Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دور رفت مسابقات لیگ برتر والیبال بدون برگزاری دو هفته پایانی متوقف شد چرا که تیم فولاد سیرجان نماینده ایران در جام باشگاه های جهان است. به همین دلیل لیگ برتر والیبال به حالت تعطیل درآمد و همین باعث شد که فشردگی رقابت‌های لیگ بیشتر از گذشته شود. پایان مسابقات تا اسفند ماه نیز یکی از مشکلاتی است که تیم‌ها نسبت به آن اعتراض دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمان محمدی راد، سرمربی تیم والیبال سپاهان که صدر جدول را بدون شکست در اختیار دارد درگفتگو با مهر گفت: اگر توجیه اردوهای ملی است همیشه بازیکنان لژیونر اواخر اردیبهشت ماه به تیم ملی ملحق می شوند. چرا لیگ ما نباید مانند سایر کشورها در همان زمان به اتمام برسد. در این صورت بازیکنان در کوران مسابقات حضور دارند و دیگر بدون بازی تدارکاتی وارد تیم ملت‌ها نمی‌شوند.

امیر غفور بازیکن ملی پوش سپاهان هم بعد از بازی این تیم با سایپا در پاسخ به سئوال مهر مبنی بر اصرار سازمان لیگ برای پایان مسابقات تا اسفند ماه گفت: مخالف برگزاری مسابقات تا پایان اسفند هستم. اگر بازیکنان از مسابقات وارد تیم ملی شوند، کمک بیشتری خواهد کرد. تیم ملی همیشه در برگزاری دیدار دوستانه دچار مشکل بوده به همین دلیل نتوانستیم بازی های اولیه در مسابقات را به خوبی آغاز و نتایج مد نظر را کسب کنیم چرا که از شرایط آرمانی دور بوده‌ایم.

ملی‌پوش تیم والیبال سپاهان تأکید کرد: اگر بتوانیم مسابقات لیگ را طولانی مدت برگزار کنیم، بهتر است. مهم‌ترین مرحله لیگ، پلی‌آف است؛ جایی که تیم‌های قدرتمند با یکدیگر رقابت دارند و تماشاگران دوست دارند این بازی‌ها را بیشتر ببینند. نباید تا این اندازه در اتمام مرحله پلی‌آف عجله کنیم.

غفور ادامه داد: مرحله پلی‌آف می‌تواند بهتر برگزار شود. مسابقات لیگ با یک تورنمنت متفاوت است. رقابت‌های لیگ باید در طولانی‌مدت و بالاترین سطح برگزار تا قهرمان مشخص شود. اینکه یک تیم سه پیروزی از پنج بازی را به دست آورد و قهرمان شود، مستحق این قهرمانی است اما برگزاری تک فینال عادلانه نیست.

وی درباره فشردگی لیگ نیز گفت: فشردگی لیگ عادی است. همه جای دنیا در هفته دو بازی برگزار می‌شود اما در ایران مشکل رفت‌وآمد تیم‌ها به محل مسابقات است، این ما را کمی اذیت می‌کند و باعث سختی شده است.

کد خبر 5366888 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: امیر غفور لیگ برتر والیبال جام باشگاههای جهان تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران دربی 97 فوتبال دربی باشگاه پرسپولیس تیم ملی فوتسال ایران یحیی گل محمدی تنیس روی میز مسابقات قهرمانی جهان هندبال تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان فوتسال پلی آف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۳۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد

توافقات نهایی برای میزبانی یزدی‌ها در رقابت‌های باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۴ در جلسه رئیس فدراسیون والیبال با استاندار یزد انجام شد.

به گزارش تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه وحید مرادی و مهدی اسلامی نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز (سه‌شنبه 11 اردیبهشت) با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شد.

در این سفر یک روزه مسئولان فدراسیون والیبال از شرایط و امکانات این استان برای میزبانی از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازدید کردند و سپس تقوی در جلسه‌ای با فاطمی استاندار یزد به بررسی شرایط و موراد مربوط به میزبانی این رقابت‌ها پرداخت.

در این جلسه علاوه بر مرادی و اسلامی، امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد نیز حضور داشتند و در نهایت مقرر شد با توجه به توافقات نهایی فدراسیون والیبال، شهر یزد و باشگاه شهداب به عنوان میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا و والیبال ورلد معرفی شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد که بر اساس توافق‌های صورت گرفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آغازمسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال
  • هاشمی: در دفاع خوب نبودیم/ مسئولان آسیا عادلانه تصمیم بگیرند
  • یک هفته کار کردیم تا اینطور از دورتموند گل نخوریم!
  • توخل: رسیدن به فینال امکان‌پذیر است/ کیم بیش از حد طمع کرد
  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد