Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید مازندرانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: سال گذشته در مجموع هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال حق بیمه بیکاری ناشی از کرونا در این استان پرداخت شد.

وی افزود: همچنین  هم اکنون سه هزار و ۹۰۰ نفر از حق بیمه بیکاری استفاده می‌کنند اما کاهش حدود ۱۶ هزار نفری دریافت کنندگان حق بیمه بیکاری به معنای بازگشت همه آنان به کار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت: تعدادی از این افراد محدودیت و مدت زمان پرداخت حق بیمه بیکاری آنان به اتمام رسید و دیگر زیر پوشش دریافت حق بیمه بیکاری نیستند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان ادامه داد: این افراد بیشتر در حوزه‌های اصناف، گردشگری، بوم‌گردی و خدماتی در استان فعالیت داشتند.
مازندرانی در خصوص تسهیلات کرونایی یادآور شد: در این ارتباط دولت برای استان گلستان ۲ هزار و ۶۹۰ میلبارد ریال از محل اعتبارات بانکی در نظر گرفته که این تسهیلات با ۲ ماه تنفس، ۱۲ درصد سود و ۲ ساله بازپرداخت خواهد شد.
وی تصریح کرد: تاکنون یازده هزار نفر برای دریافت تسهیلات کرونایی تشکیل پرونده داده‌اند که کل تسهیلات این پرونده‌ها هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال است و  هشت هزار و ۱۱ نفر در مجموع هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: آخرین مهلت نام‌نویسی برای دریافت این تسهیلات تا پایان آذر ماه سال جاری است و بانک‌ها تا آخر بهمن ماه می‌توانند این تسهیلات را به متقاضیان پرداخت کنند.
مازندرانی با بیان این که شاید برخی از شاغلینی که به علت کرونا، دچار خسارت شدند از این تسهیلات بی‌خبر باشند، یادآور شد: بهتر است مدیران ارشد این مشاغل در این زمینه بطور دقیق اطلاع‌رسانی کنند تا بتوانیم برای ۷۰۰ میلیارد دیگر سهمیه استان، تشکیل پرونده دهیم و به بانک‌های عامل ارسال شود تا سهمیه استان کامل تخصیص یابد.
وی در ِادامه به مباحث مشکلات پرداخت تسهیلات ویژه مشاغل آسیب دیده از کرونا اشاره و خاطرنشان کرد: در مدت حدود ۲ سال از شیوع کرونا شاید برخی افراد به علت مشکلات مالی، دارای چک‌ برگشتی باشند که این مساله باعث شده تا بانک‌ها از ارائه تسهیلات به این افراد خودداری کنند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: میانگین متوسط پرداخت این تسهیلات ۵۰۰ میلیون ریال است و نباید این همه سختی از سوی بانک‌ها باشد بلکه باید تلاش کنیم تا سهمیه ۲ هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال بطور کامل جذب شود.
مازندرانی تاکید کرد: بسیاری از افرادی که این تسهیلات را دریافت کردند به سر کار خود برگشتند اما برخی هنوز موفق به دریافت تسهیلات به علت مشکلات طرح شده نشدند که نیاز است مسئولان ارشد استانی و مدیران بانک‌ها به دنبال راه حل اساسی برای برطرف کردن این مشکلات باشند.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی گرگان گلستان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی بیمه بیکاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی گرگان گلستان تسهیلات بانکی گرگان گلستان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی بیمه بیکاری کار و رفاه اجتماعی حق بیمه بیکاری میلیارد ریال بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۶۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد

وحید فراهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سال گذشته ۵۰ مدرسه در استان گلستان ساخته شد که از این تعداد ۴۹ مورد با مشارکت خیرین انجام شد.

وی افزود: با این تعداد پروژه توانستیم ۱۹۷ کلاس درس را تحویل دانش آموزان گلستانی دهیم.

مدیرکل توسعه و تجهیز و نوسازی مدارس استان گلستان گفت: برای ساخت ۵۰ مدرسه در استان مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی هایی که انجام دادیم سعی داریم طی ۶ ماه نخست امسال حدود ۴۰ پروژه دیگر به بهره برداری برسانیم و آنها را تحویل دانش آموزان گلستانی دهیم.

فراهی اظهار کرد: ۲۶ جشنواره خیرین مدرسه ساز استان گلستان ۳۰ اردیبهشت با حضور مسؤولان کشوری و استانی در استان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6090474

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق
  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد
  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • اختصاص شعبه ویژه حل اختلاف کارگران و کارفرمایان در گلستان
  •  نشست مشترک مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان برگزار شد
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور