Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران در صفحه شخصی خود در توئیتر اظهار داشت: روز جهانی معلولین یادآور سختی‌های انسان‌هایی است که در کوران زندگی می‌سوزند و چشم انتظاری درک اطرافیان‌شان از رنج و تعصب خویش‌اند.

وی افزود: یکی از وظایف مدیریت شهری تهران مناسب سازی فضاهای شهری برای ایجاد تسهیلات و ارائه بهتر خدمات به عزیزان معلول است که برای آن در سال ۱۴۰۱ برنامه جدی خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5366970 ساناز باقری راد

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا زاکانی شهردار تهران شهرداری تهران معلولین مناسب سازی معابر شهرداری تهران قاسم سلیمانی آلودگی هوا شورای شهر تهران قوه قضاییه گردشگری نیروی انتظامی مواد مخدر شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ترافیک شورای عالی قضایی سازمان جهانی گردشگری وزارت آموزش و پرورش دیوان عالی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۳۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد

صبح روز شنبه در پی بارش شدید باران در شهرستان و همچنین اعلام وضعیت هشدار سطح قرمز در مناطق غربی کشور فرماندار ایلام عبدالصاحب نادری به همراه مدیرکل بحران استانداری و شهردار ایلام از معابر درون و برون‌شهری و روستاهای حاشیه شهر ایلام و سایر نقاط شهرستان بازدید کردند.

وی در حاشیه این بازدیدها ضمن عرض تسلیت فرارسیدن شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) رئیس مذهب تشیع و شکرگزاری نزول بارش رحمت الهی، تصریح کرد: خوشبختانه باتوجه‌به تمهیدات اندیشیده شده و اقدامات صورت‌گرفته توسط دستگاه‌های متولی در حال حاضر هیچ‌گونه مشکلی در سطح شهرستان وجود ندارد.

فرماندار ایلام با اشاره به اینکه درعین‌حال باتوجه به حجم بارش‌ها در برخی معابر شهری شاهد آب‌گرفتگی مختصر هستیم، گفت: از شهروندان و همشهریان فهیم شهرستان تقاضا داریم تا کاهش میزان بارش‌ها از ترددهای غیرضروری در محورهای درون و برون‌شهری اجتناب کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • قرارگاه جهاد آسفالت در کرمان راه اندازی شد
  • تبیین نقشه راه سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران
  • خیابان فلسطین اراک ساماندهی می‌شود
  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • پیش‌ بینی ترافیک و زلزله با متاورس شهری
  • پیش‌بینی ترافیک و زلزله با متاورس شهری | شهر هوشمند چگونه شهری است؟
  • مشکل تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • هوشمند سازی در سند تحول جهت تسریع خدمت‌رسانی به مردم است
  • ضرورت توجه به روان‌سازی ترافیک معابر در مراغه