Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاروان ایران در روز سوم بازی‌های پاراآسیایی جوانان در بحرین ۲۹ مدال کسب کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از بحرین، در ادامه رقابت‌های روز سوم از بازی‌های پاراآسیایی جوانان در بحرین، ملی پوشان کشورمان در رشته های مختلف به مصاف حریفان رفتند.

- گلبال

تیم گلبال پسران ایران در دومین دیدار خود در مرحله گروهی عراق را با نتیجه سنگین 12 بر 2 شکست داد و به دومین پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پسران گلبالیست ایران که پیش از این موفق به تحمیل شکست 10 بر صفر بر تیم عربستان شده بودند، در سومین و آخرین بازی امروز خود از ساعت 17:10مقابل تیم قدرتمند تایلند به میدان رفتند و با نتیجه قاطع 12 بر 6 حریف مدعی را شکست دادند و به سومین پیروزی پیاپی خود دست یافتند.

تیم گلبال دختران ایران‌ نیز در دومین و آخرین بازی امروز خود در مرحله گروهی مقابل تیم قدرتمند تایلند با نتیجه 11 بر یک شکست خورد.

 دختران گلبالیست کشورمان در نخستین بازی خود، صبح امروز با نتیجه 8 بر 7 مقابل کره‌جنوبی متحمل شکست شده بودند.

- بسکتبالباویلچر 

تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان در چهارمین دیدار خود در مسابقات پارآسیایی جوانان در بحرین، با نتیجه 102 به 27 موفق شد از سد تیم ملی عراق عبور کند.

- شنا 

شناگران کاروان ایران در بازی‌های پاراآسیایی جوانان، موفق به کسب 6 مدال رنگارنگ شامل یک طلا، چهار نقره و یک برنز در روز نخست رقابت‌ها شدند.

پس از مسابقات نوبت صبح که دو نقره بدست آمد، نمایندگان ایران در ادامه رقابتشان یک طلا، 2 نقره و یک برنز دیگر کسب کردند.

در 100 متر کرال پشت نوجوانان، علی حسن زاده ورزشکار کلاس S11 با زمان 1:35.37 دقیقه و امتیاز 180 قهرمان شد و به مدال طلا رسید، امیرمحمد فرخنده زاد ورزشکار کلاس S13 با زمان 1:30.43 دقیقه و با امتیاز 39 به مدال نقره دست یافت و محمدرضا ریحانی ورزشکار کلاس S12 با زمان 1:34.21 دقیقه و با 31 امتیاز به مقام سوم بسنده کرد. در همین رقابت سید علی موسوی با 1:34.62 دقیقه و امتیاز 29 در رده چهارم ایستاد.

در 200 متر مختلط انفرادی نوجوانان، ابوالفضل ظریف با 2:48.34 دقیقه و کسب امتیاز 426 در رده دوم قرار گرفت و صاحب مدال نقره شد. در همین رقابت علی مطلبی با 2:58.59 دقیقه و امتیاز 253 پنجم شد.

در 200 متر آزاد جوانان، دانیال محسنیان ورزشکار کلاس S9 با ثبت زمان 2:55.34 و با کسب 304 امتیاز به مقام پنجمی بسنده کرد.

در 200 متر آزاد نوجوانان، علی یساولی در کلاس S5 زمان 6:27.72 دقیقه را ثبت کرد و پنجم شد.

- بوچیا

امروز همچنین نمایندگان کشورمان در رشته بوچیا به مصاف حریفان رفتند و نتایج زیر حاصل شد:

 برهان کوهکن در کلاس BC1 با نتیجه 7 بر یک به حریف بحرینی باخت، علیرضا صفری در کلاس BC4 نماینده امارات را 16 بر صفر شکست داد، مرتضی رباط جزی در کلاس BC2 بازیکنی از کره‌جنوبی را 15 بر صفر مغلوب کرد و فاطمه خیرخواه در کلاس BC3 حریف سنگاپوری را 8 بر 2 از پیش رو برداشت.

- تنیسرویمیز

در ادامه اولین روز از رقابت‌های تنیس روی میز امید ذوالفقاری، امیر حسین حسینی پور ، عرفان غلامی، فاطمه محمدی به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

حنانه نجاتی و نرگس قابلی در جدول دوره ای در شرایط خوبی قرار دارند و تا عصر فردا نتیجه کلیه رقابت‌ها مشخص خواهد شد.

- دوومیدانی

دوومیدانی کاران ایران در دو بخش نابینایان و معلولان 23 مدال بدست آوردند.

در بخش معلولان 6 طلا، 6 نقره و 3 برنز و در بخش نابینایان و کم بینایان 3 طلا، 4 طلا و یک برنز کسب شد.

بدین ترتیب کاروان ایران در روز سوم موفق به کسب 10 طلا، 14 نقره و 5 برنز شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازی های پاراآسیایی جوانان بازی های پاراآسیایی جوانان ورزشکار کلاس روز سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۱۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارنامه جواد نکونام در تبریز صادر می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم‌های استقلال و تراکتور در تبریز می‌تواند کارنامه نهایی جواد نکونام در اولین فصل سرمربیگری اش در تیم استقلال را به عنوان یک سرمربی موفق و برنده و یا برعکس یک سرمربی ناموفق تحویل او و هواداران استقلال بدهد.

بدون شک جواد نکونام تا اینجای فصل توانسته نتایج خیلی خوبی با استقلال بگیرد و اگر لیگ برتر را به یک کلاس درس با حضور ۱۶ محصل در نظر بگیریم همواره جزو نفرات ممتاز کلاس به شمار رفته و در اغلب اوقات با نمراتی بهتر از دیگران در بالای کلاس قرار گرفته است، اما قطعاً نتیجه تلاش همه ماه‌های گذشته جواد نکونام و شاگردانش می‌تواند ظرف همین چند بازی باقیمانده به ویژه دیدار ۶ امتیازی تبریز تعیین شود.

همچنین نتیجه نگرفتن استقلال در تبریز توأم با پیروزی احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان ممکن است نتیجه همه زحمات و تلاش‌های بازیکنان و کادر فنی استقلال را ظرف همین هفته زیر و رو کرده و جایگاه تیم‌های بالای جدولی را با هم تغییر بدهد.

جواد نکونام که در بازی‌های اخیر به ویژه بازی قبل با انجام برخی تعویض‌ها صدای هواداران استقلال را درآورده بود باید مراقب این موضوع باشد که مبادا در دقایق حساس و اوج لحظات دیدار یادگار امام مقابل تراکتور تمرکزش را از دست داده و تصمیمی اشتباه بگیرد که در این صورت ممکن است همه زحماتش در طول ماه‌های قبل از بین برود و بالعکس، او اگر با تمرکز کافی و انجام تعویض‌های صحیح و اتخاذ یک تاکتیک درست در غیاب کاپیتان و دروازه‌بان اصلی‌اش بتواند این بازی را با موفقیت پشت سر بگذارد قطعاً می‌تواند در شرایط خوبی که تا اینجا برای خود و استقلال ایجاد کرده مهر تاییدی برای رسیدن به قهرمانی این فصل زودتر از پایان فصل یعنی آخرین مسابقه استقلال در خرداد ماه پایین نام خودش ببیند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • کارنامه جواد نکونام در تبریز صادر می‌شود
  • طعنه مدیر بایرن: باز اشتباه نکنیم، رئال را می‌بریم
  • هادی رضایی مسئول پروژه بازی‌های پاراآسیایی جوانان شد
  • ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • انتقال نافرجام «شروین بزرگ» به پرسپولیس، سرخ ها را نقره داغ کرد!
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد