Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@23:33:30 GMT

هوای پایتخت بعد از باران شب گذشته پاک شد

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۲۷۶۱۳

هوای پایتخت بعد از باران شب گذشته پاک شد

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، هم‌اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت بر روی عدد ۳۸ یعنی بازه پاک قرار دارد این در حالی است که طی ۲۴ ساعت گذشته این شاخص بر روی عدد ۸۲ یعنی بازه قابل قبول قرار داشت.

پایتخت از ابتدای سال تاکنون ۲ روز هوای پاک، ۱۹۲ روز هوای قابل قبول، ۵۸ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۵ روز هوای ناسالم داشته، درحالی‌که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، پایتخت از ابتدای سال ۱۷۵ روز هوای قابل قبول، ۶۵ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵ روز هوای پاک و ۲ روز هوای ناسالم را تجربه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام این شرکت، دمای هوا امروز به حداکثر ۵ درجه سانتیگراد و فردا حداقل به ۳ درجه و حداکثر به ۱۰ درجه سانتیگراد می‌رسد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا اعتراضات اصفهان اومیکرون مذاکرات وین مازوت فرامرز صدیقی هوای تهران شاخص کیفیت هوا هوای پاک بارش باران آلودگی هوا اعتراضات اصفهان اومیکرون مذاکرات وین مازوت فرامرز صدیقی روز هوای ناسالم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۷۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری هوای قابل قبول برای تهرانی‌ها در یک هفته اخیر

کیفیت هوای تهران در یک هفته اخیر در وضعیت قابل قبول قرار داشته و این وضعیت تا فردا نیز ادامه خواهد داشت. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در حال حاضر کیفیت هوای شهر تهران با شاخص 67 در وضعیت قابل قبول قرار دارد؛ این وضعیت طی یک هفته اخیر پایدار بوده و تهرانی‌ها در هوای قابل قبولی تنفس کرده‌اند. 

از ابتدای سال جاری تاکنون، تهران 33 روز هوای قابل قبول و 5 روز هوای پاک داشته اما در مدت مشابه سال گذشته 6 روز هوای پاک، 31 روز هوای قابل قبول و یک روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس به ثبت رسیده است.

سهم خودروهای پلاک شهرستان در انتشار آلودگی هوای تهراندر حال حاضر دمای هوای تهران 18 درجه سانتیگراد است و پیش‌بینی می‌شود کمینه دما در روز آینده 15 درجه و بیشینه دما 23 درجه سانتیگراد باشد.انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایداری هوای قابل قبول در پایتخت
  • پایداری هوای قابل قبول برای تهرانی‌ها در یک هفته اخیر
  • کیفیت هوای تهران در اولین روز هفته
  • هوای تهران در وضعیت «قابل قبول»
  • افزایش ذرات معلق هوا در پایتخت
  • افزایش ذرات معلق هوا در آسمان پایتخت
  • هوای پایتخت در مرز آلودگی ؛ وضعیت کیفیت هوای شهرستان‌های استان تهران + عکس
  • کیفیت هوای تهران در ششمین روز از اردیبهشت
  • هوای مشهد در شرایط پاک قرار گرفت
  • کیفیت هوای تهران در شرایط «قابل قبول»