Web Analytics Made Easy - Statcounter

مارکو روزه به دنبال کسب 3 امتیاز از درکلاسیکر است

 بروسیا دورتموند در چارچوب هفته 14 بوندسلیگا فصل 22-2021، در سیگنال ایدونا پارک میزبان بایرن مونیخ خواهد بود. مارکو روزه در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل بایرن مونیخ در مورد موضوعاتی همچون مقایسه لواندوفسکی و هالند، حضور تماشاگران، مصدومان بایرن مونیخ و دیگر موارد صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مارکو روزه در مورد مقایسه لواندوفسکی و هالند:

من فکر می کنم آن دو مجبور نیستند که مدام به یکدیگر نگاه کنند، اما برای یکدیگر احترام زیادی قائل هستند، زیرا می دانند که در چه جایگاهی قرار دارند و چه کاری انجام می دهند. آن ها می خواهند که به موفقیت های بیشتری برسند. فکر می کنم که تفاوت سنی بین این دو قابل تشخیص است که البته به این معنی است که ارلینگ با بازی های بیشتر، تجربه بیشتری کسب می کند و پیشرفت می کند. روبرت نیز سال هاست که در سطح بالایی بازی می کند و در تمامی رقابت ها می تواند گل بزند. این دو نیازی به مقایسه ندارند و من هم نمی خواهم آن ها را با یکدیگر مقایسه کنم.

 آیا مصدومان بایرن مونیخ یک فرصت خوب برای شما است؟ 

 بایرن مونیخ با این موارد کنار خواهد آمد. یوسوا کیمیش بازیکن کلیدی برای بایرن است، البته برای هر تیمی می تواند باشد از جمله برای تیم ملی آلمان، گورتسگا نیز همینطور است. اما من فکر می کنم که کورنتین تولیسو نیز از کیفیت خوبی برخوردار است، همینطور جمال موسیالا نیز یک فوتبالیست برجسته است. من معتقدم که آن ها گزینه های خوبی برای جایگزینی مصدومان خود دارند.

 مارکو روزه درمورد درگیری بین رافائل گوئریرو و توماس مونیر:

 من متوجه هیچ مشکل اساسی نشده ام. رختکن جو خوبی دارد و مشکل نیز حل شده است. اگر درست یادم باشد هر دو آن ها حتی با یکدیگر شام خوردند. پس همه چیز خوب است.

روزه در مورد شدت و اهمیت رقابت با بایرن مونیخ:

 بازی با بایرن مونیخ و رقابت با این تیم در طول فصل همیشه هیجان انگیز است. تا اینجای کار توانسته ایم فاصله را کم نگه داریم، حال ما با آن ها یک بازی مستقیم در استادیوم خودمان داریم.  ما مشتاقانه منتظر بازی هستیم، و می خواهیم سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم. البته درست است که ما با یکدیگر رقابت داریم، اما هر بازی در بوندسلیگا مهم است. همچنین من معتقدم بازی فردا با هر نتیجه ای قهرمان را مشخص نخواهد کرد، اما یک بازی موثر در جنبه روانی تیم ها خواهد بود. ما خیلی وقت است که در این بازی به پیروزی دست پیدا نکردیم و فردا اینجا در خانه می خواهیم از شانسمان استفاده کنیم.

روزه در مورد تفاوت بین بایرن تحت هدایت ناگلزمان و فلیک:

یولیان ناگلزمن مانند هانسی فلیک تیمی برتر و با کیفیت فردی بالا در اختیار دارد. تفاوت اصلی در چینش ها و نحوه بازی با توپ است.

  روزه در مورد اینکه چگونه می خواهد بایرن مونیخ را شکست دهد:

شما نیاز به یک روز بسیار خوب دارید. من معتقدم بایرن ساختار واضحی دارد و خط حمله قدرتمندی دارد. مهار کردن آن ها دشوار است. همچنین مهم است که ما به خوبی آن ها را پرس کنیم. مهار کردن لواندوفسکی و وینگر های اطراف آن، و همچنین دور نگه داشتن آن ها تا حد امکان از محوطه جریمه برای ما مهم است. همچنین نباید به بایرن مونیخ فرصت ضد حمله زدن را بدهیم.

 روزه در مورد اینکه آیا درباره زمان بازی هالند در بازی فردا با او توافقی دارد یا خیر:

نه توافقی وجود ندارد زیرا ما به آن نیازی نداریم. خود ارلینگ شرایطش را می داند. هفته تمرینی خوبی را پشت سر گذاشتیم اما باید مراقب باشی و او به احتمال زیاد برای بازی برای 90 دقیقه کامل آماده نخواهد بود. 

 روزه در مورد مثلت خط حمله دورتموند با برگشت ارلینگ هالند و فرم خوب دونیل مالن:

 یولیان با احترام؛ فردا با هالند و مالن و رویس پشت سر آن ها بازی می کنیم، پس مراقب باشید. 

 روزه در مورد کوبل:

 او گلر بسیار خوبی است. او همچنین مشتاق یادگیری است و اگر سالم بماند و پیشرفت کند، آینده خوبی خواهد داشت. او در حال حاضر امکانات زیادی به ما می دهد، او در تک به تک ها عالی است. من معتقدم که او در حال بهبود بخشیدن بازی با پای خود نیز هست. البته که مانوئل نویر هنوز بهترین دروازه بان جهان است اما او دوباره جوان نمی شود به همین دلیل است که آینده متعلق به کوبل است.

 روزه در مورد وضعیت تماشاگران:

 برای ما تلخ است، همگی خوشحال بودیم که دوباره جمعیت بیشتری را در استادیوم می بینم. این برای ما خیلی خوب بود، ما اکنون 7 بازی خانگی را در بوندسلیگا به طور متوالی برده ایم. حضور بیشتر تماشاگران در این بازی برای ما خوب بود، اما همه باید شرایط را همانطوری که هست بپذیریم.

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! پشت پرده اجاره میلیاردی آزادی | تبلیغات محیطی؛ نصف مال من، نصف مال خودم! (آیتم ویژه طرفداری) تحریم نشست خبری پرسپولیس پیش از دربی خوان لاپورتا: برای من دمبله بهتر از ام باپه است 801 گل کریستیانو رونالدو به تفکیک تیم ها

منبع: طرفداری

کلیدواژه: روزه در مورد بایرن مونیخ مارکو روزه من معتقدم برای ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۰۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بریس لیونل مسی در برابر تیم گواردیولا؛ برتری 3-0 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ (لیگ قهرمانان اروپا - 6 می 2015)

بریس لیونل مسی در برابر تیم گواردیولا؛ برتری 3-0 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ (لیگ قهرمانان اروپا - 6 می 2015)

دیگر خبرها

  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • بریس لیونل مسی در برابر تیم گواردیولا؛ برتری 3-0 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ (لیگ قهرمانان اروپا - 6 می 2015)
  • گوئریرو بازی برگشت با رئال مادرید را از دست داد
  • آنچلوتی: گل بلینگام به بارسلونا مهم‌ترین لحظه فصل ما بود؛ جشن قهرمانی؟ اول بایرن مونیخ!
  • بدبیاری بایرن مونیخ؛ احتمال بالای غیبت رافائل گریرو در بازی مقابل رئال مادرید
  • رئال با ۳گل برد، بایرن با ۳گل باخت!
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند
  • بدترین خبر برای بایرن مونیخ در آستانه بازی با رئال مادرید؛ رافائل گریرو مصدوم شد! + عکس
  • اعلام ترکیب بایرن مونیخ مقابل اشتوتگارت
  • گواردیولا: هنوز هم عاشق بایرن مونیخ هستم!