Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: اعضای باند بین‌المللی سوداگران مرگ محموله‌ای حشیش را با یک دستگاه کامیون از استان‌های شرقی بارگیری و در شهرک صنعتی شیراز مخفی کرده بودند.

به گزارش رکنا، سردار رهام‌بخش حبیبی با بیان این که ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند یک دستگاه کامیون حامل بار مواد مخدر را توقیف کنند، اضافه کرد: ماموران در بازرسی از این کامیون ۲۰۰ کیلو حشیش و ۲۳۷ هزار عدد قرص که به صورت کاملا حرفه‌ای در پوشش پالت حامل هنداونه جاسازی شده بود کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که در این زمینه ۱۱ قاچاقچی دستگیر و ۹ دستگاه سواری پژو پارس، بی‌ام‌و و سمند متعلق به متهمان نیز توقیف شد، افزود: در بررسی تکمیلی مشخص شد که قاچاقچیان مواد مخدر و قرص‌های مکشوفه را در پوشش بار هندوانه به کشور‌های عربی منتقل می‌کردند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا حشیش مواد مخدر قاچاقچی اخبار حوادث مواد مخدر قاچاقچی حشیش قاچاقچیان قرص های روانگردان سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ریحانه پارسا اینستاگرام ریحانه پارسا برهنه ریحانه پارسا پژمان جمشیدی و سام درخشانی پژمان جمشیدی بازیگر پژمان جمشیدی اینستاگرام لیلا اوتادی بورس قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۲۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد، درباره این خبر اظهارداشت: ماموران پلیس شهرستان خاتم با اقدام اطلاعاتی از تردد یک دستگاه خودروی پراید حامل موادافیونی مطلع شدند. 
وی افزود: ماموران، خودروی موردنظر را در محور "هرات به مروست" متوقف و در بازرسی از آن بیش از ۲۵ کیلوگرم موادمخدر شامل؛ ۲۱ کیلو و ۴۰۰ گرم هروئین و ۳ کیلو و ۸۰۰ گرم شیشه را کشف کردند. 
فرمانده انتظامی استان یزد ضمن اشاره به دستگیری ۲ قاچاقچی گفت: قاچاقچیان که این محموله را از مرز‌های شرقی کشور تهیه کرده و قصد انتقال به تهران را داشتند به مقامات قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان
  • کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور