Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: رسانه‌ها نتایج اقدامات پیرامون جذب سرمایه گذاران در استان را رصد و در راستای امیدآفرینی برای مردم موضوعات را به صورت مستمر، منتشر و اطلاع‌رسانی کنند.

به گزارش ایسنا- حسین مدرسی خیابانی شامگاه جمعه در نشست هماهنگی امور اطلاع رسانی سیستان و بلوچستان که با حضور مدیران فرهنگی و اطلاع رسانی استان برگزار شد افزود: متاسفانه تصویر غیرواقعی از استان نشان داده شده و از طرفی ما به عنوان متولیان و مسوولان امر هم نتوانستیم ظرفیت‌های اقتصادی، مشاهیر و افتخارات فرهنگ و هنر استان را به ایرانیان معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار با برشمردن ظرفیت‌های فرهنگی، گردشگری، مشاهیر، ورزشکاران و نام آوران سیستان و بلوچستان گفت: سواحل بکر و دیدنی مکران، آثار تاریخی و فرهنگی، مشاهیر، ورزشکاران، ظرفیت‌های صنعتی و معدنی، کشاورزی و شیلات استان می‌طلبد دستگاه‌های فرهنگی بیش از گذشته فعالیت کنند و رسالت مهم اطلاع رسانی خود را انجام دهند.

وی افزود: همه‌ی ظرفیت‌های استان بویژه بخش گردشگری و اقتصادی برای کشور ناشناخته مانده که باید اطلاع رسانی شود زیرا این امر رکن اساسی توسعه است.

استاندار در ادامه گفت: اطلاع رسانی و معرفی ظرفیت‌های استان به گونه‌ای باشد که ضمن آشنایی مردم با چهره واقعی کانون توجه سرمایه‌گذاران، گردشگران، هنرمندان، ورزشکاران، مدیران و تصمیم‌گیران کشور واقع شود.

وی با بیان اقدامات موفق انجام شده پیرامون اشتغالزایی بانوان و ایجاد مکان‌هایی برای معرفی و عرضه توانمندی‌های بانوان بدسرپرست و بی‌سرپرست سیستان و بلوچستان تاکید کرد و افزود: این دستاوردها و اقدامات برای آشنایی بیشتر مردم باید اطلاع رسانی شود.

مدرس خیابانی تصریح کرد: مسوولان متولی اماکن پر رفت و آمد سیستان و بلوچستان از جمله فرودگاه ها، شهرداری‌ها، صدا و سیما و رسانه‌ها با استفاده از روش‌های اطلاع‌رسانی، بیلبوردها و امکانات فضای داخل شهرها؛ توانمندی‌ها، ظرفیت های سرمایه گذاری، مشاهیر و چهره های ماندگار استان را به مردم معرفی کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری سیستان و بلوچستان اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۲۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار اصلی مدارس و دانشگاهها؛ تربیت نیروی متخصص متناسب با ظرفیت های استان است

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: کار اصلی دانشگاه‌ها و مدارس با توجه به ظرفیت‌ها و نیازهای استان تربیت نیروی انسانی متخصص برای توسعه و آینده سیستان و بلوچستان است.

محمد کرمی امروز جمعه در نشست شورای اجتماعی استان اظهار کرد: در شرایطی که همه قدرت‌های جهانی سعی در ایجاد خلل در روند توسعه منطقه دارند اگر به خداوند متعال متکی شویم قطعاً بر همه این توطئه‌ها غلبه خواهیم کرد.

وی ادامه داد: مباحث آموزشی و آینده نگری مدارس و دانشگاهها نقش مستقیم و اثرگذاری در توسعه یک کشور دارد و اساس کار در حوزه فرهنگ از آموزش و پرورش نشات می‌گیرد.

 کرمی افزود: همه مجموعه‌ها وظیفه دارند پای کار آموزش و پرورش باشند چرا که این نهاد مهم زیرساخت اصلی سایر دستگاه‌ها محسوب می‌شود.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: نهاد خانواده و آموزش و پرورش باید ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر داشته باشند چرا که اگر تربیت این دو نهاد با یکدیگر مغایرت داشته باشد فرزند ما دچار دوگانگی خواهد شد.

کرمی خاطرنشان کرد: اتفاقات خوبی در استان رخ داده به طوری که تاکنون ۵ هزار نفر در حوزه اقتصاد دیجیتال آموزش دیدند که این اقتصاد دیجیتال می‌تواند موجب افزایش تولید و صادرات استان گردد.

وی تصریح کرد: امروز در یک جنگ شناختی همه جانبه قرار داریم و دشمن در فضای مجازی به دنبال اشغال و هدایت ذهن‌ها و یاس و ناامیدی است؛ در این زمینه ساختن ذهن‌ها کار بسیار مهم و مسئولیتی سنگین است چرا اگر اذهان دچار آسیب شوند دیگر قابل جبران نخواهد بود.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: خوشبختانه مبانی نظری موجود در قرآن بسیار قوی است و همه تئوری‌ها و تحلیل‌های موجود از طرف دشمن را خنثی خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کار اصلی مدارس و دانشگاهها؛ تربیت نیروی متخصص متناسب با ظرفیت های استان است
  • ظرفیت علمی و پژوهشی استادان سیستان و بلوچستان باید بالفعل شود
  • پوشش همایش پیرغلامان حسینی با تمام ظرفیت رسانه‌ای کرمان
  • صدور مجوز راه‌اندازی کارخانه در سیستان و بلوچستان به صورت استانی انجام می‌شود
  • برای حل مشکل مسکن کارگران از ظرفیت تعاونی‌ها استفاده شود
  • کمیته فنی هوای پاک برای ممنوعیت سوزاندن بقایای کشت گندم برگزار شد 
  • لزوم تقویت فرهنگ کار تیمی در سیستان و بلوچستان
  • معرفی ظرفیت‌های مختلف تولیدی و صادراتی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • معرفی ظرفیت‌های تولیدی وصادراتی سیستان وبلوچستان درنمایشگاه اکسپو
  • ظرفیت‌های مختلف تولیدی و صادراتی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ معرفی می شود