Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ امام جمعه ارومیه گفت: با توجه به پایین بودن درآمد سرانه آذربایجان‌غربی، لازم است رییس جمهور و هیات دولت توجه ویژه‌ای به این استان داشته باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه امروز ارومیه، با اشاره به 16 آذر روز دانشجو، اظهار داشت: روز دانشجو نمادی از ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی دانشجویان در تاریخ ایران اسلامی است بنابراین امام(ره) این اقدام دانشجویان را انقلابی دوم نامیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به لزوم تقویت و حفظ روحیه استکبارستیزی در بین دانشجویان و نسل جدید دانشجویی، افزود: دانشجویان ولایتمدار باید  دشمن‌شناس باشند و در راه آرمان‌های انقلاب و اسلام تلاش کنند.

استاندار آذربایجان غربی: صدای رسای مردم هستیم و سهم استان از منابع کشوری را دریافت می‌کنیمدرآمد و اشتغال‌ پایدار با توسعه کریدور ترانزیتی استان آذربایجان غربی ایجاد می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه‌ تصریح کرد: با توجه به پایین بودن درآمد سرانه آذربایجان‌غربی لازم است رئیس جمهور و هیئت دولت توجه ویژه‌ای به این استان داشته باشند.

وی عنوان کرد: نمایندگان و مسئولان استانی با وحدت و همدلی در راستای جذب بودجه تلاش کنند تا بتوانند مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم آذربایجان‌غربی را برطرف کرده تا این استان نیز در مسیر توسعه قرار بگیرد.

‌قریشی تاکید کرد: مسئولان ذی‌ربط می‌توانند مساجد را برای برگزاری مجالس ترحیم با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی آماده کنند تا این مراسمات به نحو احسن برگزار شود.

وی با اشاره به معضل سد معبر در سطح شهرها، عنوان کرد: رفع سد معبر یکی از مهم‌ترین خواسته‌های به حق مردم از شهرداری و شورای شهر است که مسئولان شهری باید در رفع آن اهتمام ویژه داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی، گفت: همه موجودات زنده وابسته به آب هستند بنابراین در نمازهای خود، برای نزول رحمت الهی دعا کنید.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان غربی آذربایجان غربی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۹۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان غربی از غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه خبرداد.

حمید محبوبی گفت: ساعت ۱۵:۳۰ عصر جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در مسیر رودخانه نازلوچای ارومیه ۲ نفر غرق شدند.

وی با بیان اینکه ۲ تیم جستجو و نجات هلال احمر شهرستان ارومیه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند، افزود: با حضور امدادگران در محل مشخص شد که دو تن وارد آب شده و جان خود را از دست داده اند. 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی هلال احمر آذربایجان‌غربی، محبوبی اظهار کرد: امدادگران پس از جستجو ۳ ساعته به پیکر یکی از غرق شده ها دسترسی پیدا کردند و پس از خارج کردن فرد، آن را تحویل مراجع ذی صلاح دادند.

وی ادامه داد: تلاش برای پیدا کردن پیکر نفر دوم ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است
  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه
  • ضرورت توجه ویژه‌ به بیمه و امنیت شغلی کارگران
  • اسلام نگاهی مقدس به مسئله کار و کارگر دارد
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • توجه ویژه برای توسعه راه های آذربایجان غربی
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • دریاچه ارومیه جان تازه می‌گیرد؟
  • توجه ویژه دولت سیزدهم به بخش مسکن و راه آذربایجان‌غربی