Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، پنجره زمستانی نقل و انتقالات  بازیکنان فوتبال اروپا از روز اول ژانویه سال ۲۰۲۲ بازگشایی و روز ۳۱ ژانویه بسته خواهد شد. در فاصله چند هفته مانده به آغاز فصل نقل و انتقالات زمستانی خبر‌های زیادی درباره جا به جایی بازیکنان به گوش می‌رسد.

در این گزارش به مهمترین خبر‌های مربوط به نقل و انتقالات اشاره می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیورنتینا در آستانه خرید ستاره لیل

فیورنتینا در حال برنامه ریزی برای تکمیل قرارداد جاناتان آیکونه ستاره لیل فرانسه در چند روز آینده است. این قرارداد ۱۵ میلیون یورویی در مراحل نهایی است و طبق یکی از بند‌ها در صورت فروش مجدد آیکونه درصدی نیز به لیل خواهد رسید.

ورود ایکونه به فیورنتینا در ژانویه، با آینده دوسان ولاهوویچ مهاجم پر مشتری این تیم ارتباطی ندارد.

تمدید قرارداد لوریس با تاتنهام

به نقل از Tuttomercatoweb، هوگو لوریس در آستانه امضای قرارداد جدید با تاتنهام است.قرارداد فعلی این دروازه بان فرانسوی تابستان آینده به پایان می‌رسد، اما تاتنهام مایل است او را حداقل یک سال دیگر در اختیار داشته باشد.

تاتنهام مذاکرات خود را با لوریس در ژانویه آغاز خواهد کرد، زیرا آنتونیو کونته به دنبال این است که مطمئن شود شماره یک تیمش خواهد ماند.

علاقه بارسا به ستاره لاس پالماس

به گزارش موندو دپورتیوو، آلبرتو مولیرو ستاره لاس پالماس مورد توجه بارسلونا قرار گرفته است.

آبی اناری‌ها مدتی است که این بازیکن ۱۸ ساله را تحت نظر دارند و او از نظر سبک بازی با پدری مقایسه می‌شود.

با این حال، کار بارسا برای به خدمت گرفتن مولیرو آسان نخواهد بود، زیرا لاس پالماس قصد دارد بند آزادسازی قرارداد او را سه برابر کند.

ناپولی در حال مذاکره برای جذب ستاره بشیکتاش

به گزارش Calciomercato، ناپولی در حال مذاکره برای جذب اموت مراس، مدافع بشیکتاش است.

غول‌های ایتالیایی پیش از نقل و انتقالات ژانویه با این بازیکن ۲۵ ساله تماس گرفته اند.

مراس آماده انتقال به سری آ است، اما تا زمانی که پیشنهاد رسمی از سوی ناپولی ارائه نشود، روی کار خود در بشیکتاش تمرکز خواهد کرد.

بازگشت اریکسن به تمرینات قبل از پنجره ژانویه

به نظر می‌رسد کریستین اریکسن آینده‌ای در اینتر ندارد، اما او پس از ایست قلبی در یورو ۲۰۲۰ به دنبال بازگشت به فوتبال است و در حال حاضر از امکانات تمرینی باشگاه سابق خود یعنی اودنسه بولدکلاب (OB) استفاده می‌کند تا بتواند خود را به مرز آمادگی برساند.

ملی پوش دانمارکی از ۱۲ ژوئن، در هیچ مسابقه‌ای حضور نداشته است.

توضیح لاپورتا درباره تمدید قرارداد دمبله

لاپورتا، رئیس بارسا در مورد قرارداد عثمان دمبله که در ژوئن به پایان می‌رسد، گفت: "تمدید قرارداد دمبله کندتر از آنچه ما می‌خواستیم پیش می‌رود. اما ما همچنان روی آن کار می‌کنیم، ما می‌خواهیم عثمان بماند، اگر به توافق برسیم، او می‌تواند بازیکن کلیدی باشد. "

سکوت دورتموند در مورد شایعات فسخ قرارداد هالند

هانس یواخیم واتزکه، مدیرعامل دورتموند، از تایید یا تکذیب این موضوع که در قرارداد ارلینگ هالند بندی وجود دارد که به او اجازه می‌دهد با مبلغی کم‌تر از دورتموند جدا شود، خودداری کرد.
مبلغ بندی که گزارش‌ها حاکی از آن است که می‌تواند تابستان آینده فعال شود، بین ۷۵ میلیون یورو تا ۱۰۰ میلیون یورو است. واتزکه در جلسه روز پنجشنبه پاسخ داد: "من نمی‌توانم آن را تایید کنم. "

در همین حال Sport۱ از توافق بین باشگاه و این بازیکن برای جدایی او خبر می‌دهد.

کاوانی می‌خواهد به بارسلونا بپیوندد

ادینسون کاوانی در تابستان ۲۰۲۲ بازیکن آزاد خواهد شد و طبق گزارش تایمز، مهاجم اروگوئه‌ای می‌خواهد به بارسلونا برود.

انتقال کاوانی به نیوکمپ در ژانویه مطرح شده است، اما انتظار می‌رود که این بازیکن ۳۴ ساله تا پایان فصل جاری در منچستریونایتد بماند.

آرسنال در تلاش برای  جذب ولاهوویچ

توتو اسپورت گزارش می‌دهد که توپچی‌ها آماده اند تا تلاش‌های خود را برای جذب مهاجم صربستانی فیورنتینا افزایش دهند و او را از چنگ یوونتوس درآورند.

تمایل یووه و نیوکاسل به جذب کورتوا

تیبو کورتوا بازیکن کلیدی رئال مادرید است، اما ال ناسیونال گزارش می‌دهد که یوونتوس و نیوکاسل ممکن است در سال ۲۰۲۲ او را از سانتیاگو برنابئو جدا کنند.

دروازه بان ملی پوش بلژیکی در پایتخت اسپانیا کاملا جا افتاده است، اما پیشنهادی هنگفت ممکن است رئال را به فروش او وسوسه کند.

لینگارد در ژانویه به وستهام بازمی گردد؟

جسی لینگارد ممکن است دوباره در ژانویه از منچستریونایتد جدا شود و وستهام که فصل گذشته به صورت قرضی او را در اختیار داشت همچنان خواستار او است.

دله الی از تاتنهام جدا نخواهد شد

یورو اسپورت مدعی است دله الی از تاتنهام جدا نخواهد شد و آماده است تا برای آینده خود بجنگد.

هافبک ملی پوش انگلیسی هنوز نتوانسته است آنتونیو کونته را در مورد ارزش خود متقاعد کند، با این وجود در ابتدای سال به دنبال جدایی و رفتن به جای دیگری نخواهد بود.

چلسی تمایلی به پیوستن زیاش یا ورنر به بارسا ندارد

به گزارش اسپورت، چلسی تمایلی به فروش زیاش یا ورنر به بارسلونا در ژانویه ندارد، زیرا آن‌ها معتقدند ممکن است رقیب خود در لیگ قهرمانان اروپا را تقویت کنند.

گفته می‌شود غول‌های لالیگا علاقه زیادی به جذب حکیم زیاش و تیمو ورنر دارند، اما هر گونه مذاکره ای اکنون به بن بست رسیده است.

لیورپول به دنبال جذب دیاز است

به گزارش مارکا، لیورپول در حال بررسی احتمال جذب لوئیز دیاز از پورتو است.

گفته می‌شود وینگر ۲۴ ساله زیر ذره بین یورگن کلوپ است، زیرا قرمز‌ها در ژانویه سادیو مانه و محمد صلاح را به خاطر حضور در جام ملت‌های آفریقا از دست خواهند داد.

وستهام هم خواهان اینسینیه است

Calciomercato ادعا می‌کند که وستهام یکی از تیم‌هایی است که در حال بررسی جذب لورنزو اینسینیه به عنوان بازیکن آزاد در سال ۲۰۲۲ است.

قرارداد فاتح یورو ۲۰۲۰ با ناپولی رو به اتمام است، و مورد توجه اینتر و نیوکاسل نیز قرار دارد.

بودجه ۱۰۰ میلیون پوندی رنگنیک در ژانویه

به گزارش دیلی استار، منچستریونایتد بودجه‌ای به ارزش ۱۰۰ میلیون پوند در اختیار رالف رنگنیک سرمربی جدید خود قرار خواهد داد تا در بازار نقل و انتقالات ژانویه صرف تقویت تیم کند.

گفته می‌شود آمادو هایدارا و کریستوفر انکونکو هافبک‌های لایپزیش از جمله بازیکنانی هستند که می‌توانند مورد توجه این مربی آلمانی قرار بگیرند.

توافق تورس با بارسا

به گزارش موندو دپورتیوو، فران تورس مهاجم جوان منچسترسیتی برای پنج فصل با بارسلونا به توافق رسیده است.

این نشریه اسپانیایی ادعا می‌کند که بارسا در ژانویه پیشنهادی در حدود ۵۰ تا ۵۵ میلیون یورو برای مهاجم جوان منچسترسیتی ارائه خواهد.

منچسترسیتی، نمی‌خواهد بازیکنی را مجبور به ماندن کند.

مدیر برنامه‌های دمبله مخالف ماندن او در بارسا

موندو دپورتیوو مدعی شد، مدیر برنامه‌های عثمان دمبله به برنده جام جهانی توصیه می‌کند که قرارداد جدیدی با بارسلونا امضا نکند.

به این مهاجم ملی پوش فرانسوی که در تابستان ۲۰۲۲ بازیکن آزاد می‌شود، گفته شده است که می‌تواند در منچستریونایتد یا نیوکاسل درآمد بیشتری داشته باشد.

مدافع لایپزیش در تیر رس منچستریونایتد

به گزارش ۹۰min، رالف رنگنیک پس از به دست گرفتن هدایت منچستریونایتد به دنبال جذب چند بازیکن از تیم سابق خود یعنی لایپزیش است.

او در اولین گام می‌خواهد با نوردی موکیله، مدافع راست ملی‌پوش فرانسوی، قرارداد امضاء کند.

تلاش لیورپول برای خرید آرائوخو

ال ناسیونال گزارش می‌دهد که لیورپول تلاش‌های خود را برای جذب رونالد آرائوخو مدافع بارسلونا افزایش می‌دهد.

گفته می‌شود قرمز‌ها پیشنهاد وسوسه کننده‌ای به مدافع ۲۲ ساله اروگوئه‌ای داده اند.

تمایل لواندوفسکی به حضور در رئال مادرید

لواندوفسکی مهاجم گلزن بایرن مونیخ به مدیر برنامه‌های خود گفته است که راهی برای رساندن او به باشگاه اسپانیایی پیدا کند.

مدیر برنامه‌های لوا، پینی زهاوی، همچنین مدیر برنامه‌های داوید آلابا است که در تابستان او را از بایرن مونیخ به رئال مادرید منتقل کرد و می‌تواند در ۶ ماه آینده مشابهی را طراحی کند.

ابراهیموویچ خواهان تمدید قرارداد با میلان

قرارداد زلاتان در ژوئن ۲۰۲۲ تمام می‌شود، اما او می‌خواهد قراردادش را تا سال ۲۰۲۳ تمدید کند.

بیشتر بخوانید

۵ بازیکن در لیست نقل و انتقالاتی ژاوی آخرین خبر‌ها از نقل و انتقالات بازیکنان فوتبال اروپا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش نقل و انتقالات رئال مادرید مدیر برنامه نقل و انتقالات تمدید قرارداد میلیون یورو گفته می شود خواهد شد برای جذب ملی پوش خبر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۷۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!

بازیکنان اصلی پرسولیس برای تمدید قرارداد فصل آینده با باشگاه تصمیم مشترک مالی گرفتند.

به گزارش مشرق، بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قراردادهای فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آنها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند اما به دلیل بدقولی‌های باشگاه حاضر به تمدید قرارداد هم نیستند.

تعدادی از این بازیکنان در گفت و گو با مدیر برنامه‌های خود هرگونه تمدید قرارداد با باشگاه را منوط به تسویه مبلغ این فصل خود اعلام کرده اند. آنها در تصمیمی مشترک قصد دارند تنها در صورت دریافت تمام و کمال مبلغ قراردادهای فصل جاری، نسبت به تمدید قرارداد خود اقدام کنند.

این در حالی است که میزان طلب این بازیکنان بابت امسال حدود ۹۵ میلیارد تومان است که باید پرداخت شود اما باشگاه فعلا هیچ پولی برای این وضع ندارد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود
  • تئو هرناندز و مایک منیان برای میلان غیرقابل فروش نیستند
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر
  • اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد