Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@04:20:52 GMT

تعداد بستری‌های کرونا در استان زنجان روبه کاهش است

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۳۲۵۶۹

تعداد بستری‌های کرونا در استان زنجان روبه کاهش است

علیرضا آرمانی کیا در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه اورژانس استان زنجان در ایام کرونا خدمات درمانی خوبی را به بیماران کرونایی داد، گفت: ۶۰ پایگاه اورژانس در استان فعال است.

وی حضور اورژانس در سرصحنه در استان زنجان را ۱۱ دقیقه اعلام کرد و گفت: این میزان در کشور ۱۵ دقیقه بوده و طبق آمار حضور اورژانس استان در سر صحنه کمتر از کشوری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرمانی کیا همچنین نسبت به عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در استان انتقاد کرد و ابراز داشت: زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی در استان کاهش یافته است.

وی از کاهش بیماران مبتلا به کرونا در استان طی چند روز گذشته خبر داد و تاکید کرد: تعداد بستری‌های کرونا هم در استان روند نزولی به خود گرفته است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان همچنین از کاهش محسوس فوتی‌های کرونا در استان خبر داد و گفت: امیدواریم طی روزهای آینده فوتی‌های کرونا به صفر برسد.

آرمانی کیا بر لزوم تقویت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان تاکید کرد و ابراز داشت: امیدواریم این ویروس شوم هر چه زودتر ریشه کن شود.

کد خبر 5366834

منبع: مهر

کلیدواژه: اورژانس وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه عکس استانها گرگان واکسن کرونا آلودگی هوا لیگ برتر فوتبال ایران زلزله معلولان بارش باران تبریز استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۲۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاآرتص: اسرائیل با تحریم آکادمیک بی‌سابقه‌ای روبه‌رو است

یک روزنامه عبری زبان نوشت اسرائیل با تحریم آکادمیک بی‌سابقه‌ای روبه‌رو است که می‌تواند محافل دانشگاهی آن را به خطر انداخته و به اقتصاد آن شدیدا ضربه بزند و این در حالی است که کابینه آن در این رابطه هیچ اقدامی انجام نمی‌دهد.

به گزارش ایسنا، روزنامه عبری زبان «هاآرتص» نوشت ارزیابی‌های روبه‌فزونی دال بر این است که اسرائیل در پی تظاهرات‌ها علیه‌ خود در دانشگاه‌های بزرگ آمریکا، با تحریم آکادمیک بی‌سابقه‌ای روبه‌رو شده است و چنین تحریم‌هایی می‌تواند محافل دانشگاهی رژیم صهیونیستی را به خطر انداخته و زیان شدیدی را متوجه اقتصاد این رژیم کند.

رسانه‌های این رژیم می‌گویند نشانه‌هایی دال بر تحریم پژوهشگران صهیونیست در دانشگاه‌های خارجی وجود دارد و نگرانی‌ها در خصوص تحریم بین‌المللی آنها رو به افزایش است.

این رسانه‌ها به نقل از وزیر آموزش رژیم صهیونیستی اعلام کردند: «قصد داریم در اسرع وقت طرح عملی را به کابینه ارائه کنیم اما چنین طرحی نیازمند بودجه بزرگی است.»

همچنین این رسانه‌ها تاکید کردند که چنین تحریمی می‌تواند محافل آکادمیک این رژیم را به خطر انداخته و به اقتصاد آن به شدت آسیب بزند.

رئیس موسسه پژوهش‌های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و رئیس سابق کمیته برنامه‌ریزی و بودجه وابسته به شورای آموزش عالی این رژیم نیز گفت: روابط بین‌المللی به منزله کپسول اکسیژن برای چهره‌های دانشگاهی است و این محافل آکادمیک نیز اکسیژن صنایع امنیتی وهای‌تک هستند و اگر به خطر بیفتند دانشگاه‌ها با زیان‌های بی‌سابقه‌ای روبه‌رو می‌شوند و در پی آن اقتصاد و صنایع امنیتی نیز آسیب می‌بینند.

وبگاه روزنامه «تایمز اسرائیل» با اشاره به گزارشی که به تازگی از سوی وزارت نوآوری، علوم و فناوری این رژیم منتشر شده، اعلام کرد: این گزارش حاکی از کاهش شدید آمادگی پژوهشگران آکادمیک کشورهای اروپایی برای همکاری با همتایان صهیونیست خود از تاریخ هفتم اکتبر است.

این وبگاه در ادامه نوشت پس از حدود هفت ماه از نبود هیچ طرحی، وزارت علوم و فناوری می‌گوید کمیته‌ای را برای مقابله با تحریم‌های دانشگاهی در کشورهای اروپایی تشکیل خواهد داد.

همچنین این وبگاه گزارش داد از جمله کشورهایی که این تحریم‌ها را هدایت می‌کنند، نروژ، دانمارک، فنلاند، سوئد، ایسلند و ایرلند هستند.

البته کشور ایتالیا که تاریخ طولانی و مهمی از همکاری‌های آکادمیک با رژیم صهیونیستی دارد و همین‌طور کشور بلژیک را که کشوری پیشرو در جامعه تحقیقاتی اروپا است، باید به این لیست افزود.

روند اعتراضات علیه رژیم صهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا رو به افزایش رفته و مدیریت دانشگاه‌ها در تلاش هستند با متفرق کردن تحصن‌ها و توسل به زور، جنبش‌های دانشجویی را سرکوب کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۵ مصدوم در دو حادثه رانندگی در زنجان
  • ظریف: یکی از دلایل موافقت آمریکا با برجام، کاستن از حضور خود در منطقه بود / اعراب منطقه و اسرائیل به همین دلیل با برجام مخالف بودند؛ نمی‌خواستند شاهد کاهش حضور آمریکا در منطقه باشند / خیال می‌کنیم اگر در روندی شرکت نکنیم شکل نمی‌گیرد / در کاسپین این اشتبا
  • آمار مرگ‌ومیر زنجان در سال ۱۴۰۲ اعلام شد
  • کاهش ۲۲ درصدی تعداد حوادث ناشی از کار در زنجان
  • رتبه اول زنجان در جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل
  • مدارس کانکسی در زنجان به حداقل ممکن رسیده است
  • هاآرتص: اسرائیل با تحریم آکادمیک بی‌سابقه‌ای روبه‌رو است
  • تعداد سامانه‌های ثبت تخلفات در جاده‌های زنجان به ۴۱ دستگاه افزایش می‌یابد
  • چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان غربی در مهاباد افتتاح شد
  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان