Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@04:36:13 GMT

ورود ارتش به طرح‌های محرومیت زدایی

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۳۵۷۱۹

ورود ارتش به طرح‌های محرومیت زدایی

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  امیر سرتیپ دوم محسن آذرافروز ارشد نظامی آجا در منطقه اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری در نشست خبری که به منظور ارائه گزارش محرومیت زدایی و جهادی نزاجا برگزار شد با بیان اینکه ارتش ضمن حفظ آمادگی خود در زمینه‌های نظامی در زمینه محرومیت زدایی نیز فعالیت‌های زیادی را در دستور کار قرار داده است، گفت: ارتش بر اساس وظیفه ذاتی خودش که در قانون اساسی مشخص شده و شعار ارتش فدای ملت، تمرکز محرومیت زدایی را در برنامه‌های خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه ارتش یکی از ارکان و بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی ایران است که همواره در همه عرصه‌ها فعالیت‌های مجاهدانه، عاشقانه وموثر و بی بدیلی را دارد، گفت: کشور ایران از شرایط اقلیمی خاصی برخوردار است و شاهد بلایای طبیعی از جمله سیل، زلزله، خشکسالی و … بوده‌ایم که خسارت‌های زیادی را به کشور وارد کرده و از این رو ارتش با کمک رسانی فوری و مدیریت بجران ورود جدی در این زمینه داشته است.

ارشد نظامی آجا در منطقه اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه طی دو سال اخیر بیماری کرونا شاخص‌ترین بلا در کشور بوده است، گفت: در این زمینه نیز ارتش همچون دیگر نیرو‌های نظامی و انتظامی ورود کرده و خدمات زیادی را به سیستم بهداشت و درمان کشور ارائه داده است.

وی گفت: علاوه بر حضور در مرز‌ها و تأمین امنیت مرزها، توجه‌مان به مردم داخل کشور بوده و هر کجا که نیاز بوده ورود کرده‌ایم و در این زمینه نیروی زمینی ارتش عملکرد شایسته‌ای داشته است.

امیر سرتیپ دوم آذرافروز با بیان اینکه قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی نزاجا در اصفهان تشکیل و نسبت به کمک به محرومان برنامه‌ریزی جدی را داشته است، گفت: تجهیزات زیادی در این زمینه در دست ارتش است که امروز به عنوان امدادرسان به مردم و دیروز به عنوان راهگشا در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل مورد استفاده قرار می‌گرفته است.

وی با بیان اینکه مأموریت‌های ارتش از نوع رزمی و غیر رزمی برای دیده شدن نیست، گفت: نیرو‌های ارتش در نهایت خلوص به مردم خدمت می‌کنند و هر گونه نیازی را از هر نقطه‌ای در کشور پاسخگو هستند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محرومیت زدایی ارتش جمهوری اسلامی ایران محرومیت زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۵۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیرمرد هتاک اصفهانی حکم محرومیت ۱۰ ساله گرفت

کمیته انضباطی فدراسیون رای خود را درباره هوادار خاطی دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ درباره گزارش ابرازی علیه هوادار منتسب به باشگاه سپاهان اصفهان مبنی بر ارتکاب رفتار توهین آمیز در ورزشگاه آزادی در جریان مسابقه دو تیم پرسپولیس و سپاهان در مورخ 1403/2/12 از سری رقابت های لیگ برتر کشور،با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مفاد مطالب عنوان شده از سوی هوادار موضوع گزارش که در جریان تحقیقات هویت نامبرده نصرا...گرگزن مشخص شده است و اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می شود،بنابراین مستند به مواد 60 و 71 مقررات انضباطی نامبرده به مدت 10 سال از ورود به کلیه ورزشگاههای فوتبال،فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

رای صادره با لحاظ ماده 89 مقررات موصوف قابل اجرا بوده و ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف فدراسیون خواهد بود.

ضمنا پرونده جهت رسیدگی به تخلفات سایر اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی مفتوح خواهد بود.

دیگر خبرها

  • بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان
  • اراده کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شیراز برای رفع فقر
  • در نقد یک محرومیت عجیب؛ می‌توانید از ورود پیرمرد پرحاشیه سپاهانی به استادیوم جلوگیری کنید؟!
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی
  • فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!
  • حماس و حزب الله بدون غافلگیری هم بجنگند کابینه از هم می‌پاشد
  • محرومیت ۱۰ ساله هوادار خاطی سپاهان از حضور در ورزشگاه‌ها
  • پیرمرد هتاک اصفهانی حکم محرومیت ۱۰ ساله گرفت
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار س‍پاهان