Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@16:33:58 GMT

«بهمن زارعی» عکاس ایرنا تجلیل شد

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۳۵۲۸۳

«بهمن زارعی» عکاس ایرنا تجلیل شد

به گزارش خبرنگار ایرنا،   «بهرام فاضلی‌زاد» قبل از اهدای لوح آقای زارعی با اشاره به اینکه سرمایه‌های بسیار ارزشمندی در این استان وجود داشته است، گفت: جوان‌های خوش آتیه‌ای امروز در استان هستند که در آینده این استان و کشور خواهند درخشید.

وی ادامه داد: یکی از این جوان‌های متخصص و با اخلاق این استان آقای زارعی هستند که در ماه‌های گذشته افتخارات بسیار ارزشمندی را در جشنواره های مختلف ملی و استانی کسب کردند و این لوح را به پاس قدردانی به ایشان تقدیم می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارعی در چند ماه گذشته عناوین برگزیده جشنواره بین المللی عکس سلامت روان،  رتبه نخست جشنواره ملی عکس صلح و مهر ورزی و جشنواره ملی شهر آماده و همچنین برگزیده جشنواره ملی تصویر سال را کسب کرده است.

او که در سال ۱۳۶۱ در شهرستان دالاهو متولد شد، در عمر ۲۰ ساله عکاسی خود جوایز مختلف دیگری از جمله آنها رتبه برتر دهمین ۲ سالانه عکس ایران، رتبه اول جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های غرب کشور در سال ۱۳۹۴، رتبه اول جشنواره خبرگزاری ها و مطبوعات استان های مرزی ایران و عراق در سال ۹۵ و رتبه اول جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان کرمانشاه را در کارنامه دارد.

این عکاس کرمانشاهی همچنین در جشنواره های متعددی به عنوان داور حضور داشته و در چندین رویداد بین المللی از جمله مذاکرات هسته ای در لوزان سوییس به عنوان عکاس ایرنا عکاسی کرده است.

برچسب‌ها عکاسی ایرنا کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عکاسی ایرنا کرمانشاه عکاسی ایرنا کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۵۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان

تاک معاون اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: سیزده هزار دانش اموز در رقابتی با موضوع نوجوان سالم ثبت نام کردند که ۲۲ هزار اثر در جشنواره پذیرفته شد و در نهایت امروز ۲۵۴ برگزیده تقدیر میشوند که تابستان امسال هم برگزیدگان کشوری معین میشوند.

وی افزود: سال قبل دانش آموزان کرمان ۱۱ رتبه کشوری کسب کردند و امسال نیز در ۹ رشته مثل نقاشی فیلم موشن‌گرافی ایده پردازی هوش مصنوعی کتاب مقاله داستانک رقابت امکانپذیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • عکاس خبرگزاری مهر آذربایجان‌شرقی برگزیده جشنواره ملی عکاسی سنندج
  • تقدیر از عکاس خوزستانی‌ در مسابقه عکس روز سنندج
  • جشنواره طنز و رسانه برگزیدگانش را شناخت
  • معلم گناوه ای رتبه برتر جشنواره ایده های نو را کسب کرد
  • تجلیل از واحد‌های نمونه در اراک
  • جشنواره فیلم پکن برندگانش را شناخت/تجلیل از چن کایگه با حضور ییمو
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی