Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@21:23:23 GMT

استاندار خراسان جنوبی از ۲ واحد تولیدی بازدید کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۲۸۷۱۷

استاندار خراسان جنوبی از ۲ واحد تولیدی بازدید کرد

جواد قناعت امروز با همراهی معاونان استاندار، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان جنوبی و جمعی از مسوولان استانی از طرح توسعه نیلوفر در شهرک صنعتی بیرجند بازدید کرد.

واحد صنعتی صنایع کاشی و سرامیک نیلوفر اسفند ۱۳۸۹ مجوز تاسیس گرفت و با برنامه‌ریزی ۲ واحد تولیدی کاشی و سرامیک نیلوفر و آیدا سرام را راه‌اندازی کرده که زمینه اشتغال بیش از هزار نفر در خراسان جنوبی فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این واحد تولیدی در طرح توسعه خود، مقدمات تولید کاشی‌های پرسلانی و نانو پولیش را برنامه‌ریزی کرده است و این طرح با ظرفیت ۶ میلیون متر مربع، زمینه اشتغال ۲۰۰ نفر را ایجاد می‌کند.

راه‌اندازی این طرح توسعه که امروز استاندار از روند اجرای آن بازدید کرد، حدود ۸۷۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری نیاز دارد. 

استاندار خراسان جنوبی در ادامه بازدیدهای آدینه خود از گلخانه هزار دستان در شهرستان بیرجند بازدید کرد.

مقدمات راه‌اندازی این گلخانه در سال ۱۳۸۷ چیده شد و بعد از بازسازی در سال ۱۳۹۳ زمینه پرورش و تولید گل رز را در یک هکتار مساحت فراهم آورد.

این گلخانه که متعلق به مجتمع کشت و صنعت هزار دستان است، ۲ سالن ۵ هزار متر مربعی زیر کشت گل رز دارد و سالانه یک میلیون و ۳۵۰ هزار شاخه گل رز هلندی در ۱۵ رقم و ۱۰ رنگ تولید می‌کند.

در حال حاضر ۲۰ نفر به‌صورت مستقیم در این واحد گلخانه‌ای مشغول به کار هستند.

براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با اجرای فاز جدید این گلخانه، هفت هکتار دیگر به سطح زیر کشت مجموعه اضافه می‌شود.

برچسب‌ها واحد تولیدی کشت گلخانه ای جواد قناعت خراسان جنوبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: واحد تولیدی کشت گلخانه ای جواد قناعت واحد تولیدی کشت گلخانه ای جواد قناعت خراسان جنوبی خراسان جنوبی واحد تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۸۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه های انتخاباتی استاندار/تنور انتخابات را گرم نگه داریم

به گزارش خبرنگار مهر، جواد قناعت صبح شنبه در ستاد انتخابات خراسان جنوبی اظهار کرد: در دور اول نماینده سه حوزه انتخابیه خراسان جنوبی مشخص شدند.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: اما در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف کار به دور دوم کشیده شد که دو هفته دیگر برگزار می‌شود.

قناعت ادامه داد: انتظار بر این است که همان حساسیت‌ها و پیگیری‌های دور اول در دور دوم نیز وجود داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه تنور انتخابات در دور دوم باید با مناظرات و برنامه‌های تبلیغاتی گرم بوده ولی از چالش‌های بیهوده پرهیز شود، گفت: همه دستگاه‌ها چون دور اول برای برگزاری یک انتخابات باشکوه پای کار باشند.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: سیلاب در زیرکوه و خوسف و درمیان و برخی نقاط بیرجند داشته‌ایم که اگر به زیرساخت‌ها آسیب وارد کرده باید پای کار بهبود آن باشیم تا در روز انتخابات مشکلی به وجود نیاید.

قناعت ادامه داد: نیاز است که در روز انتخابات پیش بینی هواشناسی را نیز مد نظر داشته باشیم و با توجه به وضعیت جوی تدابیر لازم را مدنظر داشته باشیم.

وی افزود: حوزه رسانه و صدا و سیما نیز همچون گذشته انعکاس‌های خوبی در حوزه انتخابات داشته و تنور انتخابات را گرم نگه دارند.

استاندار خراسان جنوبی گفت: انتظار بر این است که از همان ثانیه‌های شروع انتخابات همه دستگاه‌های مرتبط و شعب آنلاین باشند.

قناعت اظهار کرد: نباید با این استدلال که انتخابات تنها در یک حوزه انتخابیه برگزار می‌شود کار را سهل بگیریم بلکه نیاز است همه دستگاه‌ها پای کار باشند.

وی یادآور شد: در دور اول انتخابات در خراسان جنوبی مشکل امنیتی نداشتیم و انتظار است در دور دوم نیز آمادگی‌های اطلاعاتی و امنیتی لازم وجود داشته باشد.

استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: امیدواریم و تلاش می‌کنیم انتخابات در فضایی آرام و گرم و با یک رقابت سالم و با حضور باشکوه مردم برگزار شود.

کد خبر 6089553

دیگر خبرها

  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • حضور۲۰ واحد تولیدی استان بوشهر در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان
  • راه‌اندازی تیمارگاه حیات وحش در خراسان رضوی
  • رزهای تولیدی خراسان جنوبی ۳۷.۵ میلیارد تومان ارزآوری داشت
  • توصیه های انتخاباتی استاندار/تنور انتخابات را گرم نگه داریم
  • تولید یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین