Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید شیرانی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس شهرستان‌های کوهرنگ، فارسان، سامان و خانمیرزا در وضعیت آبی (کم‌خطر) و شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، لردگان، اردل، کیار و بن کماکان در وضعیت زرد (خطر متوسط) شیوع کرونا قرار دارند.

وی در ادامه وضعیت شیوع کرونا در این استان را کاهشی باثبات اعلام کرد و گفت: تعداد بیماران بستری در استان در هفته‌ گذشته نسبت به هفته قبل آن ۱۰ درصد کاهش و تعداد بیماران سرپایی بین ۱۵ تا ۲۰ درصد کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیرانی تصریح کرد: با توجه به روند کاهشی کرونا در استان هنوز علائمی از شیوع موج بعدی وجود ندارد و امید می‌رود روند شیوع با توجه به تداوم اجرای واکسیناسیون علیه کرونا همچنان کاهشی باشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری در خصوص سویه جدید ویروس کرونا با عنوان اومیکرون، خاطر نشان کرد: با توجه به سرعت انتشار این ویروس در تعدادی از کشور اروپایی، نگرانی در خصوص شیوع گسترده این سویه افزایش یافت اما با گذشت زمان مشخص شد که علائم این ویروس از سویه‌های قبلی خفیف‌تر بوده و با درد عضلانی و کوفتگی بدن زودگذر همراه است.

شیرانی افزود: با این وجود هنوز قضاوت در خصوص نحوه رفتار سویه اومیکرون زود است و اطلاعات دقیقی در خصوص شدت بیماری‌زایی و فوت ناشی از آن در دسترس نیست.

به گزارش ایرنا، از ابتدای شیوع کرونا ۱۲ آذر ۸۶ هزار و ۵۲۵ مورد مبتلای به ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری شناسایی شده است که از این تعداد یک هزار و ۷۳۸ نفر جان خود را از دست دادند.

هم اینک ۱۲۶ بیمار در بخش‌های ویژه کرونا مراکز درمانی استان بستری هستند که ابتلای ۸۶ مورد از این افراد به ویروس کرونا قطعی شده و حال عمومی ۱۵ نفر وخیم گزارش شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری بهداشت و سلامت ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری بهداشت و سلامت ویروس کرونا شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۲۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: دمای شهرکرد امروز ۵ درجه بالای صفر ثبت شد.
چراغپور افزود: آسمان استان تا اوایل هفته کمی تا قسمی ابری همراه با وزش باد پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • آیا باید از سرایت ویروس آنفلوانزای پرندگان به گاوها نگران باشیم؟
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • تأمین آب آشامیدنی کهن دژ در بخش ناغان شهرستان کیار