Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@19:36:19 GMT

پویش شعر بهار نارنج در شیراز برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۲۷۵۵۱

پویش شعر بهار نارنج در شیراز برگزار می‌شود

ایسنا/فارس پویش شعر بهار نارنج به همت بسیج هنرمندان استان فارس با هدف شناسایی استعدادهای جوان و کمتر شناخته شده شاعر در استان برگزار می‌شود.

دبیر پویش شعر بهارنارنج جمعه ۱۲ آذر در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: این پویش به همت بسیج هنرمندان فارس و به صورت استانی ویژه شاعران استان فارسی برگزار می‌شود.

دانیال بهادرانی، هدف از برگزاری این پویش را شناسایی استعدادهای جوان و کمتر شناخته شده استان، ترویج شعر و ادبیات پایداری، تعیق فرهنگ مقاومت و ایثار، جمع آوری آثار هنری نوظهور و پیشکسوت در حوزه‌های ادبیات و تلاش برای معرفی شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) وقطب ادبیات و شعر ایران اسلامی عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین عنوان کرد: این پویش در یک بخش آزاد و یک بخش ویژه با پنج عنوان موضوعی برگزار خواهد شد که در بخش آزاد شاعران می‌توانند اشعار خود را در موضوعات مختلف  ارسال کنند و در بخش ویژه پنج موضوع ایثار، شیراز سومین حرم اهل بیت، شاهچراغ (ع) امین ولایت، هنر و رسالت هنرمند، انتظار و ظهور در آینه شعر و و نهج البلاغه   موضوعات پیش‌بینی شده است.

بهادرانی بیان کرد: شاعران علاقمند استان فارسی برای شرکت در این پویش تنها کافی است اشعار خود را بدون هیچ محدودیت سنی و محدودیت در تعداد اشعار ارسالی از طریق شماره واتس آپ ۰۹۰۱۶۶۹۱۹۱۵ و حداکثر تا ۱۹ آذرماه امسال  به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.

او خاطرنشان کرد: در پایان مهلت دریافت آثار این پویش آثار به صورت کد گذاری شده در اختیار داوران ملی قرار داده خواهد شد و در پایان داوری ضمن برگزاری اختتامیه پویش به نفرات برگزیده جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

به گفته بهادرانی اختتامیه این همایش پایان آذرماه و با حضور شاعران کشوری و استانی و همچنین برگزیدگان این پویش در شیراز، سومین حرم اهل بیت (ع) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری بهارنارنج نهج البلاغه شاهچراغ بسیج هنرمندان فارس سومین حرم اهل بیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۷۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| شعرخوانی شاعران شیرین‌زبان اصفهان در شب شعر کمال

پاسداشت شاعران خوش‌آوازه نصف‌جهان، یکی از برنامه‌های محوری در هفته فرهنگی اصفهان است.در این ویدئو شعرخوانی شاعران اصفهانی را ببینید.

کد خبر 748155

دیگر خبرها

  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • امروز چهلم بهار است؛ جشنی که از یاد رفته!
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • تجلیل از ۵۰ شاعر و شاعره محله دستگرد در «گنج‌های پنهان»
  • شکوفه‌های بهار نارنج در مازندران
  • ‌رویداد تخصصی بازساختی ـ پزشکی آینده در شیراز برگزار می‌شود
  • دومین پویش مردمی پاکسازی جنگل های هیرکانی در گرگان برگزار شد
  • «پویش سلامت دهان و دندان» ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • فیلم| شعرخوانی شاعران شیرین‌زبان اصفهان در شب شعر کمال