Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،دکتر اسماعیل غنیان  در نشست مجمع خیرین سلامت استان کرمانشاه گفت: در مرحله اول خیرین تهیه تجهیزات، لوازم پزشکی و ماسک و دستکش را در نقاط مختلف کشور سامان دادند و اقدامات بسیار خوبی در شرایط بحرانی کرونا انجام دادند و بخش دوم فعالیت خیرین، کمک‌های مؤمنانه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار داشت: در سال گذشته اقدامات شایسته ای در کارنامه مجمع خیرین ثبت شده است و در بسیاری از شهرهای کشور نیز بیمارستان های خیریه داریم.

معاون مجمع خیرین کشور گفت: شناسایی و ساماندهی خیرین فعال در امر سلامت، برنامه ریزی برای بهره گیری صحیح از کمک ها و مشارکت های مردمی و هدایت این کمک ها به اولویت های دانشگاه در حوزه سلامت از اهداف این مجمع است.

او  با بیان اینکه هم اکنون ۱۵۰ هزار خیر در سراسر کشور در کنار ما هستند، افزود: از ابتدای تاسیس مجمع خیرین ۳۰۰ دفتر مجمع خیرین در کشور فعال شده‌ است.

معاون مجمع خیرین کشور بیان داشت:خیرین سلامت استان کرمانشاه در بحث کرونا، خوب عمل کردند و حمایت‌های بسیاری نیز از سوی مردم داشتیم به طوری که کمک خیرین در این مدت به ۴۰۰ میلیارد ریال رسید.

با وجود مشکلات اقتصادی فعالیت خیرین در حوزه سلامت استان کرمانشاه ادامه دارد

اردشیر شهبازی مدیرعامل مجمع خیرین کرمانشاه هم در این نشست گفت: خیرین سلامت این استان اقدامات بسیاری را در زمینه های مختلف انجام داده اند و با تمام مشکلات اقتصادی فعالیت خیرین در حوزه سلامت همچنان ادامه دارد.

او افزود: پس از زلزله سال ۹۶ کرمانشاه آثار تخریبی بسیاری در استان بر جای ماند و بیش از ۶۶ پروژه تخریب شد که بار بسیاری بر دوش دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گذاشت.

مدیرعامل مجمع خیرین کرمانشاه ادامه داد: از این تعداد ۱۶ پروژه به مجمع خیرین تحویل شد که معاون توسعه دانشگاه و همکاران این معاونت در اجرای این پروژه ها همکاری بسیار خوبی با ما داشتند که جای تقدیر دارد.

او احداث ۱۶ پروژه درمانی در مناطق زلزله زده استان با هشت میلیارد و ۷۵۱ میلیون تومان اعتبار، ساخت چهار پروژه طی سال‌های ۹۸ تا ۱۴۰۰ با چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و معرفی بیش از ۷۰۰ بیمار نیازمند و صعب العلاج به بانک قرض الحسنه مهر ایران برای دریافت تسهیلات بانکی در مجموع به مبلغ چهار میلیارد تومان را از مهمترین فعالیت های سومین مجمع خیرین استان کرمانشاه عنوان کرد.

گفتنی است:در انتخابات مجمع خیرین سلامت کرمانشاه، جهانبخش شکری، اردشیر شهبازی، حسین بیگلری، بابک ایزدی، فیض الله منصوری، علی معینی و فرحناز رضوان مدنی به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره مجمع خیرین سلامت استان انتخاب شدند.

عبدالحسین زهتابان و خسرو سرتیپی هم به عنوان اعضای علی البدل و عبدالرضا آرمانده و مولاداد حسینی هم به عنوان بازرسین و شاکر محمدی نیز به عنوان بازرس علی البدل برگزیده شدند.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خیرین سلامت کرونا ویروس مشارکت مردمی استان کرمانشاه سلامت استان خیرین سلامت مجمع خیرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۷۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز

مختاری مدیر شبکه بهداشت و درمان مهریز گفت: در راستای طرح سلامت نوروزی در شهرستان مهریز بیش از ۲۶ تن کالای غیرمجاز سلامت محور در مهریز معدوم شد.

وی ادامه داد: ۲۳ تن محموله خیارشور غیرمجاز توسط مأموران ایست بازرسی شهید مدنی مهریز توقیف شده و مابقی توسط کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان مهریز از سطح مغازه و اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی جمع آوری و معدوم شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهریز نیز از صاحبان شرکت‌های پخش و همچنین اصناف تهیه و توزیع مواد غذایی خواست با رعایت اصول نگهداری و انبارداری صحیح از فساد مواد غذایی جلوگیری کرده و به تامین امنیت غذایی که نتیجه تلاش تولید کنندگان است، کمک کنند.

 وی از شهروندان خواست در هنگام خرید موادغذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی به برچسب اصالت و سلامت کالا و مجوز‌های لازم از سازمان غذا و دارو و همچنین تاریخ تولید و انقضا محصولات غذایی، توجه ویژه داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • آغاز طرح غربالگري بينايي کودکان 3 تا 6 سال دراستان کرمانشاه
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • آخرین وضعیت سلامت تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • همیاران مهربان ترافیک به مثابه مشارکت مردم در جهش تولیدات فرهنگی هستند/روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • هزینه های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است
  • صندوق نوآوری حامی پیشگیری از سرطان شد
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان