Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان ، با تبریک روز جهانی افراد دارای معلولیت برای کاروان ورزشی ایران در بازی های پاراآسیایی جوانان بحرین آرزوی موفقیت کرد‌.

به گزارش  برنا؛ متن پیام دکتر مریم کاظمی پور به مناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم

سوم دسامبر مصادف با روز جهانی افراد دارای معلولیت،یاد آور افتخارافرینی انسان های با اراده و توانمندی است که سال‌هاست عرصه ورزش را به محلی برای تجلی نیروی عزم جدی خود بدل کرده اند تا ثمره ی آن ، اهتزاز پرچم مقدس کشورمان در رویدادهای رقابتی معتبر از بازی های پارالمپیک و بازی های پاراآسیایی تا مسابقات قاره ای و جهانی باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون هم در جریان برگزاری بازی های پاراآسیایی جوانان بحرین هستیم ، برای تک تک ورزشکاران کاروان ایران آرزوی سلامتی و درخشش دارم

‌امیدوارم‌ روز به روز شرایط بهتر و مطلوب تر برای رو آوردن افراد دارای معلپلیت به ورزش بوجود آید تا این عزیزان در مسیر زندگی با روحیه ی پرنشاط تر به سمت رشد و تعالی حرکت کنند.

مریم کاظمی پور

سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان

انتهای پیام// 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی بحرین ایران رشد و تعالی مریم کاظمی سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان روز جهانی افراد دارای معلولیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۰۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی ملی‌پوش تیم دوومیدانی ایران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما متن پیام مریم کاظمی پور به شرح زیر است:   دیگر بار دختری از خطه دلیرپرور این سرزمین با تلاش و همت خود بنام مردم ایران اسلامی تاریخ‌سازی کرد. نازنین فاطمه عیدیان، با کسب مدال طلای دو و میدانی، نخستین بار در ماده ۴۰۰متر با مانع در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا با کسب مدال و ثبت رکوردی جدید نام خود را برجریده ورزش قاره کهن ثبت کرد تا آغازی برای افتخارآفرینی‌های آتی بانوان این سرزمین در رشته دوومیدانی در رویداد‌های بزرگ‌تر و مهم‌تر از جمله المپیک آسیایی و جهانی باشد. اینجانب فتح قله رقابت‌های دوومیدانی جوانان آسیا و کسب مدال تاریخی طلا و رکوردی تازه در این ماده را به جامعه ورزش کشور تبریک عرض می‌کنم و از درگاه پروردگار متعال موفقیت روزافزون را برای نازنین فاطمه عیدیان، شیر زن دوومیدانی کار کشورمان خواستارم.

دیگر خبرها

  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • آغاز زندگی مشترک دو زوج ناشنوا در سلامت شهر
  • بلیط قطار و هواپیما برای این افراد نیم بهاست
  • بلیت هواپیما و دیگر سامانه های حمل و نقل برای معلولان نیمه بها شد
  • امکان خرید بلیت نیم‌بها از سامانه‌های حمل‌ونقل ریلی و هوایی برای معلولان شدید
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی ملی‌پوش تیم دوومیدانی ایران
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • نصب تندیس گونه درنا به مناسبت هفته زمین پاک در چالدران