Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: گزارش ۱۰۰ روزه دولت به‌زودی منتشر می‌شود و وزارتخانه‌ها در حال جمع‌بندی هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور صبح امروز در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان با بیان اینکه در بودجه امسال ظرفیت‌های استان‌ها لحاظ شده اظهار داشت: تلاش شده توزیع بودجه همراه با عدالت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه کشور دیگر از پشت صفحه مانیتور اداره نمی‌شود بیان کرد: رئیس جمهور سفرهای استانی دارد و شخصاً ورود می‌کند و مسائل و مشکلات را از نزدیک مشاهده می‌کند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه ترویج مکتب شهید سلیمانی در دستور کار قرار دارد افزود: کرمان یک استان ویژه است و با حضور شهید سلیمانی در این استان، انتظارات از این استان زیاد است.

وی با اشاره به اینکه ابعاد شخصیتی حاج قاسم باید به‌عنوان یک الگو مطرح شود و آن را به جامعه معرفی کرد گفت: از سند تحول دولت به‌زودی رونمایی می‌شود و این سند بر اساس تفکیک دستگاهی نیست و تحقق آن می‌تواند به پیشرفت کشور کمک کند.

استاندار کرمان: الگوسازی ویژگی‌های شهید سلیمانی نسلی در تراز انقلاب اسلامی تربیت می‌کندامام جمعه کرمان: توسعه نامتوازن چالش بزرگ استان استامام جمعه کرمان: دولت با دقت و سرعت نیروهای جهادی و اهل کار را در رده‌های مختلف مستقر کند

حسینی با بیان اینکه خواسته جدی رهبر معظم انقلاب بر تحول در دولت است ادامه داد: فرصت خوبی برای همکاری سه قوه فراهم شده تا اگر نیاز است حتی در حوزه‌ای جراحی شود، با کمک هم انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه استان کرمان در موارد زیادی پیشقدم بوده و امروز هم این انتظار از کرمان وجود دارد گفت: گزارش 100 روزه دولت به‌زودی گزارش می‌شود و وزارتخانه‌ها در حال جمع‌بندی هستند.

انتهای پیام/511/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان استان کرمان معاون پارلمانی رئیس جمهور دولت به زودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۲۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور

معاون علمی و فناوری رییس جمهور با بیان اینکه جمع بندی این بود که یک هواپیمای جت ۱۰۰ نفره طراحی شود، گفت: پیش قرار دادهای ۱۰ تا ۱۲ جت هم بسته شده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، روح الله دهقانی معاون علمی و فناوری رییس جمهور صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت، اظهار داشت: رییس جمهور کارگروه تخصصی برای ساخت هواپیمای جت تشکیل داد که 8 جلسه کارگروه تشکیل شده است.

رایگان شدن درمان کودکان تا 7 سال سرمایه‌گذاری برای آینده است

وی افزود: مسئولانی از وزارت صمت، دفاع، راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی، ایرلاین های معتبر در این جلسات شرکت کردند.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور با بیان اینکه جمع بندی این بود که یک هواپیمای جت  100 نفره طراحی شود، گفت: پیش قراردادهای 10 تا 12 جت هم بسته شده است.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • بیشترین اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در این دولت حضور دارند 
  • ماهیت واقعی تمدن غرب برای جوانان تبیین شود
  • امیدواریم مجلس یازدهم یکی دو لایحه مهم را قبل از رفتن تصویب کند/ هیچ تنشی میان دولت و مجلس نیست
  • معاون رئیسی: از مجلس فعلی راضی هستیم اما... /در بودجه اختلافاتی بین دو قوه وجود داشت
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور
  • گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • روز خلیج فارس نماد استقلال، هویت ملی و استکبار ستیزی ملت ایران است
  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • معاون رئیس جمهور از پتروشیمی دهدشت بازدید کرد + تصاویر