Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-27@13:52:40 GMT

مرغ ارزان می شود

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۲۸۵۲۶

مرغ ارزان می شود

ایران اکونومیست-مدیر عامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: با افزایش میزان جوجه ریزی پیش بینی می شود که قیمت مرغ از دهه سوم آذر کاهش یابد‌.

حبیب اسدالله نژاد مدیر عامل اتحادیه مرغداران گوشتی  گفت: علی رغم آنکه قیمت هر قطعه جوجه یکروزه ۶ هزار تومان مصوب شد، اما در هفته های اخیر به ۱۲ هزار تومان هم رسید که مجدد با روند کاهشی نرخ هر قطعه جوجه در بازار ۸ هزار و ۵۰۰ تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: با افزایش حجم جوجه ریزی پیش بینی می شود که قیمت مرغ از دهه سوم آذر کاهش یابد‌.

اسدالله نژاد افزود: هم اکنون قیمت هر قطعه جوجه یکروزه ۲ هزار و ۵۰۰ تومان بالاتر از مصوب است که با افزایش میزان تولید انتظار می‌رود که روند نزولی قیمت جوجه ادامه داشته باشد و تا پایان ماه به نرخ مصوب برسد.

به گفته وی، قیمت ۳۱ هزار تومانی مرغ گرم بر مبنای نرخ جوجه ۶ هزار تومان مصوب شده و بدیهی است که با افزایش قیمت جوجه، قیمت مرغ باید اصلاح شود، درحالیکه چنین کششی در بازار وجود ندارد.

اسدالله نژاد درباره تاثیر عرضه جوجه بالاتر از نرخ مصوب بر تولید گفت: عرضه جوجه بالاتر از نرخ مصوب حداقل ۵ درصد هزینه تولید در واحدهای مرغداری را افزایش می دهد که با این وجود پذیرفته نیست وقتی قیمت جوجه در قرارگاه امنیت غذایی ۶ هزار تومان در نظرگرفته شده باشد، قیمت در بازار بالاتر باشد.

مدیر عامل اتحادیه مرغداران گوشتی در پایان گفت: با توجه به افزایش حجم جوجه ریزی آبان، گرانی مرغ منتفی است و برآورد می شود که قیمت از دهه سوم آذرماه کاهش یابد. اما امیدواریم از نرخ مصوب کمتر نباشد چرا که در صورت عرضه کمتر از نرخ مصوب، واحدهای مرغداری متحمل زیان نشوند.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: نرخ مصوب هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۸۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب

 مهدی خسروی بنجار مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر گفت: با هدف ارائه خدمات مطلوب و افزایش ظرفیت مسافر، پرواز های فوق العاده در مسیر تهران زاهدان تهران در روزهای دوشنبه ، چهارشنبه و پنجشنبه و در مسیر مشهد زاهدان مشهد در روز پنج شنبه هفته جاری برقرار شد.

وی اشاره کرد؛ رزرو بلیط این پروازها با نرخ مصوب بر روی سایت های معتبر فروش در دسترس می باشد و مسافرین گرامی می توانند مستقیما سایت فروش یا از آژانس های هواپیمایی بلیط تهیه نمایند.

 تاکنون ظریف این پروازها تکمیل نشده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس
  • قیمت سنگ قبر هم نجومی شد
  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • روی هر مرغ بالای ۱۰ هزار تومان ضرر می‌کنیم
  • ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • قیمت محصولات ایرانخودرو پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین محصول ایرانخودرو؛ ۶۵۰ میلیون
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب