Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@22:52:05 GMT

اخذ عوارض برای اتوبان ناقص!

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۲۷۴۵۵

اخذ عوارض برای اتوبان ناقص!

به گزارش خبرگزاری فارس از سهند، علی اصغر علیزاده رئیس شورای اسلامی شهر سهند در ارتباط با نصب اطلاعیه اخذ عوارضی در اتوبان تبریز – سهند  اظهار داشت: با توجه به اینکه این آزاد راه با مشارکت شرکت عمران و بخش خصوصی تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است ولی نواقص اتوبان از جمله روشنایی آن هنوز تکمیل نشده که دلیل آن افتتاح عجولانه اتوبان در دولت قبلی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چون پیمانکار مربوطه فعلاً نواقص اتوبان را تکمیل و طبق قرارداد تحویل نداده است، اخذ عوارضی وجاهت قانونی ندارد و در اتوبان‌های دیگر شهرها مشابه شرایط اتوبان سهند هزینه های مربوطه از طریق بودجه شهرهای جدید انجام پذیرفته و اخذ عوارض از مردم ضرورت ندارد.

علیزاده با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای حذف عوارضی اتوبان گفت: از آقای طاهرخانی، معاون وزیر و از نمایندگان مجلس خواهش میکنیم با توجه به اینکه اکثریت مردمی که از این اتوبان استفاده می‌کنند از توانایی مالی بالایی برخوردار نبوده و ساکن مساکن مهر میباشند، برای حذف عوارضی اقدام کرده و از حق مردم سهند دفاع کنند.

وی در مورد وضعیت اقتصادی مردم در شرایط تحریم و تحمیل هزینه اضافی به آنها در شرایط فعلی اذعان داشت: در برهه زمانی کنونی با نصب بنرهای اخذ عوارضی بار روانی مضائف به مردم تحمیل شده و از شرکت عمران شهر سهند درخواست داریم منابع هزینه کرد بخش خصوصی را از محل پرداخت بودجه شهرهای جدید تامین کنند؛ همانطور که نصف هزینه های اتوبان توسط خود شرکت عمران تامین شده است.

رئیس شورای شهر سهند اشاره ای به وظیفه قانونی نمایندگان استانی در قبال مردم سهند هم کرد و افزود: با توجه به اینکه اکثریت مردم  شهر سهند سرریز جمعیتی شهر تبریز میباشند انتظار داریم تمام نمایندگان استانی به خصوص ۶ نماینده حوزه انتخابیه به طور مستقیم به این مسئله ورود کرده و دغدغه‌های مردم سهند را رفع نمایند.

وی در ارتباط با نواقصات اتوبان اضافه کرد: نواقصات اتوبان که از جمله آن میتوان به روشنایی آزادراه، نبود خط تلفن همراه، دوربین های کنترل سرعت اشاره کرد با وجود گذشت 1 سال از افتتاح اتوبان فعلاً اقدامی انجام نگرفته و زمان مشخصی هم برای تکمیل ایرادات مسیر تعیین نشده است.

علیزاده با بیان اینکه باید هر چه زودتر پیمانکار مربوطه بنر های اخذ عوارضی را جمع آوری کند تصریح کرد: من این وعده را به مردم سهند میدهم که اخذ عوارضی فعلاً عملیاتی نخواهد شد و در ۶ ماه آینده هم امکانات مورد نظر را نمی‌توانند فراهم کنند.
 
وی اضافه کرد:  باید مسئولان مربوطه از کارهایی که باعث تحریک و افزایش بار روانی مردم می‌‍شوند خودداری کرده و برای پیشبرد کارها با ۷ عضو شورای شهر و امام جمعه سهند مشورت کنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر سهند با بیان این مطلب که تا حالا تنها یک نماینده مجلس پیگیر کارهای مربوط به عوارضی اتوبان شده است خاطرنشان کرد: با بهره گیری از تمام ظرفیت شهرستان و نمایندگان مجلس قادر خواهیم بود عوارضی اتوبان و مشکلات ایجاد شده  را با پرداخت از محل درآمد شهرهای جدید حل و فصل کنیم.

چند روزی است تابلوهای برق، کابل کشی و دوربین برای نصب ایستگاه الکترونیکی عوارضی در اتوبان تبریز – سهند  آغاز شده و مردم سهند منتظر تحقق وعده‌های مسئولان برای حذف عوارضی یا تکمیل نواقصات این اتوبان جدید الاحداث می باشند.

نبود روشنایی و آنتن تلفن همراه از جمله نواقص های اصلی اتوبان تبریز سهند ذکر شده و برخی از نواقصات مربوط به استانداردهای جاده موجب تصادفهای پیاپی در این مسیر پرتردد می باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: عوارض تبریز نمایندگان مجلس سهند رئیس شورای شهر سهند علی اصغر علیزاده اتوبان تبریز سهند شهر جدید سهند اخذ عوارضی مردم سهند شهر سهند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۷۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش مرگبار اتوبان در چین + فیلم

در پی ریزش بخشی از بزرگراه در جنوب چین دستکم ۱۹ نفر جان خود را از دست داده‌اند  و ۱۸ خودرو بر اثر ریزش آسیب دیده‌اند همچنین امدادگران ۳۰ نفر را به بیمارستان منتقل کرده‌اند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • فیلم/ ریزش مرگبار اتوبان در چین
  • بیمه‌ دیگر در عوارضی آزادراه‌ ها نمی‌ماند
  • فیلم| ریزش مرگبار اتوبان در چین
  • رمزگشایی ناقص از یک ملاقات تاریخ ساز
  • ریزش مرگبار اتوبان در چین + فیلم
  • تعدادی از واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند تحویل می‌شود
  • ال‌کلاسیکوی ایرانی در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • رشد ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران