Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه با تلاش‌های روحانیت شاهد انسجام مردمی در منطقه کردستان هستیم گفت: امروز مظلومین و مستضعفین منطقه در قالب جبهه‌ای منسجم در برابر رژیم صهیونسیتی ایستاده‌اند و علاوه بر آزادسازی جنوب لبنان موجب انزوای این رژیم شده‌اند. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین «حمید شهریاری» روز جمعه با ماموستا «فایق رستمی» نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سنندج دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در این دیدار اظهار داشت: ما به کردستان آمدیم برای عرض ارادت به مردم غیور و شریف کردستان و ارادت به ماموستا‌های اهل سنت که پای انقلاب ایستادند و از ارزش‌های انقلاب دفاع کرده‌اند.

وی افزود: علمای کردستان این ارزش‌ها را در طول ۴۰ سال ترویج کردند و درسی که مقاومت در مقابل استکبار و ظالمان بود را از مکتب امام خمینی (ره) به جامعه ترویج کردند.

شهریاری گفت: بزرگترین ضربه را آمریکا، رژیم صهیونسیتی و استکبار انگلیسی از ملت ایران خورده است و این به برکت درس‌هایی بوده که امام و رهبری به ما آموختند.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی خاطرنشان کرد: اتفاقی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران افتاده در طول تاریخ بی نظیر بوده است.

وی افزود: درسی که ما از امام و رهبری آموختیم اختصاص به خودمان نداشته بلکه ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه دنیا نیز از این مکتب بهره گرفته‌اند.

شهریاری گفت: امروز مظلومین و مستضعفین منطقه در قالب جبهه‌ای منسجم در برابر رژیم صهیونسیتی ایستاده‌اند و علاوه بر آزادسازی جنوب لبنان موجب انزوای این رژیم شده‌اند.

وی افزود: جوانان غزه با درس گرفتن از جوانان لبنان به ساخت موشک مبادرت کردند و امروز استکبار جهانی می‌ترسد که این تفکر در نصر، الجزایر، تونس، مراکش و کشور‌های حاشیه خلیج فارس تعمیم یابد.

شهریاری خاطرنشان کرد: اکنون مردم کشور‌های منطقه با تأسی از انقلاب اسلامی به این نتیجه رسید‌اند که چرا حق نداشته باشند مجلس و حاکم انتخاب کنند و این درسی است که جمهوری اسلامی به مردم منطقه آموخته است و حکام ظالم و مستکبر منطقه را در واهمه انداخته است.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تصریح کرد: با تلاش‌های روحانیت شاهد انسجام مردمی در منطقه کردستان هستیم و ما امروز آمده‌ایم که از ماموستا رستمی به عنوان افتخار مردم کردستان در حوزه تقریب مذاهب اسلامی و اتحاد امت اسلامی تقدیر کنیم.

وی افزود: امیدواریم رستگاری و سعادت نصیب همه ما شود و ظلم و استکبار از جهان رخت بربندد و خانه عنکبوتی رژیم صهیونسیتی از هم بپاشد.

ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج و نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری نیز در این دیدار اظهار کرد: شهدای ما پیام شجاعت و استقامت و صبر را به جهانیان دادند و هیچ دشمنی به خودش جرأت نمی‌دهد به این آب و خاک طمع کند.

وی افزود: سفر دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به کردستان نشان دهنده این است که مبحث وحدت توسط مسئولان نظام در ایران اسلامی بسیار جدی گرفته می‌شود و تا این وحدت باشد سنگر مستحکم ملت ایران با قابل شکستن نیست.

 ماموستا رستمی خاطرنشان کرد: حمایت ایران از فلسطین موجب افتخار همه مسلمانان است و بازخورد این مهم را در سفرهایمان به مدینه و مکه دیده ایم.

وی در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد: همه کشور‌های اسلامی از آتش فتنه دور باشند و جهان اسلامی متحد باشند     انتهای پیام/ برچسب ها: مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی حجت الاسلام حمید شهریاری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی حجت الاسلام حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی رژیم صهیونسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۹۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است

آیت الله غلامعلی نعیم‌آبادی نماینده تهران در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران پرچم وحدت و مقاومت را در جهان بشریت به اهتزازدر آورده، اظهار داشت: ابتدا باید اشاره ای به تقریب در جمهوری اسلامی داشت، چرا که وحدت و تقریب سند بزرگی برای ایران اسلامی به عنوان پرچم دار تقریب و عمل کننده به حرف است و ما این مسئله را در وعده صادق مشاهده کردیم.

 امام جمعه سابق بندرعباس، افزود: نکته ای که جهان بشریت و مردم ایران اسلامی باید بدان توجه داشته باشند این است که تنها کشوری که تقریب را فریاد می زند جمهوری اسلامی است که بعد از امام عزیز، امروز به دست رهبر فرزانه انقلاب می باشد.

این عالم شیعه پیرامون مسئله فلسطین و اولویت اول جهان اسلام، اذعان داشت: امام راحل(ره) از ابتدا مسئله فلسطین را در اولویت جهان اسلام قرار داده است؛  بنده خدمت مرحوم آیت الله تسخیری(ره) سفری به کنیا داشتیم امام جمعه کنیا می گفت، ارادت ما به امام(ره) از آنجا بیشتر شد که فلسطین را مسئله اول جهان اسلام قرار دادند.

نماینده سابق ولی فقیه در استان هرمزگان، عنوان کرد: ملت های مسلمان با آمدن در خیابان ها و سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و زنده باد فلسطین موجب شدند تا اسلام در جهان امروزی به این نقطه برسد و فلسطین کنونی قدرتی بر علیه استکبار جهانی و غزه قهرمان افتخار آفرین شود.

 وی خاطر نشان کرد: خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید: " إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ يُسْرًا" تا سختی نباشد راحتی نیست؛ به طور قطع ملت مظلوم فلسطین و خصوصا غزه پیروز خواهند بود چراکه بعد از هر سختی و مقاومت، راحتی خواهد بود.

وی در پایان تاکید کرد: رهبر فرزانه انقلاب به طور مکرر حمایت های بی دریغ خویش را اعلام کرده اند، مردم غزه انشاالله راهشان را ادامه می دهند، چراکه پیروزی قطعا با آنها خواهد بود و امیدواریم فرزندان اسلام در اقصی نقاط عالم ریشه فساد را بخشکانند.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • تلاش آمریکا برای در اختیار گرفتن خلیج فارس محقق نمی‌شود
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • آمریکا هزینه سنگینی برای بی حیایی دختران ایرانی در نظر گرفته است
  • تقویت انسجام ملی در سایه انجام عملیات وعده صادق
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند