Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید احمد حسینی در خطبه های نمازجمعه این هفته سیرجان افزود: دانشجویان در ایران قبل و بعد از انقلاب اسلامی هوشیاری و بصیرت خود را در مقاطع مختلف حساس بویژه علیه استکبار نشان داده اند.

وی همچنین با اشاره به مذاکرات برجامی گفت: ایستادگی تیم مذاکره­ کننده پای اصول و ارزش های نظام قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه سیرجان همچنین هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش را گرامی داشت.

به گزارش ایرنا امیر دریادار دوم حسن مردان فرمانده مرکز آموزش شهدای دریایی سیرجان نیز پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه سیرجان در سخنانی گفت: نیروهای نظامی و امنیتی در کشور از جمله ارتش در حوزه های مختلف دفاعی، تجهیزاتی، خودکفایی و آموزشی روی پای خودشان ایستاده اند و مظهر قدرت ملی هستند.

وی افزود: امروز نیروی دریایی راهبردی ارتش با افتخار و عزتمندی مرزهای دفاعی خود در دریا را فراتر از آب‌های سرزمینی کشورمان طی کرده و با حضور مقتدرانه در آبهای آزاد، بین المللی و اقیانوس های بزرگ جهان ، اقتدار نظام مستقل و مقتدر جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشیده است.

شهرستان سیرجان در ۱۷۵ کیلومتری غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.

برچسب‌ها نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران کرمان سیرجان ستاد اقامه نماز کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران کرمان سیرجان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران کرمان سیرجان ستاد اقامه نماز کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۹۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، در این نشست که در ستاد فرماندهی ارتش برگزار شد، سردار حسن زاده ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، گزارش اجمالی پیرامون گنگره ملی ۲۴۰۰۰ شهید پایتخت ارائه و در این خصوص بین فرماندهان سپاه تهران بزرگ و ارتش تبادل نظر بعمل آمد.

در ادامه، امیر موسوی زحمات و تلاش‌های سپاه تهران بزرگ را در راستای بزرگداشت مقام شامخ شهدای شهر تهران ارج نهاد.

در پایان، سردار حسن زاده تابلوی منقّش به تمثال فرماندهان شاخص و شهید ارتش جمهوری اسلامی را به امیر سید عبدالرحیم موسوی اهدا کرد.

 

منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • کشتی‌های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند