Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان ، هفته گذشته و در پی گزارش‌های مردمی به دادستانی مرکز استان گلستان در خصوص یک مورد جنگل‌خواری در پارک جنگلی "قرق" موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز گلستان پس از بازدید از منطقه، مسئولان ارشد منابع طبیعی استان  را به دادسرای گرگان فراخواند و به آنان یک هفته مهلت داد تا با نصب بنچ مارک (علائم مرجع) مرز دقیق اراضی زراعی با جنگل را مشخص کنند و جلوی پیشروی آرام و تدریجی به جنگل قرق را بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود اسپانلو دادستان عمومی و انقلاب مرکز گلستان گفت: امروز و پس از پایان مهلت یک هفته‌ای، بررسی منطقه نشان می‌دهد اداره منابع طبیعی شهرستان گرگان، کار نصب بنچ مارک در تمام نوار مرزی جنگل با زمین‌های کشاورزی منطقه قرق را آغاز کرده‌ است و دادسرای گرگان هم بر اجرای این طرح تا زمان تکمیل آن نظارت می‌کند.

اسپانلو گفت: متخلفان در این منطقه با تبرزنی به تنه درختان جنگلی، آن ها را خشک می‌کردند و سپس مرز زمین‌های کشاورزی را به سمت جنگل پیش می‌بردند که با نصب علامت‌های جدید از دست‌اندازی به عرصه‌های جنگلی این منطقه جلوگیری می‌شود.

او از مردم خواست: با گزارش تخلفات احتمالی به دادستانی مرکز استان، در حفظ منابع ملی و جلوگیری از دست‌اندازی به عرصه‌های ملی و منابع طبیعی استان گلستان مشارکت کنند.

پارک جنگلی قرق در ۲۴ کیلومتری گرگان بین دو شهر گرگان و علی‌آباد کتول قرار دارد.

انتهای پیام/فا/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جنگل خواری پارک جنگلی دادگستری گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۳۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان شهرداری گرگان و گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی گلستان تحت عنوان طرح شهید مهدی باکری میزبان و همراه این گروه از پزشکان جهادی است.

سید النگی شهردار گرگان می گوید : قرار است چهل و شش طرح دیگر به نام به صرف لبخند در گرگان اجرا شود و در مرحله دیگر دندانپزشکان جهادی به مردم خدمات خواهند داد.

در قالب این طرح بصورت رایگان خدمات چشم پزشکی از معاینه تا تحویل عینک به مردم ارائه می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • آزاد سازی ۳۵ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در اسلامشهر
  • برگزاری دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان‌جونیور» در گلستان
  • کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • گلایه شهروندان گرگانی از نصب دکل مخابرات در جنگل + فیلم
  • هیچگونه قطع درختان جنگلی در فندقلو اتفاق نیفتاده است
  • قطع درختان جنگل فندقلوی نمین صحت ندارد
  • پیش بینی افزایش نسبی و تدریجی دما در استان گلستان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • گرگان در سوگ صادق آل محمد