Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@13:15:08 GMT

شروع به کار مجدد پروژه سد شفارود تا دو ماه آینده

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۲۶۹۸۱

شروع به کار مجدد پروژه سد شفارود تا دو ماه آینده

به گزارش خبرنگار مهر، حسن محمدیاری شامگاه پنج شنبه در گفتگوی ویژه خبری با شبکه باران با اشاره به نشست نمایندگان فعلی و ادوار با استاندار و نماینده ولی فقیه در گیلان، اظهار کرد: اگر با همسویی از تجربیات کسانی که در حوزه تقنین سابقه دارند استفاده کنیم بسیاری از چالش‌ها رفع می‌شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه برون سپاری در جذب نیروی انسانی به شکل غلط و غیرحرفه ای محقق شده است، افزود: این موضوع ظلم در حق کارکنان حجمی و طرحی بود لذا مجلس یازدهم اهتمام دارد که این موضوع را ساماندهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد یاری با اشاره به اینکه مجلس ضرب الاجلی برای دولت مشخص کرده است، گفت: البته این موضوع در زمان تعیین شده محقق نشد و اخیراً این موضوع را با حضور معاون رئیس جمهور به نشانه اعتراض متذکر شدیم.

وی با بیان اینکه دو ماده از مواد طرح ساماندهی کارکنان و نیروهای حجمی تصویب شد، تأکید کرد: دستگاه‌های مربوطه از این پس باید نیروها را فقط به صورت رسمی و قراردادی جذب کنند و اگر قالب‌ها رعایت شود افراد جذب شده یک سال آزمایشی و سپس تبدیل به رسمی می‌شوند.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس با اشاره به ساخت کارخانه کمپوست در جوکندان، تصریح کرد: این پروژه ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ۱۰ میلیارد تومان برای آن هزینه شده اما متأسفانه به دلیل مشکلاتی متوقف و طی جلساتی مقرر شد تخصیصی برای تکمیل آن صورت گیرد.

محمدیاری با اشاره به تعویق پرداخت مطالبات کارگران سد شفارود، گفت: مشکل سد شفارود این است که به دلیل عدم پرداخت ارزش افزوده توسط پیمانکار حساب‌های پروژه مسدود شده لذا آب نیرو ۱۰ میلیارد تومان برای پرداخت بدهی و بیمه تأمین اجتماعی پرداخت کرده و پیش بینی می‌شود علاوه بر پرداخت بدهی‌ها، شروع به کار پروژه از دو ماه آینده آغاز شود.

وی با بیان اینکه تکمیل کنارگذر تالش اولین اولویت است، افزود: در فصل تعطیلات و زمان بارندگی کل شهر قفل می‌شود و زمانی که پروژه را تحویل گرفتیم هنوز تجهیز کارگاه نشده بود و برای خرید اراضی در مسیر مشکل نقدینگی داشتیم، اما دو کیلومتر از این مسیر که در اختیار منابع طبیعی بود را گرفتیم.

نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس با اشاره به برگزاری جلسه‌ای در خصوص تکمیل کنارگذر تالش با حضور استاندار، بیان کرد: اعتقاد بنده این است که اگر کسی تخلفی کرده باید با آن برخورد کرد اما پروژه تحت هیچ شرایطی نباید تعطیل شود.

کد خبر 5366294

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی سد شفارود ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه عکس استانها زلزله واکسن کرونا گرگان لیگ برتر فوتبال ایران آلودگی هوا معلولان ایلام تبریز گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۶۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کددار شدن درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،فرماندار بردسکن گفت:پس از تاخیر در اجرای  طرح ساختمانی درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن وپیگیری‌های بعمل آمده تامین اجتماعی در مدت ۱۸ ماه این طرح را تکمیل و در سال آینده شاهد بهره برداری از این طرح در شهرستان بردسکن خواهیم بود.
دهقان زاده با بیان اینکه در ماه‌های آینده و پس از صدور پروانه عملیات اجرایی این پروژه طبق قرارداد شروع عملیات ساختمانی را شاهد واین نوید داده شد که در سال آینده خدمات درمانگاه تامین اجتماعی را در شهرستان داشته باشیم.
دهقان زاده افزود: خوشبختانه این طرح به لحاظ تزریق اعتباری در ردیف پروژه‌های کددار کشور قرار گرفته است و سازمان تامین اجتماعی در تخصیص بودجه و تجهیزات درمانگاه تامین اجتماعی موافقت خود را اعلام که پس از اخذ پروانه ساختمانی بلافاصله عملیات اجرایی این پروژه که سال گذشته با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور کلنگ آن به زمین زده شد شروع می‌شود.
وی داشتن درمانگاه تامین اجتماعی را در شهرستان بردسکن با توجه به وجود راه‌های مواصلاتی و بیش از ۳۶ هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی یکی از ضروریات دانست و گفت: همواره یکی از مطالبات مردم شهرستان بردسکن داشتن درمانگاه تامین اجتماعی بوده است که خوشبختانه این مهم تحقق پیدا کرد و تمام تلاش ما بر این است با توجه به پای کار بودن سازمان تامین اجتماعی سال آینده این پروژه تکمیل و مورد بهره برداری قرار بگیرد.
 کلنگ ساخت درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن سال ۱۳۹۸ به زمین زده شد.

 

دیگر خبرها

  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • دولت قانون ساماندهی اجاره بها را تا قبل از شروع فصل جا به جایی مستاجران اجرایی کند
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • دولت و بذرپاش، نمایندگان مجلس را دور می‌زنند؟
  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات چه زمانی شروع می‌شود؟
  • غیبت ۱۳۷ کنکوری در مناطق سیل‌زده شهرستان زیرکوه/ علاوه بر فرصت مجدد آیا سهمیه‌ای به داوطلبان اختصاص داده می‌شود؟ +فیلم
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • کددار شدن درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن
  • بیش از ۴۶ هزار میلیارد ریال به حساب سازندگان نهضت ملی مسکن استان پرداخت شد