Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  ،  از زاهدان ،  سردار احمد طاهری  فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: روز گذشته در راستای طرح تشدید برخورد با قاچاق کالا، مأموران انتظامی شهرستان‌های دشتیاری و نیمروز هنگام کنترل تردد خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی سطح حوزه خود موفق به کشف مقادیری قابل توجه روغن خوراکی قاچاق شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این رابطه مأموران انتظامی شهرستان دشتیاری ظهر دیروز هنگام کنترل تردد خودرو‌های عبوری در محور "چابهار- دشتیاری" به ۵ دستگاه تریلی کانتینر دار مشکوک، که پس از توقیف و بازرسی از آنها، مقدار ۸۵ تن روغن خوراکی قاچاق و فاقد مدارک مثبت گمرکی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همچنین مأموران انتظامی شهرستان نیمروز، عصر دیروز موفق شدند در بازرسی از یک دستگاه تریلی در محور مواصلاتی "نهبندان- زاهدان" مقدار ۲۰ تن روغن خوراکی قاچاق را کشف کنند.

سردار طاهری با بیان اینکه روز گذشته در مجموع ۱۰۵ تن روغن خوراکی قاچاق کشف شده است بیان داشت: ارزش اقلام قاچاق کشف شده بنابر اعلام نظر کارشناسان ۲۶ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: در این رابطه ۷ فرد متخلف نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شده اند.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را مهمترین برنامه پلیس در سال حمایت از تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها اعلام و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس بگذارند

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کالای قاچاق حوادث و انتظامی تن روغن خوراکی قاچاق سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۱۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک‌های نیرو زمینی سپاه به شهرستان سیل‌زده دشتیاری رسید

در پی وقوع سیلاب کم‌سابقه در منطقه بلوچستان واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان، نهادهای مختلف به یاری مردم شتافتند و حالا کاروان کمک‌های نیرو زمینی سپاه به روستاهای سیل‌زده شهرستان دشتیاری رسیده است.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074535 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • کمک‌های نیرو زمینی سپاه به شهرستان سیل‌زده دشتیاری رسید
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • کشف ۴۰ تن روغن خوراکی قاچاق و دستگیری یک متخلف در زاهدان
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • توقیف لودر ۹۰ میلیارد ریالی در فراشبند
  • کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز
  • کشف ۴۰ تن روغن خوراکی قاچاق ودستگیری یک متخلف در زاهدان