Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران سنندج گفت: از ابتدای سالجاری و در راستای توسعه سرانه فضای سبز و همچنین ارتقاء سطح سیما و منظر 15 هزار مترمربع فضای سبز در شهرک بهاران احداث شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ مدیر شهرداری ناحیه ویژه بهاران سنندج عنوان کرد: با توجه به نقش فضای سبز در ارتقاء کیفیت زیست محیطی، ارتقاء سطح نشاط اجتماعی و همچنین مکانی مناسب برای پر کردن اوقات فراغت شهروندان؛ در چند سال اخیر توسعه سرانه فضای سبز یکی از اولویت های کاری این ناحیه  بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهندس عابدین لطفی گفت: درهمین راستا و با برنامه ریزی صورت گرفته از ابتدای سالجاری عملیات احداث حریم سبز در چندین معبر اصلی شهرک بهاران اجراشد.

وی از احداث 15 هزار مترمربع فضای سبز در ناحیه ویژه بهاران از ابتدای سالجاری تا کنون خبر داد و عنوان کرد: احداث 4200 مترمربع حریم سبز بلوار پیروزی حدفاصل میدان شهید برهان عالی تا ورودی مسکن مهر، احداث 2300 مترمربع حریم سبز از سه راه پاوان تا ورودی خیابان بوستان و احداث حریم سبز بلوار 29 اسفند به متراژ 2 هزار مترمربع از جمله فضاهای سبزاحداث شده در سالجاری در ناحیه بهاران است.

مهندس لطفی افزود: احداث 1500 مترمربع فضای سبز در ویلاشهر سه راه آگاهی و 1200 مترمربع فضای سبز داخل محدوده مرزبانی هم از دیگر اقدامات این ناحیه در راستای احداث فضای سبز است.

وی اعلام کرد: فضای سبز ابتدای ورودی بهاران 17/2 محله بهارستان جنب آرامستان به متراژ 2 هزار مترمربع و احداث 1600 مترمربع حریم سبز ابتدای ورودی زیباشهر هم از دیگر پروژه های در حال اجرا این شهرداری در راستای توسعه سرانه فضای سبز است.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا شهرداری فضای سبز اوقات فراغت مسکن کردستان مترمربع فضای سبز هزار مترمربع حریم سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۴۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم استفاده بهینه از فضای مشارکتی در شهر/ افزایش ۶ درصدی بودجه فرهنگی شهرداری اصفهان

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باید از فضای مشارکتی در سطح شهر استفاده بهینه‌ شود و رویکرد مشارکتی، هم‌افزایی و مردمی افزایش پیدا کند و برنامه‌های رویدادی با حضور و مشارکت مردم و مجموعه‌های فرهنگی مردمی مؤثرتر برگزار شود.

به‌گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در سومین جلسه از سلسله‌نشست‌های مدیران شهری با نخبگان فرهنگی، اجتماعی منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان تحت عنوان «به احترام مردم اصفهان» اظهار کرد: در طرح چشمه‌های نورانی اگر مسجدی از طریق اداره فرهنگی اجتماعی منطقه ۱۲ اعلام شود و زمین آن به‌صورت وقفی توسط مردم باشد، شهرداری برای احداث مسجد در آن منطقه اقدام خواهد کرد.

وی افزود: از فضای مشارکتی در سطح شهر باید استفاده بهینه‌ای شود و رویکرد مشارکتی، هم‌افزایی و مردمی افزایش پیدا کند و برنامه‌های رویدادی با حضور و مشارکت مردم و مجموعه‌های فرهنگی مردمی مؤثرتر برگزار شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه بودجه فرهنگی شهرداری نسبت به سال گذشته شش درصد افزایش یافته است، تصریح کرد: در این راستا تلاش شد بودجه فرهنگی به دوهزار و صد میلیارد تومان افزایش پیدا کند.

وی با تاکید بر توسعه زمین‌های روباز ورزشی و ارتقای مباحث عمرانی در منطقه ۱۲، توضیحاتی در خصوص مصوبات کمیسیون فرهنگی در رابطه با چشمه‌های نورانی ارائه کرد.

پیشرفت ۲۰ درصدی پروژه احداث فرهنگ‌سرای مهدی‌آباد

علی‌اکبر رسالت، مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان نیز در این نشست اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی، مناسبتی و برنامه شهید کوچه ما روشنایی شهر است که برای تجلیل از خانواده شهدا در این منطقه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به احداث فرهنگ‌سرای مهدی آباد منطقه ۱۲ شهرداری گفت: احداث این فرهنگ‌سرا آغاز شده است و حدود ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و امیدواریم تا پایان سال تکمیل شود.

وی با بیان اینکه احداث مسجد قدس در محله عاشق آباد آغاز شده است، در خصوص کمک‌های غیر نقدی و مناسبتی به کانون‌های فرهنگی نیز توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش ایمنا، در این جلسه فرماندهان حوزه مقاومت بسیج منطقه ۱۲، فرماندهان پایگاه‌های بسیج، مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد منطقه ۱۲ و حجت‌الاسلام محمدی به عنوان نماینده دبیرخانه ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور حضور داشتند که توضیحاتی در خصوص نحوه ثبت نام در سامانه بچه‌های مسجد، صدور مجوز کانون‌ها و مسائل مربوط با آن‌ها مطرح شد.

در حاشیه این مراسم نیز توسط فعالان فرهنگی منطقه ۱۲ از مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان به دلیل کمک به کانون‌های فرهنگی تجلیل به‌عمل آمد.

کد خبر 750189

دیگر خبرها

  • لزوم استفاده بهینه از فضای مشارکتی در شهر/ افزایش ۶ درصدی بودجه فرهنگی شهرداری اصفهان
  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • تکلیف استاندار کردستان به دستگاههای اجرایی برای پرداخت مطالبات شهرداری
  • ۶۰ هکتار به فضای سبز سنندج اضافه می‌شود
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری رفع شود
  • ۶۰ هکتار به سرانه فضای سبز شهر سنندج افزوده می‌شود
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • همه دعوتند؛ مراسم «ستاره‌های دختران کُرد زمین» در سنندج
  • آزادسازی ۳ هزار مترمربع از حریم قانونی راه در حمیدیه
  • ساخت مسجد جامع سکینه خاتون (س) در شهرک گلستان شیراز