Web Analytics Made Easy - Statcounter

خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه هیات با تجربه‌ای برای مذاکرات به وین رفته است،خطاب به اعضای این تیم گفت: شما نماینده ملت شجاعی هستند که تا آخرین قطره خود پای آرمان‌هایش ایستاده و به چیزی کمتر از لغو همه تحریم‌ها تن نخواهد داد.

به گزارش ایمنا، آیت‌الله سید احمد خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه تهران اظهار کرد: هیأتی باتجربه برای مذاکره به وین رفتند و این هیأت هم مواضع خود را به طور صریح ابراز کردند و مواضع ضد امریکایی خود را چه در قول و چه در عمل نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در یک کلمه به مذاکره کنندگان که پاره تن نظام هستند می‌گویم که شما نماینده یک ملت شجاعی هستید که پای آرمان‌هایش تا آخرین قطره خون و نفس ایستادند. بدانید این ملت به چیزی از کمتر از لغو همه تحریم‌ها تن نخواهد داد.

خطیب نماز جمعه تهران همچنین با قدردانی از دولت سیزدهم در زمینه تأمین واکسن و واکسیناسیون گسترده اظهار کرد: این دولت خدمات بزرگی در ارتباط با واکسن انجام داد. مردم هم خوشبختانه استقبال کردند و استقبال می‌کنند و به سهم خود از این خدمت ستودنی تشکر و از تمام جانم دعا می‌کنم خداوند به این سید فداکار و مخلص که عمر خود را در مسیر خدمت به مردم می‌گذراند، قوت و نشاط بیشتر عنایت کند.

وی با بیان اینکه احساس می‌کنم لحظات پایانی این ویروس منحوس است، خطاب به شهروندان گفت: خواهش می‌کنم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنید و ماسک زدن و رعایت فاصله اجتماعی ر ا جدی بگیرید. واکسنی که با این زحمت به دست آمد و سلامت مردم در این عرصه است را هم تزریق کنید.

آیت الله خاتمی گفت: آرزوی روزی را داریم که جامعه ما عاری از ویروس کرونا باشد که به تدریج عملی خواهد شد.

ادامه دارد

منبع: ایرنا

کد خبر 539498

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سید احمد خاتمی تحریم تحریم های اقتصادی تحریم علیه ایران تحریم تسلیحاتی ایران نماز جمعه تهران اولین نماز جمعه تهران ستاد نماز جمعه تهران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۸۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر جالب و کمتر دیده شده از تهران قدیم/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، تصاویر زیر مربوط به تهران در سال‌های دور هستند، در این تصاویر از اتوبوس‌های دو طبقه گرفته تا خیابان برفی و همچنین کیوسک‌های قدیمی تلفن دیده می‌شود.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899212

دیگر خبرها

  • دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید/ قدرت تولید و صادرات کمتر از قدرت نظامی نیست
  • قدرت تولید و صادرات کمتر از قدرت نظامی نیست
  • آیت الله خاتمی: در مساله عفاف و حجاب دوقطبی ساخته نشود
  • خطیب نماز جمعه تهران: به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد
  • اگر دوباره صهیونیست‌ها غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • گفت و شنود/ به سه دلیل!
  • تصاویر جالب و کمتر دیده شده از تهران قدیم/ عکس