Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، حسین وفایی، ملی‌پوش اسنوکر ایران که در رقابت‌های قهرمانی انگلستان (UK Championship) شرکت کرده است در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف جک لیزوسکی انگلیسی رفت و با نتیجه ۶ بر ۴ شکست خورد. شکست وفایی در این مرحله از مسابقات درحالی رقم خورد که حریف انگلیسی او در رده ۱۵ جهان قرار داشت.  

جک لیزوسکی ۳۰ ساله پس از حذف وفایی از این رقابت‌ها گفت: حسین در فریم آخر توپ سختی داشت اما من به شجاعت او احترام می‌گذارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وفایی بازیکن سختی است و شکست دادن آن بسیار سخت‌تر!  برای من نتیجه خوبی است که توانستم از او عبور کنم و این بازیکن را شکست دهم.

این بازیکن ۳۰ ساله ادامه داد: برای اسنوکر در سراسر جهان و در ایران عالی است که او اینقدر خوب کار می کند. این یک بازی بزرگ برای من بود که پیامدهای زیادی داشت.

به گزارش ایسنا، ملی پوش اسنوکر ایران در مرحله اول این مسابقات به مصاف پانگ جون ژو(Pang Junxu) رفت و توانست با نتیجه ۶ بر ۴ به پیروزی برسد. حسین وفایی درحالی در این مسابقات شرکت کرده بود که او در رنکینگ ۶۳ جهان قرار دارد. در مرحله دوم این مسابقات ملی‌پوش اسنوکر ایران به مصاف مارک سلبی مرد شماره یک و یکی از قدرتمندترین اسنوکربازان جهان رفت و این بازی با پیروزی حسین وفایی پایان یافت.

سلبی هم پس از شکست در این بازی اظهار کرد: "در دو فریم اول واقعاً فرصتی پیدا نکردم چرا که حسین عالی بازی کرد. احتمالاً باید فریم سوم را می‌بردم، وفایی دوباره عالی شروع کرد و کاملاً شایسته پیروزی در مسابقه بود. "

نماینده اسنوکر ایران در سومین رقابت خود توانست گودونگ چینی را با نتیجه ۶ بر ۲ شکست دهد تا وفایی به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها صعود کند. هرچند که وفایی در مرحله یک هشتم این رقابت‌ها شکست خورد اما او در این مسابقات درخشید چرا که مرد شماره یک اسنوکر جهان توسط او از این رقابت‌ها کنار رفت.

مسابقات قهرمانی انگلستان یک تورنمنت حرفه‌ای اسنوکر و از معتبرترین رقابت‌های جهان است که از ۲۳ نوامبر تا ۵ دسامبر در انگلستان برگزار می‌شود. نیل رابرتسون مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها است. او در فینال ۲۰۲۰ جاد ترامپ را با نتیجه ۱۰–۹ شکست داد.

قهرمان این رقابت‌ها می‌تواند ۲۰۰ هزار پوند را به جیب بزند و نفر دوم ۸۰ هزار پوند را برنده خواهد شد. مجموع جوایز این رقابت‌ها بیش از یک میلیون پوند تخمین‌زده شده است.

کد خبر 640852 برچسب‌ها بیلیارد - اسنوکر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: بیلیارد اسنوکر اسنوکر ایران رقابت ها حسین وفایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۸۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی‌سازی نوشاد عالمیان با پیروزی مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان

طرفداری| ملی‌پوش تنیس‌روی‌میز ایران در رقابت با نفر چهارم رنکینگ جهان به پیروزی رسید و به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات عربستان صعود کرد.

در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات تنیس روی میز عربستان، ملی‌پوش تنیس روی میز ایران رقابت نزدیک و جذابی را مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان داشت و در پایان توانست پیروز شود. نوشاد عالمیان  در رقابت با لیانگ از چین که نفر چهارم رنکینگ جهان است با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شد و به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات صعود کرد.

عالمیان در گیم اول رقابت نزدیکی با بازیکن چین داشت و با نتیجه ۱۴ بر ۱۲ شکست خورد. او گیم دوم را توانست  با نتیجه ۱۰ بر ۶ به نفع خود به پایان برساند. او گیم سوم را واگذار کرد اما در گیم چهارم توانست حریف خود را شکست دهد. در گیم پایانی هم عالمیان با نتیجه ۱۱ بر ۵ پیروز شد.

نوشاد پیش از این در جدول مقدماتی بازیکنانی از اتریش، بلژیک و مصر را شکست داده بود. در جدول اصلی هم بازیکن چین تایپه که نفر ۲۹ رنکینگ جهان است را مغلوب کرد. عالمیان به دنبال ارتقاء جایگاه خود در رنکینگ جهانی است.

نتیجه بازی به شرح زیر است:

نوشاد عالمیان از ایران (رنکینگ ۶۸ جهان) ۳ - لیانگ از چین (رنکینگ ۴ جهان) ۲

امتیاز: ۱۲ - ۱۴، ۱۱ - ۶، ۸ - ۱۱، ۱۱ - ۹، ۱۱ - ۵

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • حذف عالمیان با شکست برابر حریف ۱۹ ساله/پایان کار با ۱۷ هزار دلار
  • هشدار به ترابی بعد از پیشنهاد وسوسه انگیز | پاسخ ستاره پرسپولیس مشخص شد
  • جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال | استقلال صدر را از پرسپولیس پس گرفت
  • شکست شمشیرباز اول جهان در فینال مسابقات جایزه بزرگ سئول
  • شکست شمشیرباز اول رنکینگ جهانی در فینال مسابقات جایزه بزرگ سئول
  • شگفتی‌سازی نوشاد عالمیان با پیروزی مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان
  • کار بزرگ نوشاد عالمیان در عربستان؛ شکست نفر چهارم رنکینگ جهان
  • شگفتی‌سازی نوشاد عالمیان با شکست نفر چهارم جهان
  • حذف ترامپ و ستاره ایرانی از قهرمانی جهان
  • شگفتی در اسنوکر قهرمانی جهان؛ حذف وفایی، سالیوان و ترامپ