Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای صبح امروز (شنبه ۱۳ آذر) به صورت تلفنی با «مسعود توکلی‌» قاضی فداکار کرمانی گفت و گو کرد و جویای احوال وی شد.

رییس عدلیه ضمن قدردانی از اقدام بموقع این قاضی فداکار، برای وی از درگاه خداوند متعال طلب شفای عاجل و کامل کرد و گفت: دستگاه قضایی به وجود قضاتی آگاه و شجاع که در راه خدمت به ملت از جان مایه می گذارند، افتخار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای همچنین در گفت و گو با یدالله موحد رییس کل دادگستری کرمان خواستار تشویق و حمایت از قضات فداکاری‌ شد که در مسیر خدمت خالصانه به خلق، حتی از بذل جان خود دریغ نمی‌کنند و رسیدگی به امور مردم را بر هر اقدام دیگری اولویت می دهند.
رییس قوه قضاییه در این تماس تلفنی همچنین پیگیر روند درمان قاضی توکلی زاده شد و دستورات لازم را برای رسیدگی به وضعیت وی صادر کرد.
محسنی اژه ای همچنین در خصوص ضرورت انجام مراقبت‌های لازم و ایمن‌سازی اماکن قضایی باهدف پیشگیری از بروز اینگونه حوادث، دستورات لازم را صادر کرد.  
مسعود توکلی‌ قاضی شعبه ۱۰ مجتمع شهید باهنر کرمان که به شعبه صلح و سازش معروف است، طی روزهای گذشته در حین اقدام برای ممانعت از خودکشی یک متهم، دچار آسیب جدی در مهره‌های کمر شد و به زیر تیغ جراحی رفت.
در این حادثه، به متهم پرونده هیچ آسیبی وارد نشد.
این قاضی فداکار که هم‌اکنون در منزل خود مشغول گذراندن دوران نقاهت است، اعلام کرده هیچ شکایتی از متهم ندارد و همچنان پیگیر جلب رضایت شاکیان پرونده‌ها از جمله پرونده این متهم است.

برچسب‌ها کرمان غلامحسین محسنی اژه‌ای دادگستری کل استان کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان غلامحسین محسنی اژه ای دادگستری کل استان کرمان کرمان غلامحسین محسنی اژه ای دادگستری کل استان کرمان محسنی اژه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۳۶۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو

نوجوانان کرمانی با کسب ۵ مدال طلا،۳ نقره،۲برنز و کسب۷۲۰ امتیاز قهرمان المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ شدند.

همچنین یزد با کسب۴۷۰ امتیاز دوم، سیستان و بلوچستان با کسب ۴۲۰ امتیاز سوم و خراسان جنوبی با کسب۳۷۰ امتیاز چهارم شد.

بدین ترتیب تیم نوجوانان کرمان به سرمربی گیری سعیده بازمانده، مربیگری حکیمه مکی آبادی و سرپرستی فرزانه خانقائی توسط نادیا ایزدآبادی، غزل نصرت آبادی، آناشهسواری، ستایش نجمی نژاد، یاسمن نژادکورکی، صاحب مدال طلا، بهنازسفلایی، ستاره رحیمی و رایا باقری صاحب مدال نقره، و آرزو سلیمانی و ستایش گیلک صاحب مدال برنز شدند.

همچنین نرگس فرخی نژاد به عنوان سرناظر مسابقات و نجمه پورمیرزایی به عنوان داور، نمایندگان فدراسیون در این دوره از مسابقات بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو
  • اعزام زائران کرمانی به سرزمین وحی پس از ۹سال + تصاویر
  • رقابت ۴۵ هزار نفر داوطلب کرمانی در مرحله نخست کنکورسراسری
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان
  • رقابت ۴۵۰۳۰ داوطلب کرمانی در کنکور سراسری
  • کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید
  • بارش باران در کرمان دو برابر سال گذشته بوده است
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند
  • سیلاب در شرق استان کرمان، بدون تلفات