Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، جلیل میرعظیمی، مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان گفت: مهرواره استانی عکاسی با هدف تعمیق باور‌های دینی مخاطبان و همچنین، ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز با بهره‌گیری از ابزار هنر برگزار می‌شود.

او افزود: (نماز و فرامین این فریضه الهی)، (نماز جماعت)، (نماز با خانواده) و (نماز در طبیعت)، از محور‌های موضوعی این مهرواره هنری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان گفت: گروه سنی ۶ تا ۱۸ سال می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

جلیل میرعظیمی با اشاره به اینکه علاقمندان می‌توانند ۱۰ عکس در قالب (jpg) به همراه عکس شناسنامه به این مهرواره ارسال کنند، افزود: علاقه‌مندان تا ۳۰ دی ۱۴۰۰ آثار خود را آدرس انجمن عکاسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان به نشانی anjomanakasigilan@gimil.com ارسال کنند.

او با بیان اینکه آثار برتر مهرواره استانی عکاسی (پرواز با نماز) هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی معرفی می‌شود، تصریح کرد: آثار برتر در نمایشگاه حضوری و مجازی به نمایش گذاشته می‌شود.

 

 

انتهای پیام/م.‌ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن عکاسی باورهای دینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۲۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان اعلام کرد: فردا، هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ ، نماز جمعه با حضور مردم مومن و انقلابی، در مساجد همه شهر‌های گیلان برگزار می‌شود.

همچنین نمازجمعه رشت، فردا، به امامت آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در مصلای امام خمینی این شهر اقامه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • کودکان و نوجوانان کدام کشور رکورددار سوء مصرف الکل هستند؟
  • انگلیس رکورددار سوء مصرف الکل در کودکان و نوجوانان
  • پیشگامی پلیس در استفاده ازظرفیت دانش‌آموزان درگسترش قانون‌
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود