Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان جزئیات امتحانات نوبت اول در بازه زمانی ۱۱ تا ۳۰ دی ماه، در جلسه ستاد امتحانات سیستان و بلوچستان اعلام شد.

به گزارش ایسنا- معاون آموزش متوسطه اداره کل، در این جلسه اظهار کرد: امتحانات تمامی مقاطع از یازدهم دی آغاز خواهد شد اما انتهای امتحانات در مقطع ابتدایی ۲۳ دی، در مقطع متوسطه اول ۲۶ دی و در متوسطه دوم ۳۰ دی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد بختیاری بر اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در اجرای امتحانات تاکید کرد و گفت: برای پایداری آب، برق و تلفن در حوزه‌های اجرایی امتحانات استان باید مکاتبات لازم با استانداری و دستگاه‌های مربوطه انجام شود.

وی ادامه داد: ۷ مرکز تصحیح در سطح استان در شهرستان‌های زابل، نواحی یک و دو زاهدان، ایرانشهر، چابهار و نیکشهر در این نوبت از امتحانات فعال خواهند بود.

معاون آموزش متوسطه اداره کل در خصوص دانش آموزان پایه نهم که در امتحانات خرداد و شهریور موفق به کسب رتبه نشده‌اند، گفت: امتحانات پایه نهم در همین بازه زمانی به صورت هماهنگ استانی طراحی و به صورت قطبی توزیع می‌شود.

بختیاری ادامه داد: امتحانات سال سوم فنی و حرفه ای نیز به صورت هماهنگ استانی از ۲۰ تا ۳۰ دی ماه برگزار خواهد شد.

وی بر تهیه چک لیست‌های بهداشتی، قرنطینه و اجرایی تاکید کرد و گفت: چک لیست بهداشتی باید متناسب با سه وضعیت آبی، زرد و قرمز تهیه شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۳۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان

 روح الله شکری سرپرست مرکز بهداشت آبادان گفت:۹۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل استفاده در آبادان با اجرای طرح ضربتی بازرسی‌های بهداشتی از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی به منظور کنترل و نظارت وضعیت بهداشتی این مراکز کشف و توقیف شد.

او این اقلام کشف و توقیف شده را شامل انواع مواد غذایی، نوشیدنی‌ها، لبنیات و چیپس اعلام کرد.

به گفته این مسئول شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی به صورت ۲۴ ساعته می‎‌توانند با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند یا به صورت حضوری به مرکز بهداشت مراجعه کنند تا بدون اغماض با متخلفان بهداشتی برخورد شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • امتحانات نوبت دوم پایه نهم از ۳۰ اردیبهشت ماه آغاز می شود
  • افزایش حدود ۱۴۰۰ تایی اتوبوس های پایتخت در ۳۲ ماه اخیر
  • اعلام زمان امتحانات نوبت دوم متوسطه اول
  • ۱۴۰۰ اتوبوس به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  • شهردار تهران: ۱۴۰۰ اتوبوس در ۳۲ ماه به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  •  افزایش حدود ۱۴۰۰ تایی اتوبوس‌های پایتخت در ۳۲ ماه اخیر/ ۲۵ میلیون یورو به نفع ایران عمل کردیم
  • افزایش ۱۴۰۰ اتوبوس به پایتخت در ۳۲ ماه اخیر
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم