همزمان در سراسر کشور از ۱۳ اثر برتر ملی تجلیل شد که یک اثر آن در بخش عکس نوشته، اثر فاطمه خدا خواست از استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

دیگر خبرها

  • اختتامیه هشتمین جشنواره طنز پهلو در فومن برگزار شد
  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • اختتامیه دومین جشنواره ملی «دوست من کتاب» در همدان
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • برگزاری اختتامیه چهارمین دوره جشنواره خودنویس در نمایشگاه کتاب
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • اختتامیه سومین جشنواره افتخار من
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت
  • اختتامیه جشنواره هنر انقلاب در یاسوج
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر