Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، مسابقات تنیس روی میز نونهالان منطقه سه کشور در قزوین برگزار شد.

در پایان این رقابت ها، یونس شهسواری از قزوین قهرمان شد و شهاب الدین مرادی از البرز و مبین جوادی از زنجان هم دوم و سوم شدند.

پنج نفر برتر این رقابت‌ها به مرحله دوم این مسابقات راه یافتند.

تیم کیا پارس قزوین امروز به میدان می‌رود

در ادامه رقابت‌های لیگ سه فوتبال باشگاه‌های کشور و در بازی‌های هفته سوم، تیم کیا پارس قزوین نماینده استان در بازی خارج از خانه برابر سرخپوشان قم قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی امروز ساعت ۱۴ در ورزشگاه حیدریان قم برگزار می‌شود.

تیم کیا پارس از دو بازی گذشته خود یک امتیاز کسب کرده است.

تساوی تیم کراپ در بازی خارج از خانه

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتسال و در بازی‌های هفته سیزدهم، تیم کراپ الوند در بازی خارج از خانه به مصاف سپاهان اصفهان رفت و در پایان، تلاش دو تیم به تساوی ۲-۲ رسید.

تیم کراپ الوند هم اکنون در مکان چهارم لیگ قرار دارد.

مسابقات تیراندازی با کمان استان قزوین برگزار شد

در پایان رقابت‌های تیراندازی با کمان استان قزوین، در رشته ریکرو بزرگسالان، امیرمحمد ذوالقدر و عسل زینالی از قزوین عناوین برتر را کسب کردند.

در رشته ریکرو نونهالان، یوسف احمدی از البرز و وانیا گیتی نورد از آبیک عناوین نخست را از آن خود کردند.

در رشته کامپوند بزرگسالان، یاسر عمویی از تاکستان و عاطفه شیخی از آبیک اول شدند.

مسابقات قهرمانی استان (رنکینگ۲)، در سایت تیراندازی با کمان استان قزوین با حضور ۴۸ ورزشکار از شهرستان‌های قزوین، تاکستان، البرز، بویین زهرا و آبیک برگزار شد.

رکاب زن قزوینی مقام سوم رقابت‌های دانشگاه‌های کشور را کسب کرد

میلاد باقری، دانشجوی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور، ویژه دانشجویان، مقام سوم را از آن خود کرد.

این رقابت‌ها با شرکت ۸۰ دانشجوی ورزشکار به میزبانی دانشگاه تربیت مدرس تهران برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی مسابقات ورزشی انجمن های ورزشی استان قزوین برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۲۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال استقلال در هفته آخر رقابت‌های لیگ برتر باید در ورزشگاه دستگردی به مصاف پیکان برود که با توجه به موقعیت مکانی مجوز حضور تماشاگران را نخواهند داشت.

آبی پوشان تهرانی در صدر جدول رده بندی لیگ برتر قرار داشته و یکی از شانس‌های مسلم قهرمانی این فصل رقابت‌های لیگ هستند و دوست دارند در صورت مسجل شدن قهرمانی‌شان بازی آخرشان با حضور تماشاگران برگزار شود؛ اتفاقی که باید سازمان لیگ برای آن راه حلی پیدا کند.

طبق قانون، در صورتی که باشگاه پیکان با تغییر مکان بازی موافقت کند باید ورزشگاه جدید را معرفی کند که با توجه به بازی‌های هفته آخر شاید این بازی به شهر قزوین منتقل شود.

در هفته آخر شمس آذر قزوین در اصفهان میهمان سپاهان است و این اتفاق می‌تواند باعث شود که بازی استقلال و پیکان در این شهر برگزار شود. در بازی رفت پرسپولیس و پیکان هم به دلیل زیر کشت رفتن چمن ورزشگاه دستگردی، این بازی در قزوین برگزار شد و شاید حالا یک بار دیگر این اتفاق برای استقلال تکرار شود.

ورزشگاه سردار آزادگان قزوین ۱۵ هزار نفر گنجایش دارد و طبق قانون ۱۰ درصد این ظرفیت به هواداران استقلال تعلق خواهد گرفت که البته تجربه نشان داده در صورت با تماشاگر شدن بازی، تعداد هوادارانی که در ورزشگاه حضور خواهند یافت، بسیار بیشتر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ
  • استقبال متفاوت و جذاب تیم شمس آذر از بازی با پیکان
  • همراه با اخبار ورزشی دهم اردیبهشت استان قزوین
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز