Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی احمد آقاپور رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونای آذربایجان غربی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، با بیان اینکه در حال حاضر، ۲ شهرستان استان در وضعیت نارنجی، ۲ شهرستان در وضع آبی و ۱۳ شهرستان در وضع زرد کرونایی قرار دارد، اظهار کرد: بر اساس آخرین تغییرات در نقشه رنگبندی کشور در آذربایجان غربی همچنان شهرستان‌های اشنویه، پیرانشهر در جنوب استان، از ۱۴ آذر در وضعیت نارنجی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین طبق آخرین برآورد صورت گرفته، ۲ شهرستان سلماس و چالدران در شمال آذربایجان غربی به وضع آبی کرونایی رسیده اند که نشان دهنده بهبود روزافزون شرایط کرونایی در این ۲ شهرستان است.

آقاپور ادامه داد: شهرستان‌های ارومیه، خوی، چایپاره، شوط، پلدشت و ماکو در شمال آذربایجان غربی و نقده، تکاب، بوکان، میاندوآب، مهاباد، سردشت و شاهین دژ در جنوب استان وضعیت زرد کرونایی دارند.

وی با اعلام هشدار جدی نسبت به ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اظهار کرد: استفاده از ماسک و پرهیز از تجمع به ویژه اجتناب از سفر‌های غیرضروری به همراه رعایت فاصله اجتماعی در همه استان از جمله مهمترین اقداماتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونای آذربایجان غربیبه بهبود وضعیت کرونا در استان نیز اشاره کرد و گفت: در شبانه روز گذشته تنها یک نفر آن هم در شهرستان بر اثر ابتلا به کرونا جان باخته است که  از ابتدای پیک پنجم بی سابقه است.

انتهای پیام/گ

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رنگ بندی کرونا آذربایجان غربی ارومیه وضعیت قرمز آذربایجان غربی ۲ شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۴۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم گرامیداشت هفته معلم و عقیدتی سیاسی در خوی + تصاویر

همزمان با هفته عقیدتی سیاسی و معلم و سالگرد شهادت آیت الله شهید مرتضی مطهری ویژه برنامه‌های متنوعی در سراسر کشور برگزار شد. در حوزه مقاومت بسیج یک شهری شهید حبشی در شهرستان خوی استان آذربایجان غربی مراسمی برگزار شد و از معلمان بسیجی حوزه و رابط عقیدتی سیاسی حوزه و نیز از سرمربی حلقه‌های صالحین حوزه با اهدای جایزه تقدیر و قدردانی شد.

شهروند خبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - آذربایجان غربی

بیشتر بخوانید:

تجلیل از معلم‌های شهرستان خنج با اهدای گل + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • آئینهای گرامیداشت هفته معلم در آذربایجان غربی
  • نجات فرد سقوط کرده از ارتفاعات سخت‌گذر اشنویه
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه خیز در جاده‌های ارومیه
  • پیشرفت ۶۲ درصدی مصوبات سفر استاندار به بخش‌های ۵گانه ارومیه
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی شهرستان ارومیه
  • مراسم گرامیداشت هفته معلم و عقیدتی سیاسی در خوی + تصاویر
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر
  • تلاش ۶ ساعته برای دسترسی به فوتی ارتفاعات پلدشت