Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، حداقل ۱۶ شهروند یمنی در حمله هوایی ائتلاف سعودی در استان تعز جان خود را از دست دادند.

بمباران شهر مقبنه در استان تعز توسط جنگنده‌های ائتلاف سعودی شامگاه جمعه صورت گرفته و در نتیجه این عمیات چند کودک نیز کشته شدند.

گفته شده تا ساعات اولیه این تجاوز و بمباران سنگین، به دلیل ادامه پرواز جنگنده‌های سعودی امکان رسیدن امداد رسانان به منطقه برای آواربرداری و بیرون کشیدن اجساد قربانیان وجود نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز جمعه همچنین عربستان سعودی و ائتلاف تحت سرکردگی آن در یمن به نقض گسترده آتش بس در استان الحدیده ادامه دادند و تاکنون کوچک‌ترین پایبندی به این آتش بس نداشته‌اند. گفته شده طی ۲۴ ساعت گذشته سعودی‌ها ۱۴۸ مرتبه آتش‌بس الحدیده را نقض کرده‌اند.

افزون بر استان الحدیده در دیگر استان‌ها نیز سعودی‌ها به حملات خود ادامه می‌دهند و در آخرین مورد نیز چندین مرتبه استان‌های «صعده» و «مأرب» را هدف سنگین‌ترین حملات هوایی قرار دادند.

گفتنی است، از زمان برقراری آتش‌بس الحدیده در چارچوب توافق «استکهلم»، عربستان سعودی هیچ پایبندی به این آتش‌بس نداشته است. علیرغم اعتراضات گسترده یمنی‌ها به عدم پایبندی ریاض به آتش‌بس الحدیده اما سازمان ملل تاکنون هیچ اقدامی را برای متوقف ساختن تجاوزگری‌های سعودی انجام نداده است.

کد خبر 5366813

منبع: مهر

کلیدواژه: ریاض استان تعز ائتلاف سعودی تعز عربستان سعودی توافق استکهلم یمن ایالات متحده امریکا مذاکرات وین عراق ایران روسیه رژیم صهیونیستی فلسطین عربستان سعودی لبنان اوکراین افغانستان آنتونی بلینکن سرگئی لاوروف اتحادیه اروپا آتش بس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۲۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ملکی: مورد مصدوم و تلفات جانی تا این لحظه نداشتیم

جلال ملکی اظهار کرد: مورد مصدوم و تلفات جانی تا این لحظه نداشتیم.

وی افزود: دو انبار حاوی افشانه‌های قابل اشتعال و انفجار مشتعل شده بود.

ملکی بیان کرد: باید دلیل آتش سوزی بررسی شود.

وی در پایان گفت: آتش سوزی هر دو سوله تحت کنترل قرار گرفته است و آتش نشانان مشغول لکه گیری هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • میلیون ها یمنی خواستار ادامه عملیات علیه اشغالگران شدند
  • راهپیمایی باشکوه یمنی‌ها در حمایت از غزه
  • یمنی‌ ها کشتی تجاری اسرائیل را هدف قرار دادند
  • یمنی‌ها کشتی تجاری اسرائیل را هدف قرار دادند
  • (ویدئو) ملکی: مورد مصدوم و تلفات جانی تا این لحظه نداشتیم
  • سازمان همکاری اسلامی: وجود آنروا گواهی بر پایبندی بین‌المللی به حقوق آوارگان فلسطینی است
  • نماهنگ جدید ابوذر روحی منتشر شد + دانلود نماهنگ حماسی «نحن المقاومون»
  • اردوغان: دیگر تجارت گسترده گذشته با اسرائیل را نداریم
  • بمباران سنگین جنوب لبنان+فیلم
  • انتشار کتابی متفاوت درباره آلبرکامو