Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-08@20:25:59 GMT

مرگ ۵۷۰ بیمار کرونایی دیگر در لهستان

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۲۶۹۱۶

مرگ ۵۷۰ بیمار کرونایی دیگر در لهستان

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از ورشو، در شبانه روز گذشته در لهستان ۲۹ هزار و ۶۰۴ نفر به ویروس کرونا مبتلا و ۵۷۰ نفر براثر آن جان خود را از دست دادند که بالاترین آمار از زمان شیوع موج چهارم کرونا در لهستان بود.

پرفسور کوچار استاد برجسته دانشکده پزشکی ورشو از میزان افزایش ابتلاء به ویروس کرونا در میان جوانان و حتی کودکان خبرداد و موج چهارم را موج ابتلاء کودکان و نوجوانان به ویروس کرونا نامید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرهیز از واکسن در میان اقشار مختلف لهستان؛ افزایش ابتلاء و مرگ را دو چندان کرده و مسئولین دولتی هم قصدی برای اجباری کردن آن ندارند.

آنده ژی دودا رئیس جمهور لهستان گفت: اجبار برای واکسیناسیون با سطح؛ شناخت و فرهنگ کشور لهستان منطبق نیست.

وزارت بهداشت لهستان اعلام کرد تا زمانی که ۸۵ درصد جمعیت کشور واکسینه نشوند این موج افزایش ابتلاء و مرگ ادامه دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا اعتراضات اصفهان اومیکرون مذاکرات وین مازوت فرامرز صدیقی لهستان ویروس کرونا افزایش مبتلایان افزایش فوتی ها آلودگی هوا اعتراضات اصفهان اومیکرون مذاکرات وین مازوت فرامرز صدیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۶۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسب تروجان

ویروس رایانه‌ای به نام استاکس‌نت محصول مشترک آژانس امنیت ملی آمریکا و یگان ۰۰۸۲ رژیم صهیونیستی است که هدف از ساخت این ویروس آلوده کردن رایانه‌های مراکز مهم ایران می‌باشد.

     

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3081670 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • آسمان‌خراش ایرانی در یک تیم جدید؛ اسماعیل‌نژاد به لهستان می‌رود
  • معرفی زبان رسمی جدید در لهستان
  • اسب تروجان
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • آیا استفاده از گوشی‌های هوشمند نوجوانان را افسرده می‌کند؟
  • علت افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران چیست؟
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران/ کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند؟
  • مارچینیاک بازی برگشت رئال - بایرن را سوت می‌زند
  • تلاش برای دسترسی به داروی مورد نیاز بیماران تالاسمی
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران | کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند