Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@17:09:53 GMT

تمام اقدامات مشهد بر پایه فرهنگ رضوی است

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۲۸۷۲۱

تمام اقدامات مشهد بر پایه فرهنگ رضوی است

استاندار خراسان رضوی گفت: هر اقدامی در مشهد صورت گیرد حتما دارای برکت خواهد بود؛ لذا باید در این شهر تلاش مضاعف و بر مبنای فرهنگ رضوی کرد.

به گزارش قدس انلاین و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، یعقوبعلی نظری در آیین بهره برداری و رونمایی از فضای تفریحی ورزشی، کتب و ناوگان اتوبوسرانی ویژه افراد دارای معلولیت که با حضور شهردار مشهد الرضا علیه السلام، اعضای شورای اسلامی شهر مشهد مقدس و جمعی از مسئولان استانی و شهری برگزار شد، اظهار کرد: صبوری و استقامت شما افراد توان‌یاب نشانه شکرگزاری است و ما از شما با افتخار درس می گیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی افزود: مقاومت شما برگرفته از مقاومت ملت شریف انقلاب اسلامی به واسطه نگاه های خدایی و ارزشی است که بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد. استاندار خراسان رضوی ادامه داد: ما اعتقاد داریم اگر نعمتی را از دست دهیم حتما نعمت های دیگر بدست می آید لذا با اعتقاد به این موضوع بر این باوریم که چه در سطح کشور و نظام مقدس اسلامی و چه در ارتباط با موضوعات مختلف، مشکلات کاهش پیدا می کند اما شرط آن صبوری و استقامت است. نظری گفت: ما متوسل به آقا امام رضا هستیم و برخورداری از این نعمت تاثیرگذار، همه اقدامات و تصمیمات ما را تحت فرهنگ رضوی قرار خواهد داد، پس هر اقدامی که در این شهر صورت گیرد حتما دارای برکت خواهد بود؛ لذا باید در این شهر مضاعف تلاش کنیم. وی در پایان از همه مسوولان، شورای شهر، شهردار محترم، بهزیستی و... صمیمانه تشکر و قدردانی کرد و خطاب به به توان‌یابان گفت: امیدوارم کاستی ها و کم کاری های ما را با صبوری خود تحمل کنید، ما نیز سعی می کنیم با تلاش و انسجام خود قسمتی از مشکلات شما عزیزان را کم کنیم. انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: یعقوبعلی نظری فرهنگ رضوی معلولین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۸۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  رئیس امور راه و ترابری و مدیریت عمران شهری و روستایی سازمان برنامه بودجه کشور گفت: تکمیل متروی گلبهار به مشهد در ردیف پروژه های اولویت دار دولت قرار گرفته است.


مسعود شکیبایی افزود: قرار گاه خاتم الانبیا هم پای کار هستند و تولیت آستان قدس رضوی هم به این مهم ورود کرده است.وی افزود: مترو گلبهار به مشهد پروژه مهم و شاخصی است که برای تکمیل آن علاوه بر دولت، مجموعه استانی هم باید پیگیر باشند.


وی گفت: مسیر گلبهار به مشهد پرترددی است که با تکمیل مترو گلبهار زائران و مجاوران آقای علی بن موسی الرضا علیه السلام از آن بهره مند خواهند شد.


متروی گلبهار به مشهد ۴۰ کیلومتر طول داردکه زیرسازی ۳۶ کیلومتر آن انجام شده و مابقی تونل بوده که زمان بر است.

 

در بخش زیرسازی و ابنیه این پروژه به‌ جز تونل این مسیر، تقریباً ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و اکنون می‌توان ریل‌گذاری و روسازی ۳۵ کیلومتر از مسیر پروژه را شروع کرد.

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی نیازمند اقدامات فرهنگی است
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • فرماندار مشهد:طرح نهضت ملی مسکن از اقدامات خوب دولت سیزدهم است
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • مردم از اقدامات مؤثر فراجا در مقابله با بی حجابی حمایت می کنند
  • کرمانشاه نیازمند انجام اقدامات قرارگاهی است