Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهیلا پیدا روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این رقابت ها بعد از دوسال وقفه به دلیل شیوع کرونا با حضور ۳۵ ورزشکار زن و ۹۵ ورزشکار در بخش آقایان  از ۹ آذرماه به مدت سه روز به میزبانی شیراز برگزار شد.

وی افزود: در این رقابت‌ها مربیان تیم‌های ملی حضور داشتند تا عملکرد ورزشکاران را مورد بررسی قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پبدا یادآور شد: این رقابت ها با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برای تمامی ورزشکاران و عوامل اجرایی برگزار شد به گونه ای که ارائه کارت واکسن از شرایط حضور در این رقابت ها بود.  

وی با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از ۶۰ ورزشکار سازمان یافته به صورت حرفه ای زیر نظر این هیات ورزشی فعالیت دارند، افزود: در حال حاضر چهار گروه بیماران تالاسمی، ام اس، دیابت و پیوند اعضا در رشته های ورزشی متناسب با شرایط جسمانی خود زیر نظر این هیات ورزشی مشغول فعالیت هستند.

رییس هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای استان؛ تنیس روی میزی، شنا، دارت، تیراندازی، بولینگ، شطرنج، بدمینتون و دوومیدانی را از جمله رشته های فعال زیرمجموعه این هیات دانست.

خراسان شمالی ۴۵ هیات ورزشی دارد که حدود ۲۵ هزار ورزشکار بیمه شده در رشته های مختلف ورزشی فعالیت دارند.

برچسب‌ها بجنورد فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا خراسان شمالی بجنورد فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا خراسان شمالی رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۷۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان ورزشکار نشاط را به مدارس تزریق می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، رضا قاسمیان صبح چهارشنبه در افتتاحیه مرحله استانی مسابقات ورزشی فرهنگیان استان اردبیل اظهار کرد: مدرسه همچون کارگاه جواهرسازی است چرا که معلمان در مدرسه به تولید علم، اندیشه و معرفت مشغول هستند و به سبب آن مسئولیت حفظ تمدن ایرانی اسلامی بر دوش آنان است.

وی ورزش فرهنگیان را عامل تزریق نشاط و شادابی به دستگاه آموزش و پرورش خواند و خاطرنشان کرد: تمکین کلید واژه بسیار مهمی است که انسان در میادین ورزشی با رعایت قوانین خاص هر رشته آن را تمرین می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: تمکین به قواعد ورزشی زمینه ساز تمکین به قواعد فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و امنیتی می‌باشد.

قاسمیان افزود: یکی دیگر از ویژگی های بارز میادین ورزشی، رقابت سالم و محترم شمردن رقیب است در حالی که همین موضوع حلقه گمشده رقابت های سیاسی می‌باشد و لازم است سیاسیون هم به این اخلاق ورزشی توجه داشته باشند.

در این مراسم معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان نیز با اشاره به اهداف برگزاری این دوره از مسابقات اظهار کرد: بیش از ۳ هزار نفر از فرهنگیان استان اردبیل در مرحله منطقه ای این مسابقات شرکت کرده اند.

اکبر دهقانی نیا بیان کرد: مرحله استانی نیز با حضور ۵۵۰ نفر از همکاران در سه رشته فوتسال، والیبال و پینگ پنگ در طول هفته معلم برگزار می‌شود.

کد خبر 6093996

دیگر خبرها

  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد
  • نماینده خراسان شمالی در رقابت‌های امیدهای کشور مشخص شد
  • موضوع ناترازی بانک‌های خراسان شمالی در جلسه هیات دولت مطرح می‌شود
  • همایش پهلوانان و باستانی کاران شهرضا
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم برگزار شد + اسامی اعضا
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی برگزار شد + اسامی اعضا
  • معلمان ورزشکار نشاط را به مدارس تزریق می کنند
  • فرش قرمز خراسان شمالی برای سرمایه گذاری
  • ۱۰۰ درصد شبکه های توزیع نیروی برق خراسان شمالی ایمن شد
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست