Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@04:18:31 GMT

قاچاق شیشه در پوشش خانواده/ محوله در عسلویه کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۳۶۱۲۸

قاچاق شیشه در پوشش خانواده/ محوله در عسلویه کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پلیس، سرهنگ پیمان فتاحی اظهار داشت: مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید مصطفی خمینی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر با تلاش همه جانبه و اشرافیت کامل اطلاعاتی بر خودروهای عبوری محورهای مواصلاتی موفق شدند مقادیری مواد مخدر از یک دستگاه خودروی سواری کشف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با هوشیاری و تلاش زیرکانه مأموران از خودرو مذکور ۱۴ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه که به صورت کاملاً حرفه‌ای در صندوق عقب خودرو داخل کپسول ال پی جی جاساز شده بود به دست آمد که در تحقیقات پلیسی، مشخص شد که سوداگران مرگ قصد انتقال این مواد را به استان‌های غربی کشور داشته‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه با بیان اینکه دو متهم در این رابطه دستگیر شد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و بر خورد با هرگونه تهیه و توزیع مواد مخدر و قاچاق کالا از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مراتب را اطلاع رسانی کنند تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

کد خبر 5367248

منبع: مهر

کلیدواژه: ماموران انتظامی مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان بوشهر عسلویه بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه عکس استانها گرگان لیگ برتر فوتبال ایران واکسن کرونا معلولان آلودگی هوا گناوه زلزله ایلام مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۶۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان

سردار جلیل موقوفه‌ای  از انجام چهار ماموریت ویژه پلیسی در استان خبر داد و گفت: کشف محموله تاغ و سوخت، دستگیری سارق و بازگشت پول به حساب شاکی از مهمترین این رویدادها است.

وی ضمن بیان اینکه با اشراف اطلاعاتی پلیس بخش بسطام سارق سیم و کابل برق حین سرقت روی دکل دستگیر شد، افزود: این سارق سابقه‌دار غیر بومی به انجام ۲۰ فقره سرقت سیم و کابل با انگیزه تهیه مواد مخدر اعتراف کرده است.

 

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه بیش از دو هزار لیتر گازوئیل قاچاق توسط مأموران انتظامی مهدیشهر شناسایی شد، ابراز داشت: این محموله از استان های شمالی بارگیری و به مقصد سیستان بلوچستان در حرکت بود که خروجی حوزه استحفاظی این شهرستان توقیف و راننده دستگیر شد.

موقوفه ای ضمن بیان اینکه ۵۰۰ کیلوگرم چوب تاغ قاچاق از خودرو سمند در حوزه شهرستان سمنان کشف شد، تصریح کرد: پس از تعقیب و گریز خودرو متوقف و راننده دستگیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس خراسان جنوبی
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان