Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@01:58:33 GMT

واکنش بیلد به شایعه انتقال لواندوفسکی به رئال

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۲۷۷۹۸

واکنش بیلد به شایعه انتقال لواندوفسکی به رئال

نشریه بیلد هرگونه شایعه علاقه روبرت لواندوفسکی به حضور در رئال مادرید را تکذیب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دوشنبه شب بود که بعد از انتظارهای فراوان بالاخره مراسم توپ طلا برگزار شد و این لیونل مسی بود که برای هفتمین بار این جایزه را به دست آورد. این اتفاق در حالی برای فوق ستاره آرژانتینی رخ داد که بسیاری معتقد بودند روبرت لواندوفسکی شایسته کسب توپ طلا بوده و به نوعی در حق این ستاره لهستانی که در دو فصل اخیر خیره کننده عمل کرده، اجحاف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در همین حال روز گذشته نشریه آاس اسپانیا گزارش جالب توجهی را منتشر کرد. آاس مدعی شد روبرت لواندوفسکی برای بردن جایزه توپ طلا به دنبال حضور در رئال مادرید است چراکه اعتقاد دارد با پیوستن به این تیم می تواند به این مهم دست پیدا کند. همچنین بعد از این ادعا مدیر برنامه سابقه ستاره لهستانی نیز تاکید کرد که آرزوی او حضور در رئال مادرید بوده است.

 

 

 

 

همه این مسائل باعث شد که نشریه بیلد آلمان در گزارشی به شایعه علاقه روبرت لواندوفسکی به حضور در رئال مادرید واکنش نشان دهد. بیلد تاکید کرده شایعات از اسپانیا مبنی بر اینکه لواندوفسکی به ایجنت خود، پینی زهاوی گفته است که انتقال تابستانی به رئال مادرید را در اولویت قرار دهد، صحت ندارد. این نشریه در ادامه گزارش خود مدعی شده که ستاره لهستانی از حضور در بایرن‌مونیخ خوشحال است و در بهار مذاکرات جدیدی برای تمدید قرارداد او صورت خواهد گرفت. بیلد در پایان تاکید کرده که هیچکس انتظار جدایی لواندوفسکی را ندارد و بایرن مونیخ هم این اجازه را نخواهد داد.

رئال مادرید بایرن مونیخ روبرت لواندوفسکی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید بایرن مونیخ روبرت لواندوفسکی حضور در رئال مادرید روبرت لواندوفسکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۷۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه ستاره سابق به رئال: باعث خجالت است

به گزارش "ورزش سه"، رئال سوسیداد شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا در ورزشگاه خانگی‌اش میزبان رئال مادرید بود اما نتوانست برابر این تیم به پیروزی برسد و با یک گل بازی را به حریف واگذار کرد.

سه امتیاز این بازی در حالی به رئال مادرید رسید که تیم میزبان هم فرصت‌هایی برای گل زنی داشت و حتی دو بار توانست دروازه کپا را باز کند اما گل اول به دلیل خطا روی اورلین شوامنی و گل دوم به دلیل خطای آفساید مردود اعلام شد تا آنها بازی را به حریف قدرتمندشان واگذار کنند.

کوبو پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران نشان داد که به هیچ وجه از باخت برابر تیم سابقش راضی نیست و انتقادهایی را از برنامه‌ریزی برای برگزاری این بازی و همچنین عملکرد داوری مطرح کرد.

این ستاره ژاپنی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:«ما بهتر بازی کردیم. باعث تاسف و خجالت است که اتفاقاتی مانند تغییر تاریخ بازی و تمامی این مزخرفات پیش از برگزاری این دیدار رخ داد. روی صحنه گلی که مردود اعلام شد فقط می‌توانم بگویم که بازیکنی که توپ را از دست داد خوابیده بود. این گل در لیگ قهرمانان مردود اعلام نمی‌شد.»

دیگر خبرها

  • روبرت لواندوفسکی: رئال مادرید هرگز تسلیم نمی‌شود؛ هیچ‌وقت نباید آنها را دست کم گرفت
  • روبرت لواندوفسکی و کسب 17 امتیاز برای بارسلونا در فصل جاری با گل‌های خود
  • گل سوم و تماشایی روبرت لواندوفسکی به والنسیا از روی ضربه آزاد (بارسلونا 4-2 والنسیا)
  • گل دوم روبرت لواندوفسکی به والنسیا (بارسلونا 3-2 والنسیا)
  • گل روبرت لواندوفسکی به والنسیا (بارسلونا 2-2 والنسیا)
  • کری ستاره بایرن برای رئال: در برنابئو صعود می‌کنیم
  • بحران مصدومان در بایرن با یک خبر خوب!‏
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است
  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏
  • طعنه ستاره سابق به رئال: باعث خجالت است