Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت با بیان اینکه نماز جمعه باید تریبون برخط و جریان‌ساز باشد گفت: مردم امام جمعه‌ای می‌خواهند که نماینده آنان و ارائه دهنده مشکلات آنها و همدل و همراه باشد و مسئولان را وادار به پیگیری مشکلات آنان کند.

خبرگزاری میزان - «زهرا جوان» پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز گفت: اهمیت آنچه در خطبه نماز جمعه گفته می‌شود کمتر از نماز جمعه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می‌رود تریبون نماز جمعه تریبون مردمی باشد. نماز جمعه می‌تواند بستری برای نظارت سیاسی باشد تا اعتراضات و مشکلات مردم در آن پیگیری شود.

دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت با بیان اینکه نماز جمعه باید تریبون برخط و جریان‌ساز باشد گفت: مردم امام جمعه‌ای می‌خواهند که نماینده آنان و ارائه دهنده مشکلات آنها باشد همدل و همراه باشد و مسئولان را وادار به پیگیری مشکلات آنان کند.

وی اظهار داشت: بنیان حکومت اسلامی در مشارکت مردم و این یکی از اصول مردم‌سالاری دینی است. اهمیت حضور مردم به اندازه‌ای است که بدون حضور مردم نظام اسلامی سرپا نمی‌شوند و مشارکت مردمی اصل انکارناپذیر است.

دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت با بیان اینکه مسئولان باید به مشارکت مردم به عنوان سرمایه بنگرند ادامه داد: ائمه جمعه باید در بیان صدای مردم پیشتاز باشند.

وی افزود: این هفته شاهد برداشته شدن حائل میان مردم و مسئولین بودیم و این اقدامی شایسته است، اما کافی نیست امروز نیازمند ساختاری با تشکیلات و زیست مردمی هستیم.

جوان گفت: امروز تلاش دولت جدید برای تشکیل ساختار‌های مرد‌‌سالار ضروری و پرداختن به رفع مشکلات معیشتی از موارد مهم و مورد توجه است.

 

بیشتر بخوانید: نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود   انتهای پیام/ برچسب ها: نماز جمعه دفتر تحکیم وحدت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نماز جمعه دفتر تحکیم وحدت دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۸۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخطار محسن رضایی به تک‌روی و سهم‌خواهی برخی جریانات / سعید محمد به گله‌مندی پرداخت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محسن رضایی در آستانه برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دیدارهای جداگانه با داوری و روح الامینی، دبیر و معاون امور استان‌های شانا و دبیران جریانات سیاسی دیگر بر وحدت گروه‌های انقلابی تاکید کرد.

براساس گزارش ایسنا، وی در دیدار با نادی، جراره و شورای مرکزی شریان، رائفی پور و سعید محمد و شورای مرکزی صبح ایران و احمد نادری و شورای مرکزی جماران گفت: باید از رویش‌های انقلاب استقبال و از هرنوع تفرقه جلوگیری کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت در جبهه انقلاب، افزود: همبستگی و برادری از ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی است که امروز بیش از هر زمانی باید مورد توجه باشد و اکنون ملت و نظام، نیازمند صف فشرده نیروهای انقلاب و کارآمدی جبهه انقلاب است و راه آن قاعده‌محوری به جای شخص‌محوری است.

وی با یادآوری شرایط حساس کشور پس از طوفان الاقصی و عملیات «وعده صادق» اظهار کرد: موقعیت ایران در غرب آسیا بیش از گذشته تعیین‌کننده شده است، بنابراین فرصت‌ها و تهدیدات جدیدی درمقابل کشور قرار گرفته است. در چنین شرایطی وحدت نیروهای انقلاب و تلاش همگانی برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور رمز عبور از تهدیدات و بهره‌برداری از فرصت‌هاست. هر نوع تک‌روی و سهم‌خواهی آسیب بزرگی به نظام و مردم خواهد زد. امروز بشدت نیازمند عقلانیت جمعی اشخاص و جریانات سیاسی کشور هستیم.

رضایی با تاکید بر اهمیت مشارکت مردم در انتخابات گفت: انتخابات مجلس‌ باوجود شرایط سخت اقتصادی با حضور مردم انجام شد که نشان دادند تنها راه اصلاح کشور انتخابات و مردم‌سالاری است. حضور سلیقه‌های مختلف سیاسی، مشارکت مردم را جدی‌تر و بیشتر می‌کند.

وی گفت: رقابت باید برادرانه و به دور از منازعه باشد. انتقادات باید منصفانه و همراه با ضوابط اخلاقی صورت گیرد و فضا برای رویش‌های جدید مهیا باشد. تحمل سلیقه‌های سیاسی علامت بلوغ عقلانیت گروه‌های سیاسی است.

در این نشست‌های جداگانه نادی و جراره از شریان، احمد نادری از جماران، رائفی‌پور و سعید محمد از صبح ایران، با تشریح روند شکل‌گیری جریان‌ها و تشکل‌های خود، به بررسی اجمالی دور اول انتخابات و برخی گله‌مندی‌ها پرداختند و آمادگی خود برای گفت‌وگو با سایر گروه‌های جبهه انقلاب را اعلام کردند.

محسن رضایی نیز در جلسه با داوری و روح الامینی، دبیر و معاون امور استان‌های شانا، بر وحدت همه گروه‌های جبهه انقلاب ازجمله شانا، پایداری، شریان، جماران، صبح ایران و تحول‌خواهان وسایر گروه‌ها تأکید کرد و اعضای شانا هم نظراتشان را بیان کردند.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902722

دیگر خبرها

  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از تریبون نماز جمعه /مشاوران شما بیت هایی بهتر از شاهنامه را می توانستند پیدا کنند
  • وحدت نیرو‌های انقلاب رمز عبور از تهدیدات است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی از جلسات با گروه‌های سیاسی دنبال چه هدفی است؟
  • اخطار محسن رضایی به تک‌روی و سهم‌خواهی برخی جریانات / سعید محمد به گله‌مندی پرداخت
  • جلسات محسن رضایی با احزاب و جریان‌های انقلاب
  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در فارس
  • نماز جمعه شهرستان‌ها
  • تشییع پیکر شهید «فرزین بلیان» در کرمانشاه + تصاویر
  • آمریکا خود را به دیوانگی زد و برجام را پاره کرد /واکنش ها به اعتراضات دانشجویی در آمریکا از تریبون نماز جمعه