Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در ادامه سومین روز از مسابقات بازی‌های پاراآسیایی جوانان در رشته دو و میدانی، محمد ابراهیم پور در ماده پرتاب نیزه کمتر از ۲۰ سال کلاس F۳۴ موفق به کسب مدال طلا شد. محمد مهدی رحمتیان دیگر نماینده کشورمان با کسب مدال نقره به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

همچنین ابوالفضل کوه پیما دیگر ملی پوش دو و میدانی در ماده پرتاب نیزه کلاس ۵۷ موفق به کسب مدال طلا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ملی‌پوشان شنای کشورمان صبح امروز با حریفان خود به رقابت پرداختند. علی مطلبی در ماده ۴۰۰ متر آزاد کلاس  S۹رده سنی نوجوانان با زمان ۵:۰۹.۳۶ دقیقه و با امتیاز ۴۹۲ در رده دوم ایستاد و موفق به کسب مدال نقره شد. در همین رقابت‌ها ابوالفضل پورظریف با ثبت زمان ۵:۲۲.۲۱ دقیقه و امتیاز ۳۶۸ در رده چهارم قرار گرفت.

دانیال محسنیان دیگر نماینده کشورمان در ماده ۴۰۰ متر آزاد کلاس S۹ رده سنی جوانان با ثبت زمان ۵:۱۰.۶۱ دقیقه و کسب ۴۷۹ امتیاز به مقام نایب قهرمانی رسید.

ابوالفضل ظریف در ماده ۲۰۰ متر مختلط انفرادی نوجوانان کلاس SM۹ با ثبت رکورد ۲:۴۸:۳۴ و کسب ۴۲۶ امتیاز موفق به کسب مدال نقره شد و علی مطلبی دیگر شناگر کشورمان در این ماده با ثبت زمان ۲:۵۸٫۵۹ دقیقه و امتیاز ۲۵۳ پنجم شد.

علی یساولی نمانیده کشورمان در ۲۰۰ متر آزاد نوجوانان در کلاس S۵ با ثبت زمان ۶:۲۷٫۷۲ دقیقه در جایگاه پنجم قرار گرفت.

دانیال محسنیان در ۲۰۰ متر آزاد جوانان، کلاس S۹ با ثبت زمان ۲:۵۵٫۳۴ و کسب ۳۰۴ امتیاز در رده پنجم ایستاد.

منبع: فدراسیون جانبازان برچسب‌ها بحرین فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین فدراسیون شنا شیرجه واترپلو دوومیدانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بحرین فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین فدراسیون شنا شیرجه واترپلو بحرین فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین فدراسیون شنا شیرجه واترپلو دوومیدانی موفق به کسب مدال ثبت زمان متر آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۰۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امتیاز ویژه برای دانشجومعلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سر کلاس درس می‌روند

وزیر آموزش و پرورش از در نظر گرفتن امتیاز ویژه برای دانشجومعلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رضامراد صحرایی در صفحه شخصی خود در ویراستی نوشت:

«به منظور تقدیر از اقدام جهادی دانشجو معلمان ورودی ۹۸ و ۹۹ دانشگاه فرهنگیان (که زودتر از فارغ‌التحصیلی به کلاس درس رفتند) در مرحله ارتقای رتبه‌بندی ۱۰ امتیاز ویژه به ایشان تعلق خواهد گرفت.

در عنوان بخش مشارکت‌ها ۶ امتیاز و در بخش سنوات تجربی ۴ امتیاز به عنوان تقدیر در نظر گرفته شده است.

ارزش کار این در کمک به اعتلای نظام تعلیم و تربیت بیش از این است. از تلاش‌ها و زحمات این معلمان جوان صمیمانه تشکر می‌کنم.»

کد خبر 747773

دیگر خبرها

  • جالوروسی در منطقه کسب سهمیه UCL / ده‌روسی اودینه را با ۳ امتیاز ترک کرد
  • کسب ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره از سوی ووشوکاران کشورمان
  • امتیاز ویژه برای دانشجومعلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سر کلاس درس می‌روند
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • تثبیت صدرنشینی آرسنال با تحقیر چلسی
  • آرسنال چلسی را تحقیر کرد و در هم کوفت
  • آرسنال با تحقیر چلسی صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد
  • آیا تیم‌های انگلیسی مشکل فشردگی برنامه بازی دارند؟
  • درخشش دختر بابلسری در مسابقات قایقرانی کشوری
  • سردار آزمون گل زد، رم شکست خورد